5 ספטמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Masu

הבעיות העיקריות בהזמנת טיפולי עיסוי הן זמינות ורמה לא אחידה של מטפלים. כשכואב לכם הגב או שסתם בא לכם להתפנק אתם לא רוצים להזמין תור מראש לעוד שבועיים ולנסוע בפקקים לספא עם מטפלים לא מוכרים. לרוב, אתם רוצים טיפול מהר ככל האפשר ועם כמה שפחות סיבוכים. דרך הפלטפורמה שלנו תוכלו להזמין תוך 3-4 קליקים מטפלים ומטפלות שיגיעו עד אליכם.

מי אנחנו

מאסו היא פלטפורמה מתקדמת להזמנת טיפולי עיסוי מקצועי עד הבית ממטפלים מומלצים, מוסמכים ומבוטחים.

הבעיות העיקריות בהזמנת טיפולי עיסוי הן זמינות ורמה לא אחידה של מטפלים. כשכואב לכם הגב או שסתם בא לכם להתפנק אתם לא רוצים להזמין תור מראש לעוד שבועיים ולנסוע בפקקים לספא עם מטפלים לא מוכרים. לרוב, אתם רוצים טיפול מהר ככל האפשר ועם כמה שפחות סיבוכים. דרך הפלטפורמה שלנו תוכלו להזמין תוך 3-4 קליקים מטפלים ומטפלות שיגיעו עד אליכם עם מיטת עיסוי, שמנים, סדינים נקיים וכל הציוד הנדרש. ניתן להזמין בהתראה של שעתיים ומעלה, כל ימות השבוע בין מ-8 בבוקר עד 10 בלילה.

 

כל המטפלים במאסו עברו תהליך סינון שכולל ראיון בהדרכת מטפל בכיר, אימות תעודות הסמכה וביטוח והצגת המלצות מלקוחות. בתום הטיפול לקוחות מתבקשים לדרג את איכות העיסוי ואנו מעסיקים אך ורק מטפלים ששומרים על דירוג של ארבעה כוכבים ומעלה. לא משנה באיזה שעה ובין אם זה בבית, במשרד, במלון או באירוע על חוף הים – עם מאסו תמיד תדעו שתקבלו טיפול באיכות גבוהה.

קצת עלינו - אנחנו אלה ירושלמי וטל ולר. טל בעל תואר שני במנהל עסקים מאינסאד וניסיון רב בתחום האי קומרס ותעשיית ה-On-demand service לאחר מספר שנים כדירקטור עבור רוקט אינטרנט. אלה בעלת תואר שני בבריאות האדם והסביבה מאימפריאל קולג'  בלונדון ובעלת ניסיון של מעל 10 שנים במידול מידע וניהול פרויקטים בארץ ובחו"ל. מאסו הוא סטרט-אפ משפחתי והילד השלישי שלנו ביחד.

 

מה אנחנו מחדשים

תחום הרפואה המשלימה בכלל וטיפולי העיסוי בפרט מאד פרוץ ומבוזר. בארץ, חלק גדול מהקליניקות ומכוני הספא הם פרטיזנים ובמקרים רבים המטפלים בהם לא עברו שום הסמכה מקצועית. בנוסף, קיימים מאות בתי ספר והסמכות, חלקם רציניים יותר וחלקם רציניים פחות ואין שום גולד סטנדרט מה נכלל בהסמכה. במאסו אנחנו עובדים עם מטפלים ממספר מאד מצומצם של בתי ספר שנחשבים מובילים בתחום העיסוי (כדוגמת וינגייט, רידמן ותמורות) ועורכים בדיקה מעמיקה של כל מטפל שעובד איתנו.

חידוש נוסף הוא השימוש בטכנולוגיה כדי לפתור בעיה בתעשייה מאד מסורתית. פיתחנו עבור המטפלים אפליקציה דומה לזו של אובר וגט טקסי שדרכה הם מקבלים הודעות על טיפולים וכך אנחנו מאפשרים זמן תגובה מהיר להזמנות. בעזרת האפליקציה הלקוחות והמטפלים יכולים לתת גם משוב הדדי לבקרת איכות ולנטר את מיקום המטפלים בזמן אמת כדי לעדכן את הלקוח ולשמור על ביטחונם של המטפלים והמטפלות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

בנית מאגר מטפלים גדול מספיק בשביל לשמור על רמת הזמינות שאנחנו מתחייבים אליה. זה דורש מאיתנו כל הזמן לגייס. בעיה נוספת היא הפחד שיש ללקוחות רבים בארץ נגד קבלת טיפולי עיסוי מגברים. נשים מפחדות מהזמנת גבר זר הביתה וגברים מפחדים מסטיגמות. זה יוצר מצב שבו אין לנו תמיד הרבה עבודה למטפלים גברים. מה שמדהים ונמצא בסתירה מוחלטת לזה, זה שרוב הלקוחות, גברים ונשים מבקשים תמיד טיפול חזק. אין מה לעשות אבל סטטיסטית גברים בדרך כלל יודעים להיות הרבה יותר חזקים בטיפול.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו לא פה כדי לדפוק מכה וללכת. אנחנו מסתכלים על משחק ארוך טווח של בניית מאגר טוב באמת של מטפלים, יצירת אמון עם לקוחות דרך שירות מעולה ושימוש נכון בטכנולוגיה וידע כדי להתרחב. חברות רבות בתחום ה-On-demand service מנסות לגדול מהר מדי בשביל לגייס כסף ועושות את זה על חשבון רמת השירות והיכולת שלהן לשרוד לטווח הארוך. זה לא הפעם הראשונה שלנו בתחום הזה ואנחנו יודעים איך לשמר לקוחות ולחשוב קדימה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

אנשים טובים ושירות מעולה. בסופו של יום, לקוחות חוזרים זה מה שמחזיק עסק בתחום השירותים. בשביל זה אנחנו משקיעים המון בקהילת המטפלים שלנו ובשירות לקוחות.

 

רצינו לומר תודה ל...

מטפלים שלנו. יש לנו היום קצת יותר מ-170 מטפלים בכל הארץ ואנחנו מכירים כל אחד ואחת מהם אישית. הם נוסעים כל יום בכל רחבי הארץ בחום יולי אוגוסט ובשעות הזויות ובאמת שכל מה שחשוב להם זה לעזור לאנשים להרגיש טוב יותר. עובדים איתנו אנשים באמת מדהימים.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נהיה בתחילת תהליך ההתרחבות שלנו אל שתי מדינות נוספות, לא בדיוק אלה שרוב היזמים בתחום חולמים עליהן אבל כאלה ששוק טיפולי הספא וה-well beingבהן הוא מהגדולים בעולם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו הולכים להיות פה קצת זמן. אולי לא נהיה החד קרן הבא או הנפקה בורסאית מסחררת אבל כן נעשה להרבה אנשים את החיים הרבה יותר קלים ונעימים.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

באתר: www.masu.co.il

בכתובת הדוא"ל: [email protected] ובעמוד הפייסבוק.

משרדי החברה בתל אביב

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.