24 אוגוסט 2017 | רות סגל
זה יקרה בסוף הקיץ: אירועי החדשנות בחודש ספטמבר שאסור לכם לפספס

חוץ מהקלה בעומס החום ואווירה של התחדשות לקראת השנה העברית החדשה, חודש ספטמבר בתל אביב הוא ללא ספק גם חודש החדשנות הגדול. אם אתם רוצים להשאר עם האצבע על הדופק, להתעדכן בטכנולוגיות החדשות ולהתחיל לפזז באירועי נטוורקינג שיכולים להביא לכם את המשקיע או השותף הבא שלכם, כדאי לכם מאוד לפתוח יומנים, לסמן את האירועים הבאים ולהפגין נוכחות.

חוץ מהקלה בעומס החום ואווירה של התחדשות לקראת השנה העברית החדשה, חודש ספטמבר בתל אביב הוא ללא ספק גם חודש החדשנות הגדול. אם אתם רוצים להשאר עם האצבע על הדופק, להתעדכן בטכנולוגיות החדשות ולהתחיל לפזז באירועי נטוורקינג שיכולים להביא לכם את המשקיע או השותף הבא שלכם, כדאי לכם מאוד לפתוח יומנים, לסמן את האירועים הבאים ולהפגין נוכחות.

 

האירוע המרכזי בחודש ספטמבר הגדול הוא פסטיבל החדשנות DLD שיתמקד בטרנדים החכמים ביותר בעולם הטכנולוגיה. בין היותר תוכלו להנות שם מהאירועים הבאים:

זירת הרחפנים

מתי: 6 בספטמבר בין 11:00-16:00

איפה: מגרש הכדורסל מחוץ למתחם התחנה

מה: תחרויות רחפנים, הדגמות של רחפנים מיוחדים, הצגת טכנולוגיות חדשות וחדשנות בעולם הרחפנים.

 

Urban Happening

מתי: 6 בספטמבר

איפה: שדרות רוטשילד

מה: יותר מ-30 מיט-אפים בשדרות רוטשילד במגוון נושאים: סייבר, השקעות, חכמת המונים, חדשנות בחקר המוח, יזמות חברתית, אופנה וטכנולוגיה לבישה, VR, נגישות, גיימינג, Big Data ועוד. הכניסה חינם, יש להירשם מראש לכל אחד מהמפגשים המופיעים באתר הפסטיבל.

 

GamelS

מתי: 7 בספטמבר החל מ-14:00

איפה: אולם C

מה: הכנס הרשמי בפיתוח הגיימינג הבין-לאומי. GanelS ו-DLD תל אביב יארחו קבוצת מרצים מקומיים ובינלאומיים כדי לדבר על מגוון נושאים הקשורים בתעשיית הגיימינג המתפתחת בישראל וברחבי העולם. הכניסה חינם ומותנית בהרשמה מראש.

 

Pick a Startup

מתי: 7 בספטמבר 16:00-18:00

איפה: בניין 4

מה: תחרות הסטארטאפים הגדולה של הפסטיבל. במסגרת התחרות על כל סטארט-אפ שנרשם מראש לקחת מספר בכניסה לאירוע. במהלך התחרות נבחרים מספרים באופן אקראי והסטארט-אפ שמחזיק במספר הנבחר נדרש לעלות לבמה ולשאת נאום "פיצ'" בן 3 דקות בפני פאנל השותפים ומשתתפי הפסטיבל. המנצחים זוכים בפרס! ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.

 

GARAGEGEEKS – הכירו את המובילים

מתי: 7 בספטמבר 18:15-20:00

איפה: אולם A

מה: האירוע הסוגר את אירועי DLD. פאנל מנהלים בכירים מחברות ענק בינלאומיות שיפגשו וישוחחו עם סטארטאפיסטים ועם משתתפים הפסטיבל. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש

 

במקביל לאירועי DLD, שותפי הפסטיבל מקיימים אירועים נוספים, ריכזנו עבורכם את האירועים המעניינים ביותר:

 

AMAZON WEB SERVICES

מתי: 7 ספטמבר 9:00-18:00

איפה: מסעדת ויקי כריסטינה במתחם התחנה

מה: צוות AWS שכולל מומחים לפתרונות ארכיטקטיים, חברי צוות ב-AWS Startup, אנשי השיווק ועוד יענו לכם לכל שאלה שיש לכם בנושאי ענן. ההשתפות מותנית בהרשמה מראש.

