8 אוגוסט 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את SeeVoov

SeeVoov נוסדה בפברואר 2016. החברה מפתחת מערכת לתכנון טיולים בעזרת סרטי וידאו. במקום לקרוא חומר על יעד הטיול, המערכת מאפשרת לצפות בסרטי וידאו על היעד, לבחור על גבי הסרט את נקודות העניין בהן רוצים לבקר. לאחר מכן המערכת בונה עבור המטייל את המסלול האידיאלי ומאפשרת לו להזמין טיסות ומלונות.

מי אנחנו

SeeVoov נוסדה בפברואר 2016. החברה מפתחת מערכת לתכנון טיולים בעזרת סרטי וידאו. במקום לקרוא חומר על יעד הטיול, המערכת מאפשרת לצפות בסרטי וידאו על היעד, לבחור על גבי הסרט את נקודות העניין בהן רוצים לבקר. לאחר מכן המערכת בונה עבור המטייל את המסלול האידיאלי ומאפשרת לו להזמין טיסות ומלונות. ברקע פועלת מערכת אוטומטית לתיוג סרטי וידאו שמשתמשת בטכנולוגיות לזיהוי תמונה ועיבוד וידאו לצורך זיהוי נקודות עניין בסרטי הווידאו.

 

החברה העלתה לאחרונה גרסת בטא שכוללת 36 יעדים ומאפשרת למטיילים לתכנן טיול בשמונה שפות שונות, על בסיס למעלה מ־2,000 סרטוני וידאו.

 

 

צוות החברה מונה שלושה עובדים: אסף טוקר, מנכ"ל החברה, יוסי גולן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה ויקיר גוטסמן front end. בנוסף מעסיקה החברה במיקור חוץ את אסף מירון כמעצב UI/UX.

 

מה אנחנו מחדשים

"אם תמונה אחת שווה 1000 מילים, דקת וידאו שווה 1.8 מיליון מילים" (מגזין פורבס). קיימים בעולם מספר אתרים לתכנון טיולים שמאפשרים למיליוני מטיילים לתכנן טיול. החדשנות באתר שלנו היא השימוש בסרטי וידאו. בשנת 2016 נצפו ב־YouTube כ־49 ביליון סרטים בעולם הטיולים, 64% מתוכם היו צפיות של אנשים בזמן תכנון טיול.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

חדירה לשוק. יש המון אתרים בתחום התיירות ומדובר בתחום קשה ומאתגר.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הטכנולוגיה שלנו ייחודית, מעניינת ומתאימה למטייל החדשני והמעודכן שאינו רוצה לבזבז זמן יקר בקריאת חומר במהלך תכנון טיול.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

צוות מצוין של עובדים, ספקי שירות מתאימים וכמובן פידבק בונה מהמשתמשים, החברים והמשפחה.

 

רצינו לומר תודה ל...

 לכל מי שמאמין בנו לאורך הדרך ותומך בנו גם כספית אבל לא פחות חשוב מוראלית.

 

בעוד שנה מהיום

נהיה אחד מהסטארטאפים המבטיחים לשנת 2018, חזק בתוך השוק, עם בסיס מטיילים הולך וגדל.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

SeeVoovתהיה מערכת חברתית מובילה, מבוססת וידאו לתכנון טיולים. המטרה שלנו היא להיות מערכת שמאגדת את YouTube, FaceBook, TripAdvisorו־Google Mapsכולן באפליקציה אחת.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל של אסף טוקר: [email protected]

בטלפון: 050-4057353

ובאתר: www.seevoov.com

פארק המדע נס ציונה.

תגובות

1. צח | 9 אוגוסט 2017

נראה טוב!

רעיון פורץ דרך, שאשמח להשתמש בו אם זה אכן יתפוס! נמאס לי לשרוף שעות על תכנון הטיול עם קריאה על מסלולים והמלצות.. הגיע הזמן שזה יהיה יותר אינטרקטיבי ומוחשי. שיהיה בהצלחה לסטרטאפ הצעיר


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.