10 אוקטובר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Noviopus

Noviopus משנה את כללי המשחק בכל הקשור לתהליך מיון וגיוס עובדים ומשיקה בימים אלה פלטפורמה אינטרנטית מהפכנית וחדשנית המהווה את הדור הבא להתאמה מדויקת בין מעסיקים ומחפשי עבודה. מדובר בטכנולוגיה חכמה, המשלבת ניתוח מידע (Big Data) ממקורות מידע רבים ובינה מלאכותית והיא מיועדת לחברות השמה ולחברות גדולות המעוניינות לגייס עובדים לשורותיהן.

מי אנחנו?

Noviopus משנה את כללי המשחק בכל הקשור לתהליך מיון וגיוס עובדים ומשיקה בימים אלה פלטפורמה אינטרנטית מהפכנית וחדשנית המהווה את הדור הבא להתאמה מדויקת בין מעסיקים ומחפשי עבודה. מדובר בטכנולוגיה חכמה, המשלבת ניתוח מידע (Big Data) ממקורות מידע רבים ובינה מלאכותית והיא מיועדת לחברות השמה ולחברות גדולות המעוניינות לגייס עובדים לשורותיהן, אך ייחודה בהתאמתה לחברות SMB (עם 30 עובדים ומעלה) עקב העלויות הנמוכות עבורן. מערכת ה-ATS (Applicant Tracking System) שלנו המוצעת ללקוחות במודל תוכנה כשירות SaaS לא מצריכה התקנה או הטמעה והגישה אליה היא מהאינטרנט.

 

המערכת מנהלת את התהליך מתחילתו ועד סופו באופן אוטומטי, החל מקליטת מועמדים למערכת באופן אוטומטי מהלוחות השונים, דרך עיבוד הנתונים וניתוחם באופן מעמיק ואיכותי, סינון, דירוג לפי רמת ההתאמה של המועמדים וזימון מועמדים לריאיון עבודה וכל זאת בשיתוף, עדכון התקדמות וניהול משימות אוטומטי של כל הגורמים הרלוונטיים בארגון או מחוצה לו.

 

 

גלעד פדרמן הוא מנכ"ל ומייסד החברה, בעל ניסיון של 20 שנה בניהול, בעברו היה סמנכ"ל ג'ובנט. נדב ליבוביץ' הוא סמנכ"ל הפיתוח ומייסד, בעל ניסיון של למעלה מ־10 שנים בניהול פרוייקטי פיתוח. ליאור הראל הוא סמנכ"ל הלקוחות, בעברו היה מנכ"ל ובעלים של ג'ובנט, עם ניסיון שללמעלה מ־10 שנים. דורי שבת הוא סמנכ"ל השיווק, בעל ניסיון עשיר של למעלה מ־15 שנה בשיווק אונליין ופרסומות ברדיו, יזם ובעלים של חברת CallMarker. נעמי פדרמן היא סמנכ"ל הכספים, בעלת ניסיון של למעלה מ־10 שנים בהייטק בתחום הטלקום.

 

מה אנחנו מחדשים?

מנוע ההתאמות החדשני והחכם שפיתחנו מבצע התאמה בין מועמדים למשרות בחברות על פי הרלוונטיות של המשרה למועמד. זאת לאחר בחינת פרמטרים רבים ואיסוף מידע כולל ההיסטוריה של המועמד ממקורות שונים כמו רשתות חברתיות. בתום הניתוח המועמדים מדורגים על פי מידת התאמתם לתפקיד מבחינה מקצועית, אך גם בהתאם להתאמתם לאופי הארגון, כך שניתן לפנות רק למועמדים המתאימים ביותר. זאת לעומת השיטה הנפוצה כיום במערכות ה־ATS הקיימות בשוק, שעושה שימוש בשיוך מילות מפתח של תיאורי המשרה בקורות החיים למודעת הדרושים. שיטת ההתאמה בעזרת מילות מפתח מפספסת התאמות רבות עקב אי התאמה מילולית במקרים כגון:הבדלי שפה, קיצורים, טעויות כתיב, רווחים שונים, הגדרות לא תואמות ועוד.

