23 יולי 2017 | יוני יונתן
למה אתם חייבים עוזר וירטואלי כדי שהעסק שלכם יפרח?

בשנים האחרונות מגלים עוד ועוד סטארטאפים ועסקים קטנים את יתרונות העוזרים הוירטואליים ואת תפקידם המכריע בהצלחת החברה. למי שאיננו מכיר את המושג "עוזרים וירטואליים" או “Virtual Assistant" ורגיל לדרך שבה עסקים נעשו לפני עידן הרשת, זה נשמע כמו הגזמה פרועה.

בשנים האחרונות מגלים עוד ועוד סטארטאפים ועסקים קטנים את יתרונות העוזרים הוירטואליים ואת תפקידם המכריע בהצלחת החברה. למי שאיננו מכיר את המושג "עוזרים וירטואליים" או “Virtual Assistant" ורגיל לדרך שבה עסקים נעשו לפני עידן הרשת, זה נשמע כמו הגזמה פרועה.

 

אז מה הם עוזרים וירטואליים?

עוזרים וירטואליים הם עוזרים שמתקשרים אתכם באמצעות ה-Skype, המייל, הוואטסאפ, הטלפון או בכל דרך אחרת שנפשכם תחפוץ בה והכל מרחוק, וזאת כדי לבצע משימות שונות שאתם מגדירים לו או לה. בימינו, מקום מגוריו הפיזי של העוזר אינו רלוונטי עוד ואין כל צורך לדאוג למשרד או למקום ההעסקה.

 

אם יצא לכם לקרוא את רב­-המכר "4 שעות עבודה בשבוע" של טימותי פריס, אתם בוודאי זוכרים שאחת ההמלצות החשובות שלו היא שימוש באאוטסורסינג (מיקור חוץ) ובעוזרים וירטואליים כדי לקדם את העסק שלכם. טימותי פריס לא נמצא לבד בדעה הזאת, מומחים רבים לבניית עסקים און-ליין מסכימים כי Virtual Assistant הוא אחד הנכסים החשובים בימינו להצלחה של העסק או של הסטארט-אפ.

 

איזה משימות אתם יכולים להסיר מהרשימה שלכם ולהעביר לעוזרים הווירטואליים?


1. תוכן – העוזרים הווירטואלים יכולים לבצע את משימות כתיבת המאמרים והכתבות באנגלית ובשפות אחרות.


2. רשתות חברתיות – העוזרים יסייעו לכם בתחזוק הפרופילים שלכם ובהעלאת סטטוסים ועדכונים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר.


3. מחקר – אתם צריכים לאסוף מידע ולהגיע למסקנות ואין לכם את הזמן לעשות את זה? העוזרים יכולים לסייע לכם בהכנת סטטיסטיקות ומחקרים שונים.

 

4. אדמיניסטרציה – יש דברים שלא כדאי לכם לפספס ולהזניח כמו עבודת ניהול החשבונות ועבודות אדמיניסטרטיביות נוספות. את אלו אפשר להעביר גם לאותם עוזרים.

 

5 ניהול אימיילים וניוזלטרים – הנה עוד משימה שיכולה לקחת לכם את תשומת הלב מעיקר העבודה שלכם. למה שלא תעבירו את המשימה הזו למישהו אחר?


6 תיעוד – לא כדאי לכם לשכוח את כל הרעיונות הנהדרים שעלו בישיבת הצוות אתמול. העוזרים יכולים לסייע לכם גם בתמלול הישיבות ובהקלטות.

 

7 שירות לקוחות – אם תזניחו את הלקוחות שלכם ולא תנהלו שירות לקוחות טוב אתם עוד תתחרטו על זה. 

 

לאחרונה עלתה הפופולאריות של שירותי העוזרים הווירטואליים בעיקר אצל יזמים טכנולוגיים, אצל חברות סטארט-אפ ואצל עסקים קטנים כמו בתי תוכנה וסטודיות לעיצוב.
החברה ששמה לעצמה לדגל לשרת את קהל היזמים בישראל בתחום ה-Virtual Assistant היא חברת PRIA. החברה יושבת בישראל, מעסיקה עוזרים ועוזרות ישראלים וישראליות בעלי התמחויות שונות ונועדה עבור הקהל והתרבות הישראלית.

 

העוזרים הווירטואליים מורידים את הלחץ ביצוע "עבודות שחורות" או משעממות ומאפשרים להתמקד בדברים החשובים באמת להצלחתה של החברה. למה שתעסיקו סטודנט לעבודה ספציפית באלף וחמש מאות ש"ח לפני מע"מ כשאתם יכולים להעסיק לפי משימה שהתעריף שלה יהיה כמה עשרות שקלים, אותה המשימה באותה איכות אם לא מעבר.

 

העוזרים הווירטואליים יכולים לחסוך לכם את הכורח להעסיק עובדים רבים ומאפשרים לכם חסכון כספי ניכר. אתם משלמים פר משימה ולא משכורת חודשית קבועה. לא הקצבתם משימות? לא שילמתם!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.