11 אוקטובר 2017 | מת'יו טורן
10 כלים שיעזרו לכם למקסם את מכירות ה־B2B שלכם

כל מי שנמצא זמן מה בענייני מכירות לעסקים (B2B) יודע כי תהליך המכירה יכול לנוע בין ימים לשנים, תלוי במוצר או השירות שאתם מוכרים. כל מה שאנשי שיווק ומכירות יכולים לעשות כדי לזרז את קבלת ההחלטות מבלי להלחיץ את הלקוחות הפוטנציאלים יותר מדי יכול להגביר את קצב המכירות.

כל מי שנמצא זמן מה בענייני מכירות לעסקים (B2B) יודע כי תהליך המכירה יכול לנוע בין ימים לשנים, תלוי במוצר או השירות שאתם מוכרים. כל מה שאנשי שיווק ומכירות יכולים לעשות כדי לזרז את קבלת ההחלטות מבלי להלחיץ את הלקוחות הפוטנציאלים יותר מדי יכול להגביר את קצב המכירות.

ובכל זאת, במרבית המקרים "צינור" המכירות (ה-Pipeline) לא עובד בצורה אופטימלית. למעשה, מחקר שנעשה לאחרונה ב־LeanData מצא כי 80% מנציגי מכירות בתחום ה־B2Bאינם מרוצים מדרך ההובלה של החברה שלהם ולמעלה מ־57% מאמינים כי תהליך העבודה הקיים רק מרחיק את הלקוחות הפוטנציאליים.

אל תיפלו למלכודת הזו. הנה 10 כלים מהדור הבא שיסייעו לצוות שלכם לבנות יחסים חזקים עם הלקוחות כך שתוכלו למקסם את מכירות ה־B2B שלכם.

 

1. Growbots

ה־Growbots היא מערכת בינה מלאכותית מתוחכמת שמשלבת למידת מכונה ומהווה פלטפורמה אוטומטית למכירות יוצאות. הכלי הזה למעשה כורה בסיס נתונים עבור לידים רלוונטיים על ידי ניתוח נתוני ה־Pipeline של המשתמשים. כיוון ש־Growbots עוסקת בלידים היא מייצרת תובנות על אודות המקומות בהם אנשים מגיבים טוב יותר והיא לומדת תוך כדי עשייה.

 

מכיוון שהנתונים על אודות ניהול יחסי הלקוחות (CRM) משתלבים עם Growbots, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לייצר פרופיל לקוח ולתזמן את קמפיין המיילים שלכם. ההבדל בין הכלי הזה לכלים אחרים בשוק הוא ש־Growbots מציע מערכת AI שמייצרת דרישה ומגדירה פגישות, ומכאן שהיא עושה הרבה מעבר לאופטימיזציה של תהליכי עבודה אותם אנשים יצטרכו לייצר בעצמם.

 

2. Attach.io

מי הם בעלי העניין החשובים במשרד של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? מתי הם מסתכלים על החומרים ששלחתם להם? Attach.io מאפשרת לכם לראות מה קורה למסמכים אחרי ששלחתם אותם.

הכלי הזה מספק מידע על איזה לקוח פתח את הקובץ ששלחתם, איזה עמוד הם קוראים ולמי הם העבירו את הקובץ. המידע הזה מאפשר לכם להשתמש בזמן שלכם בצורה יעילה יותר מכיוון שכעת אתם יכולים לשים את הפוקוס על הלקוחות שמתעניינים בכם וכמו כן לדעת מתי להסב את תשומת ליבם של אלו שאינם.

 

3. Leadfeeder

האם הכלי שלכם ליצירת לידים לא מצליח להמיר קהלים קיימים לבעלי עניין? בעידן שבו יותר אנשים מגלים את מוצרי השירות העצמי, אתם לא לבד. Leadfeeder מאפשרת לכם לראות מי מבקר באתר שלכם גם בלי למלא שום טופס.

הפלטפורמה מתחברת לחשבון גוגל אנליטיקס שלכם ומשתמשת במספרי IPשל המבקרים כדי לזהות את החברה שבה הם נמצאים. לא זאת בלבד, למידע זה מתווספים נתונים מחשבון לינקדאין וכך אתם יכולים להבין אם נכנסו אליכם משתמשים מחברות שאתם רוצים להגיע אליהם ולייצר מתוכם לידים אפשריים. עבור נציגי מכירות מבוססי חשבון המידע הזה יסייע להשיג יותר דלק לקמפיין.

 

4. JustCall.io

JustCall היא מערכת טלפונית מבוססת ענן שנבנתה במיוחד עבור צוותי מכירות. אתם יכולים להשתמש בה בכל זמן, בכל מקום ומכל מכשיר כדי להתחבר בקלות ללידים וללקוחות שלכם, לא משנה איפה אתם נמצאים.

