8 אוקטובר 2017 | ג'ייסון דה-מר
50 דרכים לייצר תנועה לאתר שלכם

תנועה גדולה יותר לאתר היא תמיד דברים טוב. רוב האסטרטגיות לשיווק דיגיטלי עוסקות ביצירת טראפיק לאתר, וזה עדיין מאתגר לפעמים למצוא רעיונות טובים שיגבירו את התנועה. זו הסיבה שהכנתי את הרשימה הזו של 50 דרכים פשוטות לנסות להגביר את התנועה לאתר כך שלעולם לא יגמרו לכם הרעיונות.

תנועה גדולה יותר לאתר היא תמיד דברים טוב. רוב האסטרטגיות לשיווק דיגיטלי עוסקות ביצירת טראפיק לאתר, וזה עדיין מאתגר לפעמים למצוא רעיונות טובים שיגבירו את התנועה. זו הסיבה שהכנתי את הרשימה הזו של 50 דרכים פשוטות לנסות להגביר את התנועה לאתר כך שלעולם לא יגמרו לכם הרעיונות:

 

1. הציגו מודעות

הצגת מודעות היא שיטה פשוטה של מפרסמים שנשענים על באנרים או נכסים קליקביליים אחרים באתרים אחרים. חפשו הזדמנויות באתרים שיש בהם תנועה גדולה. אאוטבריין ו־טאבולה הם שירותים פופולאריים שיסייעו לכם בזה.

 

2. נסו להשתמש במודעות במנועי חיפוש

Google AdWords ו־Bing Ads הם האפשרויות הכי טובות. אתם תשלמו לכל הקלקה (PPC) שתניע את התנועה לאתר שלכם על ידי שימוש במילות חיפוש מסוימות.

 

3. נסו להשתמש במודעות במדיה החברתית

מודעות במדיה החברתית עובדות פחות או יותר אותו הדבר אבל הפעם יש לכם אפשרויות לטרגוט קהל ספציפי. TwitterFacebookLinkedIn ו־YouTube, כולן אפשרויות טובות למודעות בתשלום.

 

4. שימו קישור לאתר בפרופיל שלכם במדיה החברתית

תוודאו שאתם ממלאים את כל הפרטים שלכם במדיה החברתית באופן מלא, כאשר אנשים יבקרו בפרופיל שלכם הם יוכלו בקלות להקליק לאתר שלכם.

 

5. קדמו את התוכן שלכם בערוצי המדיה החברתית

קחו את התוכן שלכם באתר ודחפו אותו בערוצי המדיה החברתית שלכם כך שיוכלו למצוא אותו ולהקליק עליו בקלות. אם האתר שלכם נמצא על פלטפורמת וורדפרס אני ממליץ על Social Warfare plugin כדי להפוך את שיתוף התוכן לפשוט.

 

6. קיימו תחרויות במדיה החברתית

השתמשו במדיה החברתית כדי לקיים תחרויות שימשכו תשומת לב למותג שלכם ויגרמו לאנשים להיכנס אליכם לאתר.

 

7. השתמשו בהנעה לפעולה בפוסטים שלכם במדיה החברתית

תנו לאנשים סיבה להקליק על הקישור לאתר שלכם כמו פרסום מוצר חדש.

 

8. פרסמו בקבוצות במדיה החברתית

היו מעורבים בקבוצות בפייסבוק ובלינקדאין כדי להגביר את הנראות והמוניטין שלכם. בטוויטר אתם יכולים להשתמש בהאשטגים כדי להגיע לאפקט זהה.

 

9. עבדו עם משפיענים

צרו קשר עם משפיענים בתעשייה שלכם כדי להגביר את המוניטין שלכם ולקנות לעצמכם סמכות.

 

10. הציעו הנחה דרך המייל או המדיה החברתית.

תנו למבקרים סיבה טובה להכנס לאתר שלכם באמצעות קידום הנחות, סיילים או הצעות מיוחדות.

 

11. שפרו את הכותרות שלכם

מחקר שנעשה לאחרונה מצא כי 59% מהלינקים המפורסמים במדיה החברתית לא נלחצים בכלל. זה מרמז לנו כי החלק החשוב בשיתוף מאמרים הוא לא עצם הקריאה. המסקנה הברור היא כי לכותרות יש משמעות רבה. ערכו את הכותרות והפכו אותן לקצרות יותר, קלות לתפיסה ומסקרנות.

 

12. שפרו את תוצאות חיפוש האתר

השתמשו באסטרטגיות SEO אפקטיביות עם קידוד נכון, הבנייה ומטה דאטה.

 

13. שפרו את ביצועי האתר

וודאו כי התוכן שלכם עולה בצורה טובה בכל האתרים ושפרו את מהירות האתר ככל האפשר.

 

14. שפרו את טרגוט מילות המפתח

טרגטו מילות מפתח ספציפיות במיוחד עבור אסטרטגיית  התוכן השיווקי שלכם. זה יקטין את התחרות בדירוגי החיפוש ויניע יותר מבקרים איכותיים.

