15 אוגוסט 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Aciist

החברה פיתחה פתרון לרשת עירונית רחבת פס ואמינה. פתרון המאפשר לעיריות הטמעה קלה של מערכות חכמות ויישומים המאפשרים לזהות ולטפל בבעיות במרחב העירוני, שיפור הקשר עם התושב, שיפור מערכות שירות עירוניות והפיכתן למערכות חכמות יותר והחלפת מערכות יקרות שדורשות תחזוקה רבה במערכות פשוטות וקלות להקמה ולתחזוקה

מי אנחנו

אסיסט רשתות חכמות בע"מ מציעה פתרון לרשת עירונית חכמה, רחבת פס, ואמינה המתבססת על עמודי התאורה ועל תשתיות קיימות. שימוש בטכנולוגית אסיסט הופך את עמוד התאורה הקיים לתשתית IoT חכמה הכוללת חשמל 24/7 ותקשורת סטנדרטית אשר נמצאת בכל מקום, דבר המאפשר התקנה קלה ופשוטה של מערכות ויישומים עירוניים חכמים, שיפור והחכמת מערכות שירות עירוניות קיימות. אסיסט רשתות חכמות בע"מ הינה חברת הזנק אשר הוקמה ב־2016 על ידי מומחים בפתרונות תקשורת נתונים. מנכ"ל החברה הוא שגיא גורפינקל, רן כליף הוא סמנכ"ל התפעול, יורם שחם הוא סמנכ"ל התוכנה והמערכות וג'ון רלסטון הוא יועץ המערכות.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הפתרון של Aciist הוא טכנולוגית מיתוג מבוזרת שבה ה'חכמה' נמצאת בסמוך לנקודת הקצה. משמע כי ניתן לפרוש רשת עירונית בעלויות של כעשירית מהחלופות האמינות ביותר ובמהימנות ואבטחת סייבר העולים על הפתרונות היקרים ביותר. כמות הציוד הנדרש ליישום רשת המבוססת על הטכנולוגיה של Aciist קטנה משמעותית ולכן ניתן לפרוש רשת כזו גם בשכונות קיימות ללא פגיעה באיכות החיים ושגרתם, ללא חריצת כבישים או הרמת מדרכות, ללא מרכזיות תקשורת מכוערות ובלי למלא את המרחב באנטנות ובמשדרי פס רחב.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

השוק שאליו אנו מכוונים הוא העיריות וצרכן הקצה הוא עיריות ברחבי העולם. כדי למכור ולאפשר את הטכנולוגיה שלנו צריך להבין היטב את מודל האחריות וקבלת ההחלטות בעוד שבכל עיר ובכל פרויקט המבנה האירגוני שונה ואנחנו חייבים לעבור אותו בהצלחה. נציין שבארץ קיימת פתיחות לנושא והבנה של הצורך ואנחנו מקבלים שיתוף פעולה והמון רצון טוב מכמה עיריות שאיתן אנו עובדים.

           

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

תחום הערים החכמות הוא אחד התחומים הצומחים בעולם. כיום כולם מנסים ומגששים את דרכם. בקרוב לערים לא תהיה ברירה אלא לקדם פרויקטים בנושא מאחר והיישומים החכמים הופכים בפועל לדרך היחידה לתת שירותים מתקדמים תוך כדי שמירה על עלויות התפעול ומסגרת התקציב. אנחנו באים עם הפתרון היחידי שמחד ניתן ליישמו בשכונות קיימות (עלויות הפרעה לשגרת החיים, אישורים וכדומה) ומאידך עומד בדרישות העתידיות של תפעול קל, אבטחה, יכולת גידול ועוד. 

           

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מחויב ומאמין שמסוגל להרים את הטכנולוגיה ואקו-סיסטם ישראלי תומך המסייע ומייעץ איך לקדם את המיזם.

 

רצינו לומר תודה ל...

HAC - אקסלרטור של עיריית הרצליה בשיתוף עם חברת סלקום על האמון והבחירה בנו למחזור הרביעי של IoT וערים חכמות ולכמה עיריות שאיתן אנו עובדים המקדישות לנו מזמנם וממרצם של אנשיהם.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נהיה לאחר כמה פיילוטים שהתחלנו בארץ ועם חוזים להתקנות רחבות ובמקביל נתחיל לקדם פיילוטים בחו"ל.

           

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו חברה עם פוטנציאל שוק בן מיליארדי דולרים בשנה ופתרון שעדיף משמעותית על הפתרונות הקיימים. לאחר שנצבור מספיק קרדיט כולם כבר ישמעו עלינו.

           

ככה שומרים אתנו על קשר…

במייל:[email protected]

ובטלפון: 052-6132565

משרדי החברה במושב כפר ורבורג 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.