29 יוני 2017 | נירית בראון
8 עקרונות לעיצוב אימיילים שימירו לכם טוב יותר לקוחות

אחת מאי ההבנות הנפוצות בנוגע לעיצוב היא שהוא מוגבל רק לאימפקט העיצובי שלו. אבל העקרונות של עיצוב אימייל איכותי לא נגמרים במה שהקוראים רואים, כמו שסטיב ג'ובס הסביר בבהירות: "עיצוב זה לא רק איך שזה נראה, עיצוב זה איך שזה עובד". לפני שאתם שולחים את הניוזלטר, קחו בחשבון את העקרונות הבאים ובדקו איזה שינויים אתם יכולים לעשות בשביל להגדיל את הסיכוי להמיר את הנמענים שלכם.

המטרה הסופית של אימייל מרקטינג היא להמיר את הלידים שלכם ללקוחות אמיתיים. העיצוב של האימייל שלכם מכתיב אם הקורא יבחר לפעול על פי המייל או להתעלם ממנו.

 

אחת מאי ההבנות הנפוצות בנוגע לעיצוב היא שהוא מוגבל רק לאימפקט העיצובי שלו. אבל העקרונות של עיצוב אימייל איכותי לא נגמרים במה שהקוראים רואים, כמו שסטיב ג'ובס הסביר בבהירות: "עיצוב זה לא רק איך שזה נראה, עיצוב זה איך שזה עובד".

 

לפני שאתם שולחים את הניוזלטר, קחו בחשבון את העקרונות הבאים ובדקו איזה שינויים אתם יכולים לעשות בשביל להגדיל את הסיכוי להמיר את הנמענים שלכם:

 

1. אלמנטים שניתנים להקלקה צריכים להיות ברורים

איך אתם יכולים להבטיח שהנמענים שלכם יקליקו על ההנעה לפעולה (CTA) אם הם לא מצליחים להבין על מה אפשר להקליק? זה אולי נראה לכם הכי ברור בעולם, אבל רבים וטובים נופלים בטעות הזאת.

קוראים מגיבים למה שהם הורגלו. עצבו את הכפתורים והקישורים שלכם באופן שכבר מוכר לקוראים שלכם. כחול הוא הצבע הסטנדרטי לקישורים, תשאירו את זה כך. לעומת זאת, אל תצבעו טקסט סטטי בכחול.

 

2. כפתורים צריכים להיות בולטים ודומים ככל הניתן לכפתורים פיזיים

תנו את הרמזים הוויזואליים הנכונים בשביל להקל על הנמענים לזהות וללחוץ על הכפתורים שלכם. בחרו בכפתורים מלבניים עם פינות מעוגלות. לכפתורים עם אפקטים תלת-ממדיים הביצועים הטובים ביותר.

 

3. היררכיה ויזואלית חזקה

ארגנו את הטקסט, התמונות והקריאות לפעולה באופן ברור. שילוב האלמנטים אמור להדריך את המתבונן לזהות מיד את החלק החשוב ביותר באימייל שלכם.

 

4. מערך פשוט וברור

המטרה שלכם היא לא להרשים את הקוראים עם העיצוב המהמם שלכם, אלא לגרום להם להגיב לקריאה לפעולה. יותר קל להם להקליק על קריאה לפעולה אם המערך שלכם מחולק באופן ברור לשלושה חלקים: כותרת, גוף הטקסט והקריאה לפעולה.

 

5. ודאו שהוא עובר את מבחן הפזילה ומבחן חמש השניות

מבחן הפזילה עובד בדיוק כמו ששמו מרמז. כשאתם פוזלים ומוציאים את העיניים מפוקוס, הקריאה לפעולה צריכה להיות הכי בולטת. אתם יכולים לבדוק זאת בעצמכם.

אתם צריכים אדם נוסף בשביל מבחן חמש השניות. בקשו מהקולגות שלכם להסתכל על האימייל לחמש שניות. אם הם מצליחים לזכור את הקריאה לפעולה או את נושא האימייל, אתם בכיוון הנכון. אם אין להם שמץ של מושג, אתם צריכים לעצב אותו מחדש.

 

6. עשו אותו ידידותי למובייל

על פי מחקר שנערך על ידי Litmus במרץ 2017, 54% מהאימיילים נפתחים באמצעות המובייל. זה מעלה את האפשרות שאם האימייל שלכם לא רספונסיבי למובייל, אתם מסכנים חלק גדול מהנמענים שלכם בכך שלא יומרו.

 

7. השתמשו בתמונות איכותיות ורלוונטיות

תמונה היא הדבר הראשון שהנמענים שלכם יבחינו בו. היא יכולה להעביר את המסר שלכם טוב יותר מאלף מילים. שימוש בתמונה הנכונה יכול לשפר פלאים את האימייל שלכם. עם זאת, היו זהירים כשאתם בוחרים את התמונה, כי בחירה שגויה יכולה לעורר רתיעה בקרב הקוראים שלכם.

 

8. העמידו את זה למבחן

אין חוק נוקשה אחד לעיצוב אימיילים מאחר וכל עסק וכל נמען הוא שונה. תנו לקוראים שלכם להחליט איזה עיצוב עובד טוב יותר על ידי ביצוע מבחן A/B. באופן הזה תוכלו באמת לראות איזה מהאימיילים ממיר את הנמענים שלכם.

 

שורה תחתונה:

הפונקציונאליות חשובה ביותר כשאתם מעצבים אימייל! חשוב ליישם את העקרונות הבאים בכל פעם שאתם יוצרים קמפיין בשביל להבטיח שהאימיילים שלכם באמת ממירים:

• אלמנטים להקלקה נראים לעין

• כפתורים ברורים ובולטים

 היררכיה ויזואלית ומערך ברור

• מבחן הפזילה וחמש השניות

• התאמה למובייל

• תמונות רלוונטיות באיכות גבוהה

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.