19 ספטמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את 2 טיפות

2 טיפות הוא אתר אינטרנט המתווך בין אנשים שמחפשים שירותי תרגום לבין מתרגמים. האתר מאפשר למשתמשיו לחפש, למצוא ולעבוד עם מתרגמים. החיפוש שם דגש על התמחותו של המתרגם ומאתר מתרגם בעל התמחות שתואמת את הנושא של המסמך. בנוסף, האתר מאפשר עבודה בצורה מאובטחת בין שני הצדדים (התשלום מועבר למתרגם רק לאחר שהלקוח מקבל את העבודה).

מי אנחנו

2 טיפות הוא אתר אינטרנט המתווך בין אנשים שמחפשים שירותי תרגום לבין מתרגמים. האתר מאפשר למשתמשיו לחפש, למצוא ולעבוד עם מתרגמים.

החיפוש שם דגש על התמחותו של המתרגם ומאתר מתרגם בעל התמחות שתואמת את הנושא של המסמך. בנוסף, האתר מאפשר עבודה בצורה מאובטחת בין שני הצדדים (התשלום מועבר למתרגם רק לאחר שהלקוח מקבל את העבודה).

האתר נוסד על ידי יובל שורץ שעלה לארץ לפני כ-10 שנים. במהלך לימודי התואר השני שלו פה בארץ יובל תרגם מספר עבודות טכניות והבין את היתרון הנובע מבקיאות בנושא כאשר מתרגמים מסמך טכני.

בסופו של דבר מתרגם הוא גם כותב, ואי אפשר לכתוב על נושא, בלי להכירו.

 

 

מה אנחנו מחדשים

הרבה חברות מחזיקות מאגר מתרגמים משלהן. כאשר משלמים לחברות תרגום האלו עבור שירותי תרגום, בעצם משלמים להם עבור איתור מתרגם מתאים. 2 טיפות עוזר למשתמשים למצוא מתרגם מתאים ועוקף את חברות התרגום ואת העלויות הכרוכות בעבודה עמם.

בנוסף, על ידי מיון מדויק ונרחב של התמחויות המתרגמים, ביחד עם המאגר ההולך וגדל של המתרגמים, אנחנו מסוגלים לספק מתרגמים מדויקים יותר.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

הקלות שבה ניתן להקים אתר אינטרנט היא בהחלט יתרון למשתמשי האינטרנט ולעולם כולו מפני שקיים מבחר עצום ותחרות עזה. מצד שני, יצירת הנוכחות ברשת עבור מיזם שנמצא בתחילת דרכו היא משימה קשה ולכן כרגע אנחנו מתמקדים בקידום וחשיפת האתר פה בארץ.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

צריכים שלושה דברים כדי שאתר יצליח:

 

1) שהאתר יעבוד.

2) שיהיה צורך באתר (דרישה לשירותים שהוא מספק).

3) שהקהל יכיר את האתר (ז"א, שהקהל ידע על קיומו).

אנחנו בהחלט השקענו הרבה מאמץ בסעיף הראשון, אנחנו עובדים על הסעיף השלישי (בשלב זה מתמקדים בארץ) ובהחלט עדיין מאמינים בסעיף השני.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

הרבה שעות עבודה.

 

רצינו לומר תודה ל...

אנחנו מודים לכל המשתמשים שלנו. כדי להאמין במיזם חדש ולסמוך עליו יש צורך סקרנות ואומץ שלא קיימים אצל כולם.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

בעוד שנה אנחנו עדיין מגשרים בין מתרגמים ואנשים שמחפשים שירותי תרגום טכניים... רק בהיקפים גדולים יותר.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

אם אתם מסכימים עם כל הדברים שציינו פה, אז כדאי לזכור את השם שלנו, וכשאתם או הידידים שלכם זקוקים לשירותי תרגום, בקרו אותנו ונסו אותנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר...

באתר האינטרנט: https://www.2drops.com/iw

משרדי החברה ממקומים בתל אביב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.