14 יוני 2017 | גראנט קארדון
5 טעויות שכדאי להימנע מהן במכירות

כשהייתי בן 25 נעשיתי אובססיבי במטרתי להפוך למקצוען בתחום מכירות רכב. כדי ללמוד את אומנות המכירות התחייבתי לדבר והשקעתי מעצמי. אותה אובססיה הפכה אותי מאדם מרושש למיליונר לפני גיל 30. למדתי איזה דברים הייתי צריך לעשות נכון כדי לייצר יותר מכירות ומאילו דברים הייתי צריך להימנע.

למידה של הצעדים הלא נכונים היא צעד גדול לקראת יציאה לכיוון הנכון.

 

30 איש טופלו בכוויות שנגרמו בגופם בעקבות הליכה על גחלים לוהטות במהלך סמינר "Unleash the Power Within" של הגורו טוני רובינס שהתקיים מוקדם יותר השנה. אתם לא צריכים ללכת על גחלים לוהטות כדי לשחרר יותר כוח, אבל אתם כן צריכים לבצע יותר פעולות ולהפוך לאובססיביים.

 

כשהייתי בן 25 נעשיתי אובססיבי במטרתי להפוך למקצוען בתחום מכירות רכב. כדי ללמוד את אומנות המכירות התחייבתי לדבר והשקעתי מעצמי. אותה אובססיה הפכה אותי מאדם מרושש למיליונר לפני גיל 30. למדתי איזה דברים הייתי צריך לעשות נכון כדי לייצר יותר מכירות ומאילו דברים הייתי צריך להימנע. אני רוצה לשתף אתכם בחמש טעויות שאתם לא רוצים לעשות בעולם המכירות:

 

1. שימוש בפתיחה אקראית

איך אתם יוצרים קשר עם הלקוחות, מה אתם אומרים? אתם צריכים לדעת תמיד מה אתם עומדים לומר ומה הולך להיות הצעד הבא שלכם. אל תאלתרו.

 

2. לא מקבלים תשובות

זו בעיה רצינית עבור אנשי מכירות רבים. אם אתם לא תצליחו להוציא מאנשים תשובה, אתם לא תוכלו לסגור איתם עסקה. אם אני לא שולט בשאילת השאלות וקבלת התשובות, אני בבעיה. אתם מוכרחים שתהיה לכם תשובה לשאלות שלכם.

 

3. לא שואלים שאלות

אל תפחדו לפגוע בלקוחות. התקציב שלהם הוא העסק שלכם. אם אתם הולכים להרוס עסקה, עשו זאת כי אתם יודעים מה אתם עושים. שאלו שאלות שאתם צריכים עבורם תשובות. הדבר היחיד שגרוע יותר מלא לקבל תשובות מלקוחות היא לא לשאול אותם שאלות.

 

4. קפיצה מהירה מדי למחיר

אתם מגיעים לנושא המחיר לפני שאתם יכולים לקבוע אם המוצר מספק בכלל את הצורך והרצון של הקונה שלכם. אל תשימו את העגלה לפני הסוס. אתם לא צריכים לקפוץ ישר למחיר. התחילו קודם לחפש נתונים ולהעריך למה בכלל הלקוח זקוק.

 

5. עבודה מכנית

כשאתם לומדים משהו חדש, הוא לא זורם מיד, הוא מבלבל, אתם נדרשים להתאמן עליו. אם אתם רוצים שמשהו יזרום לכם אתם צריכים לחזור עליו שוב ושוב. אתם לא רוצים להיות נוקשים ורובוטיים. כדי להיות נהדרים במכירות אתם מוכרחים להתאמן, לייצר לכם תרחישים שונים ולהתאמן עליהם באמצעות משחקי תפקידים.

 

כדי להפוך למצוינים במכירות אתם צריכים להכיר את המשחק. חוסר היכולת להתחייב למכירות הוא המרכיב הגדול ביותר שעומד בדרכם של אנשי מכירות להגיע למה שהם רוצים. אתם חייבים לפתח את היכולות שלכם, אלו לא יכולות שנולדתם אליהם. אם לא תתאמנו תעשו טעויות ותפספסו מכירות.

 

היעשו אובססיביים בהגברת ההכנסות שלכם. לא משנה באיזו תעשייה אתם נמצאים, לא משנה אם אתם אנשי מכירות מקצועיים או לא, אתם צריכים להיות אובססיביים עם מה שאתם עושים כדי להפוך למצוינים. תוכלו לקרוא על זה עוד בספרי החדש Be Obsessed or Be Average.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.