9 יוני 2017 | יוסי דהן
היזם הסדרתי שמנהל את פעילות האקסלרטורים של אורקל בעולם

רג'י ברדפורד עבד בתור נהג משאית לחלוקת בירות כדי לממן את לימודי הקולג' שלו. עם הזמן התקדם לנהל את מותג החברה: בירה מילר. בשלב מסוים הרגיש שהוא רוצה להקים חברה משלו. באותה תקופה האינטרנט החל להמריא. השותף שלו לחדר בקולג' הקים חברת אינטרנט בשם WebMD והציע לרג'י להצטרף כשותף.

רג'י ברדפורד עבד בתור נהג משאית לחלוקת בירות כדי לממן את לימודי הקולג' שלו. עם הזמן התקדם לנהל את מותג החברה: בירה מילר. בשלב מסוים הרגיש שהוא רוצה להקים חברה משלו. באותה תקופה האינטרנט החל להמריא. השותף שלו לחדר בקולג' הקים חברת אינטרנט בשם WebMD והציע לרג'י להצטרף כשותף. המשפחה שלו חשבה שהוא עושה טעות שעוזב עבודה בטוחה עם תנאים טובים כדי להקים סטארט-אפ אבל זה לא שינה את דעתו. החברה צמחה במהירות וכעבור ארבע שנים מהקמתה נרכשה ע"י Healtheon ב־4 מיליארד דולר (!!!).

 

אחרי הרכישה, רג'י החליט לקחת פסק זמן עם שני ילדיו בבית. אחרי זמן קצר החל להשתעמם והצטרף כמנכ"ל לחברה שסיפקה שירותי טלוויזיה אינטראקטיבית. כעבור ארבע שנים נרכשה החברה ע"י חברת הטלוויזיה Tandberg בעבור 120M$. כנשיא החברה הרוכשת עקב רג'י אחר התפתחות הדמוקרטיזציה של התוכן, בעיקר בעולם הווידאו עם חברות כמו YouTube, עד שהחליט להקים חברה בתחום. לחברה שהקים קראו ViTrue. שלוש וחצי שנים אחרי הקמתה נרכשה החברה ע"י Oracle ב-300M$.

 

בראיון עם רג'י ברדפורד, סגן נשיא בכיר ומנהל הפעילות העולמית עם סטארטאפים ב־Oracle מספר רג'י את סיפור החברות שהקים, מה הוא חושב על סצנת הסטארט-אפים בישראל ומה יש לאורקל להציע ליזמים בישראל.

 

מתוך הריאיון:

"כנראה שהייתי יכול להיות ישראלי בחיים אחרים. אני מרגיש את הרוח היזמית והחיבור בין האנשים ונורא אוהב את מה שקורה כאן. אני חושב שהפעילות האינטנסיבית של הסטארטאפים וההתמדה של האנשים מסבירים למה יש כאן כל-כך הרבה הצלחות. יש תחושה של ביחד, יש אקו סיסטם עם הרבה תמיכה ליזמים ואני נורא שמח ונרגש לקחת חלק במה שקורה כאן"

(רג'י ברדפורד על סצנת הסטארטאפים בישראל)

 

לראיון המלא עם רג'י בפודקאסט "יזמות או למות"

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.