 

כיום, רוב קורות החיים המגיעים לחברה אינם רלוונטיים. זמן רב מתבזבז על התהליך ובסופו לא תמיד מצליחים לאתר את המועמדים המתאימים ביותר. במקרים רבים, עקב העומס הרב והכמויות העצומות של קורות החיים המגיעים לארגון, לא מצליחים לעבור על חלקם והארגון מפספס מועמדים מוצלחים. בעזרת Noviopus הכול קורה בפשטות ובאופן אוטומטי מממשק המערכת, כך שאף מועמד לא הולך לאיבוד והמגייסים מקבלים תמונת מצב טובה מאוד על המועמדים, המאפשרת להם לקבל החלטות מדויקות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להעלות את החשיבות של המשאב האנושי בעסקים ולחזק את הקשר בין הארגון למחפשי העבודה. רק על ידי היכרות מעמיקה יותר של הארגונים עם המועמדים, תחביביהם, סביבת חייהם, השקפת עולמם והחברים המקיפים אותם, מעבר ליכולתם המקצועית, ניתן יהיה להצליח באופן מדויק יותר ב"שידוך" המועמדים לתפקיד ולמקום העבודה ולייצר התאמה אשר תאפשר אופק תעסוקתי לעובד ו"שקט תעשייתי" למעסיק, תוך שילוב כוחות להתקדמות וצמיחה הדדיים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

יש לנו טכנולוגיה מנצחת. צוות הפיתוח של החברה, מכל רחבי העולם, עובד על פיתוח המערכת למעלה מ־4 שנים ועל פי התגובות שאנחנו מקבלים ממביני דבר בשוק התעסוקה, אין ספק שעלינו על פתרון אשר עונה על צורך חזק מאוד מהשטח וישנה את כללי המשחק בתחום גיוס עובדים.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי...

שתהייה שאיפה חזקה להשגת מטרה שבוערת חזק בעצמותיך ובמקרה שלנו, המטרה היא לעזור לעסקים ולמחפשי עבודה בכל רחבי העולם. השאיפה הזו היא מעל כל הקשיים היומיומיים, כמו מחסור בזמן או בעיות כספיות. הדבקות במטרה היא מרכיב קריטי בהצלחה והיא זו שתעזור להתגבר על כל המכשולים.

 

רצינו לומר תודה ל...

כל מי שתומך ומאמין בנו לאורך כל הדרך, באמצעות השקעות כספיות ומתן הזדמנויות להנגיש את המערכת שפיתחנו לכל ארגון המעוניין לגייס עובדים מתאימים.

 

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו...

פותחים סניף בארה"ב ומשיקים את המערכת למחפשי עבודה, עליה שוקד צוות הפיתוח שלנו בימים אלה. זהו יישום מתקדם מסוגו, אשר יקל על תהליך חיפוש העבודה ואיתור המשרות הרלוונטיות ביותר עבור מחפשי העבודה, תוך יצירת התאמה מרבית ביניהם לבין המשרות המוצגות בפניהם, על פי שקלול מגוון רחב של נתונים, באופן שיאפשר דיוק רב וימנע פספוס של משרות מתאימות. מדובר במערכת לומדת, שתשלב טכנולוגיות Machine Learning.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו הולכים לשנות את שוק העבודה. זו הסיבה, אגב, שבחרנו בשם Noviopus, אשר משמעותו - "עבודה חדשה".

 

ככה שומרים איתנו על קשר...

 

באתר שלנו: noviopus.com

בכתובת הדוא"ל: [email protected]

בעמוד הפייסבוק ובלינקדאין.

משרדי החברה נמצאים בראשון לציון.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.