 
הסמינר העסקי של ANTWERPEN

מתי: 6 בספטמבר 11:00-16:00

איפה: מתחם התחנה

מה: העיר אנטוורפן מהווה אחת ממעבדות הערים החכמות הגולות באירופה לבחינת טכנולוגיות חדשות. בסמינר נראה מה אפשר ללמוד מהעיר המיוחדת הזו ואיך היא יכולה לתרום לאינטרס העסקי שלכם. הסמינר מתמקד בחדשנות דיגיטלית ובקלינטק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.

במהלך הסמינר בין השעות 11:30-12:30 תתקיים תחרות פיצ' לחברות סטארט-אפ ישראליות. הפרס – ביקור בעיר אנטוורפן! להרשמה לתחרות לחצו כאן.

 

רשות החדשנות

מתי:7 בספטמבר 10:00-14:00

איפה: בניין 6

מה: רשות החדשנות מגיעה לפסטיבל DLD כדי לספר ליזמים ולחברות הסטארט-אפ על מגוון התוכניות לתמיכה בחברות סטארט-אפ בשלבים שונים ועל ההזדמנויות השונות לשיתופי פעולה בין-לאומיים.

 

מנהל סחר חוץ

מתי: 7 בספטמבר 14:30-16:30

איפה: בניין 6

מה: בואו להכיר את הפעילות של מנהל סחר חוץ המקיים תמיכה גלובלית לאורך כל השנה לחברות ישראליות ובינלאומיות שמחפשות שותפים ומעוניינות להרחיב את העסק.

 

בנוסף לאירועי DLD במתחם התחנה וכחלק מאירועי הפסטיבל לא כדאי לכם לפספס את אירוע חדשנות מיוחד בתחום הערים החכמות:

Tel Aviv Cities Summit

מתי: 5 בספטמבר

איפה: מוזיאון תל אביב לאומנויות.

מה: כיצד הערים יכולות להוות המגדלור של הדמוקרטיה, איך מייצרים את העיר של המחר, כיצד החדשנות יכולה לסייע לערים לתכנן את עתידן. בין הדוברים ישתתפו ראש ממשלת יוון לשעבר יורגוס פפנדראו, ראש עיריית וורשה האנה גרונקייביץ'-ואלץ, איש העסקים ד"ר יוסי ורדי, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וסגנו אסף זמיר ועוד. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש.

 

אירוע נוסף ומרתק שהולך להתקיים בתחילת חודש ספטמבר הוא אירוע האופנה של Fash&Tech, מרכז החדשנות לאופנה, מסחר טכנולוגי וטכנולוגיות קמעונאות:

FashTech Stage

מתי: 5 בספטמבר החל מ-08:00

איפה: קניון עזריאלי שרונה

מה: שלוש במות יסקרו שלושה נושאים שונים, על במה אחד ידברו על טכנולוגיות באופנה, על במה אחרת נשמע על סחר אלקטרוני ובבמה השלישית על טכנולוגיות קמעונאיות. באירוע תוכלו להנות מנטוורקינג עם יזמים, משקיעים ומנהלים, מפגשים אחד על אחד, תצוגת אופנה טכנולוגית וכמובן תחרות סטארטאפים. הכניסה בתשלום ובהרשמה מראש.

 

לסיום, אם אתם עוסקים בתחומי טכנולוגיות המים ובקרת איכות הסביבה לא כדאי לכם לפספס את האירוע הבא:

Watec Israel 2017

מתי: 12-14 בספטמבר 

איפה: מרכז הירידים

מהבמשך שלושה ימים תתקיים במרכז הירידים בתל אביב תערוכה מקצועית בינלאומית בנושא טכנולוגיות מים ובקרת איכות הסביבה. התערוכה כוללת כנס דוברים מהמובילים בתעשייה. התערוכה מציעה מקום מפגש ליצרנים, חוקרים, משקיעים, אנשי אקדמיה, רוכשים ומקבלי החלטות המייצגים עסקים מקומיים ובינלאומיים כאחד. 

כחלק מהתעורכה ב-14 בספטמבר יתקיים סיור למאגר המים "הגיחון" ולמעבדת מכון טיהור השפכים בירושלים שם המשתתפים יחשפו לטכנולוגיות חדשניות, לסייבר הביטחון של תשתיות המים ועוד. 

ב-11 בספטמבר יתקיים סיור בחסות Swan watec. בסיור יוכלו המשתתפים ללמוד על טכנולוגיות מים חכמות ועל האסטרטגייה של ישראל בניהול הנתונים בתחום המים. בסיור המשתתפים יבקרו בקבוצת ארד בקיבוץ דליה, בתאגיד המים של חיפה מי הכרמל ויהנו מהפסקת צוהריים במושבה הגרמנית לצד הגנים הבהאיים.

 

 

ולסיכום:

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.