2 יולי 2017 | אלנה דוניץ
הכלים האלו יסייעו לכם להזניק את הסטארט-אפ שלכם

אם אתם יוצאים לדרך בשיווק המיזם שלכם ולא יודעים מה ייפול עליכם קודם מתוך רשימה ארוכה של בעיות שתאצלו לפתור ומשימות שתצטרכו להשלים, הכנו עבורכם רשימה כלים שיסייעו לכם במהלך הצעדים הראשונים שלכם.

אם אתם יוצאים לדרך בשיווק המיזם ולא יודעים מה ייפול עליכם קודם מתוך רשימה ארוכה של בעיות שתאצלו לפתור ומשימות שתצטרכו להשלים, הכנו עבורכם רשימה כלים שיסייעו לכם במהלך צעדיכם הראשונים.

 

1. Buffer

Buffer היא דרך חכמה לפרסם התכנים במדיה החברתית. היא כמו האולר השוויצרי של כלי המדיה החברתית והיא יכולה לסייע בייעול אמיתי של העבודה במדיות החברתיות.

Buffer מאפשרת לכם להתחבר לכל הפרופילים הקיימים ברשתות החברתיות דרך רכז אחד. משם תוכלו לתזמן את התכנים בכל נכסי המדיה בבעלותכם בכמה הקלקות בודדות. מה שמייחד את Buffer הוא האנליטיקות שהוא מציג עבור הפוסטים שמסייעים בתכנון התוכן לקהלים שלכם בדיוק בזמן הנכון.

שימוש ב-Buffer לייעול העבודה במדיה הברתית יחסוך זמן וימנע כאבי ראש שנוצרים מאותו ג'ינגול בין מספר פרופילים במדיה החברתית. מערכת זו תאפשר יותר זמן להתמקדות ביצירת תוכן איכותי ופחות זמן בתזמון שלו.

 

2. ClearVoice

ClearVoice היא בעצם מערכת שלמה ליצירת תוכן שיווקי. התוכנה מאפשרת דרך עבודה גמישה ויעילה בשילוב עם מרקט פלייס. השילוב הזה מאפשר לכם לייצר מיתוג ותוכן והיא מספקת את קהילת פרסום להשתלבות יצירתית.

כחברה, יצירת קשר עם כותבי תוכן טובים ועם משפיענים תפיק עבורכם רעיונות שישמשו אתכם בכל עת. באמצעות ClearVoice תוכלו לבנות אסטרטגיה סביב נושאים טרנדיים בעזרת כלי התוכן החכמים של הפלטפורמה ועל ידי ניהול תהליך יצירה וכל זה בדשבורד אחד.

האם אתם יוצרי תוכן? אולי תוכלו להצטרף למרקט פלייס של ClearVoice כתורמים וליצור את הקשרים הנכונים לכם כפרילנסרים. קבעו מחיר והעדפה ותוכלו לקבל תשלום ברגע שתאושרו על ידי האתר.

 

3. Justuno

אין ספק שיש לנו לא מעט כלים טכנולוגיים בכל הנוגע לעולמות השיווק, בוודאי יותר ממה שאנחנו יכולים להבין. וזה לא פשוט בכלל לדלות מבין ההיצע הקיים רק את מה שבאמת יכול לא רק לעבוד אלא למעשה להשפיע על תוצאות השיווק. אחד מהכלים שלדעתנו יכולים להביא לתוצאות חיוביות הוא JustUno

זוהי פלטפורמה ליצירת הודעות "פופ-אפ" להצעת מבצעים מיוחדים או הודעות שונות. היא תוכננה במטרה להגדיל את המעורבות, לקבל יותר מיילים, להגדיל את השיחות ולסייע לחברות להפחית את נטישות עגלות הקניות. באמצעות המערכת ניתן אפילו להפעיל תחרויות בסיסיות שיסייעו עוד ביצירת מעורבות.

 

4. LeadSquared

המערכת הזו פועלת במודל SaaS - software as a service ומסייעת להגיע ללידים ברחבי הרשת. לאחר מכן היא מסייעת בניהול ובמעקב אחרי הלידים, ביצירת מעורבות איתם עד לנקודה שבה הם הופכים להמרות של ממש.

 

LeadSquared היא בעצם פלטפורמה להמרת לידים שתסייע לעסק שלכם לגדול בעזרת נוסחה עוצמתית. היא משלבת אוטומטיזציה לתהליך השיווק, מערכת CRM וכלי חיזוי המרות שיגדילו את המכירות. המערכת תניע את הלידים במורד משפך המכירות, תטפח אותן, תנתח אותם בחכמה ותסייע להם לסגור עסקה, וכל זה בפלטפורמה אחת.

 

5. Optimove

Optimove היא תוכנה מבוססת ווב עבור משווקים ומומחים בשימור לקוחות שנועדה להגדיל את העסקאות המקוונות דרך לקוחות קיימים. המערכת משלבת את אומנות השיווק עם מדעי הנתונים כדי לסייע לחברות למקסם את מעורבות הלקוחות והערך שניתן להפיק מהם על ידי אוטומטיזציה מותאמת אישית ושימור לקוחות יעיל.

 

מצד אחד, לא משנה איזה מוצר בניתם, עידן הרשתות החברתיות טומן בחובו פוטנציאל גדול מאי פעם לאיתור לקוחות פוטנציאלים והפיכתם ללקוחות משלמים. מצד שני, כפי שראיתם זה דורש מכם להכיר טוב יותר את הכלים שעומדים לרשותכם ולדעת לנצל אותם נכון כדי שתצליחו באמת להגיע לאותם לקוחות. אל תוותרו אם בהתחלה זה נראה מסובך מדי. יתכן ולא כל אחד מהכלים האלו יתאים לכם אבל אם כן תצליחו למצוא את המערכת המתאימה היא ללא ספק תעזור לכם לזנק קדימה.

 

כלים נוספים לבניית הסטארט-אפ שלכם תוכלו למצוא כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.