 

15. צרו קהילה

צרו פורום מקוון ללקוחות שלכם שם תוכלו לשוחח זה עם זה ועם המותג שלכם. הם יחזרו שוב ושוב ויסייעו לכם בטיפוח המותג ובמכירות מפה לאוזן. קחו בחשבון שזה יגזול מכם זמן ומאמץ לטווח ארוך. חברי ל-Entrepreneur, המחבר נייל פטל, ניסה זאת גם וויתר על הרעיון אחרי שנה. אתם יכולים לקרוא את סיפורו כאן ולהשתמש בדברים שלמד מהמקרה.

 

16. השתתפו בפורומים רלוונטיים לתעשייה שלכם

אם אתם מעדיפים לקחת חלק מפורום קיים במקום בתעשייה שלכם במקום להקים אחת משלכם, מצאו והשתתפו בפורום קהילתי. כדי למצוא אחד השתמשו בגוגול וחפשו "פורום [שם התעשייה שבה אתם נמצאים]".

 

17. הצטרפו לקהילת בלוגרים

השתמשו באתרים כמו Problogger או Copyblogger כדי לקבל עוד תשומת לב לעבודה שלכם.

 

18. הצטרפו לקהילת Slack

Slack הוא בעקרון חדר צ'אט גדול. הצטרפו לצ'אט שמורכב ממקצוענים בתעשייה שלכם, או קהל היעד שלכם והשתתפו. הנה רשימה של קהילות Slack שאתם יכולים לבדוק.

 

19. הציעו אפשרויות לפוסט אורח בבלוג שלכם.

הציעו למשפיענים חשובים להתארח אצלכם בבלוג. הם ירוויחו נראות עם הקהל שלכם ולינק לאתר שלהם, ובתמורה אתם תרוויחו חלק מהקהל שלהם.

 

20. בנו לינקים נכנסים

בנו לינקים שמכוונים לאתר שלכם. לינקים מסייעים ל־SEO, להפניית התנועה ולמיתוג. אתם יכולים להשתמש במדריך הבא: SEO Link Building: The Ultimate Step-by-Step Guide

 

21. הסירו לינקים נכנסים מפוקפקים

השתמשו בשירותים כמו AhrefsMajestic או  Open Site Explorer כדי לחסל לינקים לא טובים שיכולים להוריד אתכם בדירוגי החיפוש.

 

22. התארחו בבלוגים השייכים לתעשייה

מצאו את הדרך לתרום את הידע שלכם בבלוגים של התעשייה. לעזרה ראו את המדריך הבא: The Ultimate, Step-by-Step Guide to Building Your Business by Guest Blogging..

23. חפשו אפשרות למדור קבוע

אם תהפכו לכותבים קבועים אצל אחד מהמפרסמים הקיימים יהיה לכם קל יותר לבנות את המותג שלכם דרך קהל המפרסמים  מאשר אם פרסמתם מאמר אחד בלבד.

 

24. צרו תוכן ויראלי

נסו ליצור תוכן מפתיע, מיוחד, מבדר ואינפורמטיבי שיכול להסתובב ברשת.

 

25. הוסיפו תמונות לתוכן שלכם

תוכן עם תמונות מגיע לביצועים טובים יותר.

 

26. פתחו ערוץ יוטיוב

היוטיוב היא פלטפורמה חברתית בפני עצמה, אך הסרטנים שלהם מוצגים לרוב גם ישירות בחיפושים בגוגל.

 

27. פתחו פודקאסט

הפודקאסטים הם דבר חם היום. צרו קשר עם המאזינים ובנו קהל נאמן ועקבי.

 

28. ארחו וובינר

ארחו וובינר כדי ללמד את הקהל שלכם דברים חדשים.

 

29. צרו ניוזלטר

הכינו רשימת מיילים והשתמשו בה כדי לקדם את תוכן האתר שלכם. תנו לקוראים טעימה מהתוכן שלכם והוסיפו לינק לאתר שלכם שם יוכלו לקרוא עוד.  MailChimp היא מערכת ניוזלטרים טובה ואני ממשתמש בה בעצמי.

 

30. שלחו את התוכן שלכם ל־StumbleUpon

מנוע חיפוש התוכן StumbleUpon הוא מקום קל ומהיר שניתן לשלוח אליו את התוכן שלכם. לפעמים, אם מספיק משתמשים מצביעים לו, הוא יכול לייצר מאות ואפילו אלפי ביקורים באתר שלכם. המעכת הזו מציעה גם אפשרות פרסום בתשלום ושווה לשקול אותה.

 

31. גרמו לכך שישתפו את התוכן שלכם ב־Reddit

Reddit לא מאפשר קידום עצמי, אז אתם צריכים שמישהו אחר ירשום אתכם לשם, אולי חברים, קולגות או אפילו מישהו מ־Fiverr. היו בטוחים שרק התוכן האיכותי נשלח ובחרו בתחומים הרלוונטים ביותר לשליחה. Reddit גם מציעה אפשרות פרסום מודעות בתשלום.

