22 אוגוסט 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Q-it

אלגוריתם יעיל במיוחד המאפשר תיאום פגישות עם לקוחות וצוותים באופן אוטומטי ככל הניתן ובמהירות גדולה מאי פעם. במקום לחכות לתגובות ולגלות מתי כל משתתף פנוי, Q-it יכול לבדוק באותו הרגע את לוחות הזמנים של כולם, להודיע מתי בדיוק המשתתפים חופשיים ואז לתאם אוטומטית עם כולם והכול בפחות מ-15 שניות!

מי אנחנו
ב-Q-it אנו מפתחים כלים ארגוניים חכמים עבור עסקים. אנו מאמינים שכאשר קל יותר לעשות עסקים – ההצלחה מגיעה ולכן אנחנו שואפים להפוך את הפעילויות היומיומיות של כל חברה לפשוטות וקלות יותר. פריצת הדרך הראשונה שלנו הגיעה בדמות אלגוריתם יעיל במיוחד המאפשר תיאום פגישות עם לקוחות וצוותים באופן אוטומטי ככל הניתן ובמהירות גדולה מאי פעם. במקום לחכות לתגובות ולגלות מתי כל משתתף פנוי, Q-it יכול לבדוק באותו הרגע את לוחות הזמנים של כולם, להודיע מתי בדיוק המשתתפים חופשיים ואז לתאם אוטומטית עם כולם והכול בפחות מ-15 שניות! כיום ניתן להשתמש ב-Q-it באמצעות יישומי היומן הנפוצים ביותר (Outlookו-Google). בנוסף המערכת נבחנת בימים אלו במסגרת פיילוט המתקיים במספר חברות ישראליות ואמריקאיות.
 

המנכ"ל שלנו, מיירון מלקסון הוא איש עסקים נודע בעולם התאגידי של ארה"ב. מלקסון עבד בחברות ענק חדשניות דוגמת Arrow Electronics ו-Zebra Technologies כמנהל מכירות ארצי בעל שם וכמנהל ערוצי הפצה. הוא בעל תואר ראשון כפול בתעשייה והפצה תעשייתית מאוניברסיטת פרדו באינדיאנה ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהטכניון.

המנהל הטכנולוגי הראשי שלנו, רועי רחין, הוא אסטרופיזיקאי, בעברו קצין במצו"ב - יחידת הסייבר היוקרתית של צה"ל. מפתח אלגוריתם הmachine-learning של Q-it ומנהל צוות המפתחים הנפלא שלנו. רועי בעל תואר ראשון ושני בפיזיקה, תואר בהנדסת חשמל, ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהטכניון.

Q-it לא היה מושלם ללא צוותי העיצוב, השיווק, המכירות והתכנות המוכשרים שגורמים למוצר שלנו להראות טוב ומשמרים את מודעות ושביעות רצון הלקוחות שלנו.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

כולנו מכירים את הרגעים בהם אנחנו ממתינים לאדם אחר שיודיע לנו מתי הוא פנוי. המצב הופך לגרוע הרבה יותר כשמדובר בקבוצות גדולות. את המוצרים שלנו תכננו אנשי עסקים מקצועיים עבור מקצוענים, בהתאם לתפיסה לפיה יש להיפרד מן ה"muda" (מונח יפני שפירושו חוסר תועלת ובזבוז) ובמקומו ליישם "kaizen" (שיפור מתמיד). באמצעות אוטומציה, התוכנה שלנו מקלה על הקושי הכרוך בתכנון פגישות עם קבוצות של אנשים.

 

האלגוריתם האוטומטי שלנו מפחית את מידת האינטראקציה הידנית הנדרשת מן המשתמש בלי לפגוע במטרה. הפתרונות הקיימים רק מסייעים למשתמשים להפוך את התהליך הידני למעט יותר אסתטי למראה. הצורך בפתרון אוטומטי לחלוטין, בהשוואה לפתרון ידני מופשט, נותר ללא מענה מצד המתחרים שלנו. לשלבים מאוחרים יותר Q-it כבר מפתחת אלגוריתמים קנייניים של "למידת מכונה" אשר יספקו חוויה ייחודית לכל משתמש. המשתמשים ירגישו כאילו התוכנה יודעת ממש מה הם צריכים כאשר הם מתכננים כל אירוע ואירוע, בעיקר אלו שאינם מקפידים על עדכון היומנים שלהם.

 

אין צורך בהתקנה כשמשתמשים ב-Q-it דרך יישום הרשת שתוכנן עבור PC ו-iOS. ניתן להוריד אפליקציית אנדרואיד ולהשתמש בפלטפורמה בנייד או להשתמש בתוסף לכרום שישלב אותה עם הדפדפן שלכם. עבור אלו שרוצים להשתמש ב-Q-it עם חברי הצוותים שלהם רק יש לוודא כי כל אחד ואחד מהם נרשם ל-Q-it ומבצע לוג-אין למערכת – והתוכנה תתחיל לעבוד מיד ובאופן אוטומטי. אבטחת מידע ופרטיות משתמשים הם נושאים שמאוד חשובים לנו ב-Q-it ולכן פרטי היומנים שלכם לעולם לא יופצו או ייחשפו לאף אחד.