במספר שניות בלבד אתם יכולים לייצר מספר טלפון מותאם ב־58 מדינות דרכו אתם יכולים לייצר ולקבל שיחות. המערכת משלבת את מערכת ה־CRM שלכם וכלי תמיכה כך שתוכלו לייצר או לקבל שיחות ישירות ממערכת ניהול ה־Pipeline שלכם. JustCall מייצרת רישום של כל השיחות, הקלטות השיחות, ההודעות המוקלטות והודעות הטקסט.

 

5. Unomy

למי הכי כדאי לכם לנסות לגשת? Unomy הוא כלי B2B חזק לאיתור אנשי קשר בעסקים רלוונטיים עבור רשימת הלידים שלכם.

אתם יכולים לחפש ולסנן מגוון של פרמטרים כגון תעשייה, מיקום, גיוסים ורווחים ואתם יכולים לצמצם את החיפוש לתפקידים מסוימים ואנשי קשר בתוך הארגון ואף לאתר פרופילים במדיות החברתיות. בנוסף, אתם יכולים להשתמש בכלי הזה כדי להוסיף נתונים נוספים לרשימות הלידים הקיימות שלכם ולמערכות ה־CRM, ובכך לבנות מערכות יחסים יעילות יותר ולשפר את שימור הלקוחות ואת נאמנותם.

 

6. Hunter.io

Hunter.io עוזרת לכם לאתר כתובות דוא"ל עבור כל חברה במספר שניות בלבד. כל שעליכם לעשות הוא למצוא דומיין ואתם תקבלו רשימה של המיילים הקשורים לדומיין זה.

תוצאות החיפוש חושפות מידע שיכול לסייע לכם לוודא שכתובת הדוא"ל שבידכם מדויקת. בנוסף אתם יכולים להשתמש במערכת הזו כדי לאותת לשרתי הדוא"ל ולוודא כי הם פעילים.

 

7. Dux Soup

רוצים לוודא שמישהו יידע כי אתם בודקים את חשבון הלינקדאין שלו או שלה בקביעות? Dux Soup מבצעת אוטומטיזציה לביקורי פרופילים למטרות יצירת לידים. אתם יכולים להשתמש בו עבור תוצאות חיפוש פרופילים או בקבוצות לינקדאין שלמות.

אתם יכולים לייצא גיליונות עם תאריכי הביקורים בפרופילים, ההודעות שנשלחו והערות ידניות שאתם מוסיפים על הלקוחות הפוטנציאליים.

 

8. MailLift

טכנולוגיה זה דבר נהדר כמובן, אבל מה עם הכוח של פתקים שנכתבו בכתב יד? MailLift מתאימה את הטקטיקה הזו עבור אנשי המכירות. כל מכתב נכתב על ידי אדם אמיתי, ונשלח כמוצר מדבקה מהמיקום שלך באמצעות מרכזי הפצה בכל ארה"ב.

השירות הזה משולב עם למעלה מ־100 יישומי עסקים כדי להפוך את ההליך הזה לפשוט יותר עבורכם. אתם יכולים לייצר מכתבי תודה ללקוחות ברגע שהתבצעה הזמנה או לאחר חתימת חוזה.

 

9. Appoint.ly

Appoint.ly הוא כלי לתזמון פגישות שחוסך לכם זמן בכך שהוא מבטל את הצורך בשליחת מיילים חוזרים. הכלי מתמזג עם כל לוחות השנה העיקריים כך שאין צורך לעבוד עם פלטפורמות ללוחות שנה מרובים כדי לעקוב אחר הלו"ז שלכם.

כל שעליכם לעשות הוא לשלוח ללקוח הפוטנציאלי את ה־URL של ה־Appoint.ly שלכם והם יוכלו לקבוע לעצמם את פגישת המכירה. מכיוון שכל אחד בוחר את משבצת הזמן שלהם בזכות סנכרון מידי של לוח השנה, אין סיכוי ל"דאבל בוקינג". כל אדם בצוות שלכם יכול לקבוע את הזמינות שלו ולאפשר לצד השני לבחור מבין משבצות זמן שהוגדרו מראש.

 

10. Proposify

Proposify מייעלת את שליחת ההצעות ללקוחות ומנהלת את התגובות שלהם. המערכת תתמודד עם יצירת ההצעות וכל מה שנוגע לתהליך עד שתיסגר העסקה. תוכלו לראות מתי הלקוחות פותחים את ההצעה, מה הם מוצאים כדבר המעניין ביותר ומתי הם עוזבים את המערכת.

כיוון שמדובר במערכת מבוססת ענן, הלקוחות שכלם יכולים לצפות בהצעות בכל זמן ובכל מקום. חתימה דיגיטלית מסייעת ללקוח לחתום ולסגור את העסקה.

 

כל שילוב של הכלים האלו יכול לייעל לכם את המכירות, לתמוך בצוותים ולהקל על מציאת הלקוחות, בניית מערכת היחסים איתם ושימורה וכמובן לסגירה של יותר עסקאות.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.