 

32. הירשמו לשירות Help a Reporter Out (HARO)

HARO מכניסה אתכם לרשימת מיילים ומעדכנת אתכם כשעיתונאי מחפש מקור לסיפור. עיינו ברשימת המקורות הדרושים והרשמו לאלו הרלוונטיים לעסק שלכם. אם תתקבלו תהיה לכם הזדמנות לזכות בחשיפה וקישורים באתרי חדשות חשובים.

 

33. השתמשו ב־AllTOP

אם תצליחו להתבלט ב־AllTop תוכלו לזכות בהרבה מאוד תנועה לאתר.

 

34. ענו למגיבים

הראו שאכפת לכם מהקהל ותוכלו לבנות את המותג שלכם, לזכות בביקורים חוזרים ולבנות לכם קהילה.

 

35. ענו לשאלות באתרי Q&A

מצאו שאלות באתרים כמו Quora או Yahoo! Answers וספקו את התשובה הטובה ביותר לשאלה הרלוונטית. אל תשכחו להוסיף לינקים לאתר שלכם כחלק מציטוטים.

 

36. כתבו פוסט תגובה

הגיבו למאמר שצבר פופולאריות מאוד גדולה עם מאמר משלכם, וכך תוכלו להציג את עצמכם כבעלי הדעה.

 

37. ערכו ראיונות

ראיינו משפיענים. הם ככל הנראה ישתפו את הריאיון עם הקהל שלהם ובכך יביאו חלק מהקהל שלהם אליכם.

 

38. עבדו על הנטוורקינג

לכו לאירועי נטוורקינג, לכנסים ולאירועים אחרים בו תוכלו לפגוש אנשים אחד על אחד ולספר להם פנים אל מול פנים על האתר והעסק שלכם.

 

39. מצאו לעצמכם אירוע לדבר בו

השתתפו באירוע רב דוברים ובכך תגבירו מייד את החשיפה שלכם, את המותג, את העוקבים ואת התנועה לאתר.

 

40. השתמשו ב־microformatting

לכו ל־Schema.org כדי לעצב בצורה טובה את נתוני האתר שלכם ולהגדיל את הסיכוי להתבלט ב־Knowledge Graph של גוגל.

 

41. הציעו מניעים למבקרים הפיזיים שלכם

אל תשכחו את התנועה הפיזית שלכם. תנו למבקרים שלכם סיבה להיכנס לאתר בעזרת שילוט המציע לבצע צ'ק-אין מקוון.

 

42. השתמשו בטרנדים קיימים

השתמשו במאמר חדשותי פופולארי כדי לקדם את עצמכם, או צרו האשטאג כדי להגדיל את החשיפה לטרנד או סיפור חשוב בתעשייה שלכם.

 

43. פרסמו ידיעה לעיתונות

השתמשו בשירותים כמו  PR Newswire או PRWeb כדי לשלוח ידיעה לעיתונות לגבי אירוע חדשותי בעסק שלכם.

 

44. שלחו מוצר שלכם לסקירה

שלחו לבלוגר מוצר שלכם במתנה בתמורה לסקירה בבלוג.

 

45. חקו את המתחרים שלכם

בדקו באיזה אסטרטגיה המתחרים שלכם משתמשים ובדקו אם אתם יכולים לעשות עבודה טובה יותר.

 

46.  בדלו את עצמכם מהמתחרים

מצאו דרך לבלוט מבין המתחרים שלכם, עשו משהו שאף אחד מהם עוד לא ניסה.

 

47. פרסמו והפיצו ספר אלקטרוני

יצרו ספר אלקטרוני כדי להביא לעוד מבקרים, דרשו כתובת דוא"ל ממי שמבקש לקנות את הספר וצרו לכם רשימת מיילים.

 

48. פרסמו אינפוגרפיקה

אינפוגרפיקות מטבען טובות לשיתוף, והאינופגרפיקות הטובות יכולות לא רק להביא לטראפיק אלא גם ללינקים נכנסים שישפרו את ה־SEO שלכם.

 

49. צרו אסטרטגיית תוכן שיווקי

אם אתם לא מייצרים תוכן איכותי באתר שלכם, תתחילו לעשות את זה. אם נשתמש במטאפורה מתחום הדיג אפשר לומר כי כל פיסת תוכן שאתם מפרסמים היא כמו לזרוק עוד חכה למים. לעזרה ראו את המדריך:  The All-in-One Guide to Planning and Launching a Content Marketing Strategy.

 

50. התאימו מחדש את התוכן שלכם.

אם יש לכם פוסטים ארוכים בבלוג, נסו לייצר גרסת PDF, הפכו אותם לוובינרים, שוחחו עליהם בפודקאסטים שלכם או הפכו אותם לתוכן וידאו. התאמת התוכן מחדש למדיום אחר יסייע לכם להגיע לחשיפה בקרב קהל חדש.

 

אתם לא צריכים להשתמש בכל הרעיונות האלו באסטרטגיית השיווק המקוון שלכם, אבל אני ממליץ להתנסות עם כל אחד מהם לפחות פעם אחת כך שתוכלו לדעת מה עובד לכם הכי טוב.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.