 

דמיינו לעצמכם: חסכון של מאות שעות שפירושן אלפי דולרים בשנה עבור החברה שלכם, באמצעות כלי שמצמצם את זמן הנדרש לתיאום פגישה – מכ-30 דקות לכל תיאום, לפחות מ-15 שניות. מה שאומר שתשקיעו 99% פחות זמן בתזמון ותיאום פגישות!

 

Q-it: Don't Plan It, Just Q-it from Emma Landsman on Vimeo.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא

במהלך שנועד לקדם עידן חדש בתחום ניהול הזמן, נצטרך ללמד אנשים איך לנהל את הזמן שלהם בצורה חדשה. שבירת התלות של אנשים בכלי תיאום מסורתיים לא תהיה קלה. יצירת אינטליגנציה מלאכותית אשר מזהה משלב מוקדם את ההרגלים וההעדפות של כולם, בזמן אמת, היא משימה קשה. שילוב נתוני התנהגות הצרכנים עם אלגוריתמים של "למידת מכונה", כדי לחזות ולהבין את מנגנון הפסיכולוגיה והתכונות האנושיות, גם הוא אינו משימה קלה.

 

אנחנו רוצים שלעסקים תהיה יכולת להתנהל בצורה חלקה ומהירה יותר, ללא תחושת בזבוז זמן בהמתנה להחלטות שצריכים לקבל אחרים. עזרה לחברות להבין שיש דרך חדשה לתיאום אוטומטי, ללא הצורך להמתין שוב אי פעם לתגובה מהצד השני – פירושה תהליך. אנו מדגישים בפני עסקים את היתרונות וההשפעה של ניהול זמן חכם על ביצועיהם, ומדגימים כיצד ניתן להתייעל ולהשתמש באותו זמן שנחסך לטובת פעילויות הרבה יותר משמעותיות. הדבר יוביל לתוצאות מוחשיות הנובעות מהזמן הרב יותר שניתן להקדיש למכירות - ולשיפור השירות ללקוחות.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

זמן שווה כסף: הלקוחות שלנו מבינים את הערך האוניברסלי הזה ולכן הם יפנו לפלטפורמה שלנו כדי לאפשר לעסקים שלהם לנצל כמה שיותר זמן ממהלך היממה שלהם. חברות שאינן משתמשות בעוזרים אישיים קוראות וממתינות בסבלנות לכלי שיחזיר להן את השליטה על לוחות הזמנים העמוסים שלהן. חברות שכן מחזיקות מזכירות ועוזרים אישיים ישמחו גם הן לכלי שיהפוך אותם לפרודוקטיביים יותר.

 

אנשי מקצוע מודרניים מבזבזים 5 שעות מדי שבוע בניסיונות לתאם כ-15 פגישות. מאחר ופלטפורמת Q-it יכולה לבצע את תיאום כל הפגישות האלו ב-4 דקות בסך הכול נוכל בקלות להראות כיצד החברות מקבלות בחזרה 4 שעות ו-56 דקות מתוך אותן 5 עבור כל עובד ובכל שבוע. לחברה מרובת עובדים, כלי שיכול לחסוך מאות שעות עבודה בשנה לעובד הוא פתרון אידיאלי שקל להחליט לאמץ אותו.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

ודאות, מסירות, התמדה ומעל לכל צוות יוצא מן הכלל.

ודאות – שעולם התאגידים מוכן לאמץ דרך חדשה לניהול הזמן בעבודה.

מסירות – לפיתוח המוצר האיכותי ביותר, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, המותאמים לצרכי הלקוחות שלנו.

התמדה - אל מול האתגרים בשוק המאוכלס היטב בשחקנים גדולים.

אנחנו לא שוכחים אף פעם את התשוקה, הכישורים, ואת האווירה שהצוות המדהים שלנו מביא עימו לעבודה מדי יום כדי להוביל אותנו קדימה.

בלי כל אלה אף חברה לא יכולה באמת להצליח.

 

רצינו לומר תודה ל...

למשפחות שלנו, לחברים, לצוות המסור, למשקיע יוצא הדופן הראשון שהאמין בנו וגם לסטארטאפים המדהימים שעובדים לצידנו בהאב החיפאי In-vent. ללא הסבלנות והתמיכה של כל אלו שום דבר מכל זה לא היה אפשרי.


 

בעוד שנה מהיום אנחנו...

פותחים משרד בארה"ב במטרה להרחיב את חותמנו בכל הקשור למכירות ושיווק בקרב לקוחות אמריקאים,כיוון שאנחנו מאמינים שאין גבול לצורך לסייע לחברות בכל רחבי העולם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי…

לאחרונה השקנו קמפיין גיוס נוסף באמצעות Exit Valley, ואתם מוזמנים להצטרף אלינו כשותפים בעלי מניות!

כמו כן, לעתים רחוקות עומדת שיטת תקשורת שלמה בפני מהפכה - וזה בדיוק מה ש-Q-itהולכת להביא עימה! תיאום פגישות במהירות ובקלות הוא העתיד: Don’t Plan it, Just Q-It

 

 

כך ניתן לשמור איתנו על קשר

בדף הקמפיין שלנו באקזיטוואלי 

במייל [email protected]

בדף הפייסבוק או בלינדקאין

או שפשוט תנסו אותנו: www.Letsqit.com

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.