17 אוקטובר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את AppToU

AppToU היא אפליקציה חברתית שנועדה לעזור לאנשים למצוא שותפים, מדריכים, קבוצות ואירועים לפעילויות ספורט, טיולים ופנאי באזור המגורים שלהם או בכל אזור שיבחרו. לכולנו קרה שרצינו לעשות פעילות מסוימת שאנחנו אוהבים אבל לא היה לנו עם מי, החברים עסוקים או לא אוהבים את התחביב שלנו, אז אולי האדם שגר שני בניינים לידנו כן אוהב וגם מחפש שותף לפעילות.

מי אנחנו

AppToU היא אפליקציה חברתית שנועדה לעזור לאנשים למצוא שותפים, מדריכים, קבוצות ואירועים לפעילויות ספורט, טיולים ופנאי באזור המגורים שלהם או בכל אזור שיבחרו. לכולנו קרה שרצינו לעשות פעילות מסוימת שאנחנו אוהבים אבל לא היה לנו עם מי, החברים עסוקים או לא אוהבים את התחביב שלנו, אז אולי האדם שגר שני בניינים לידנו כן אוהב וגם מחפש שותף לפעילות.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לכל אחד להצטרף לקבוצה קיימת או לאירוע קיים. יש אנשים שמחפשים להצטרף לסדנאות אפייה ויש כאלה שמחפשים להצטרף לקבוצות כדורסל או כדורגל. פשוט פותחים אירוע שהוא טיול, משחק או סדנה וכל מי שבחר בתחום עניין מסוים יהיה חשוף לפעילויות אלו. האפליקציה מציעה סינון לפי רמות, גיל ומגדר. מגוון הפעילויות הוא רב כגון משחקי לוח, ריקוד, טיולי ג'יפים ועוד.

 

 

בצוות שני עובדים, ניסים ושירלי מזור היזמים והמנהלים. כמו כן החברה מעסיקה מתכנתים ומעצב UI/UX במיקור חוץ.

 

מה אנחנו מחדשים

ישנן הרבה אפליקציות למציאת מקומות בילוי, הרבה אפליקציות להיכרויות והרבה אפליקציות נישתיות שנותנות מענה לתחום עניין אחד. אנחנו בנינו פלטפורמה שנותנת מענה לצורך שקיים בחברה שלנו שאין לו מענה טוב מספיק היום ועוזר למצוא שותפים לכמעט כל סוג של פעילות. פלטפורמה שמרכזת בתוכה המון קטגוריות ומאפשרת למשתמש להשתמש באפליקציה אחת שמכילה את כל הדברים שהוא מעוניין לעשות עם שותפים במקום אחד והוא חשוף רק למה שמעניין אותו. האפליקציה מאפשרת גם למדריכים להיחשף ללקוחות חדשים ולמשתמשים למצוא מדריכים. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לאקטיביים שבינינו לפנות בצורה אישית לאחרים, לפתוח קבוצות ואירועים ולפאסיביים פשוט להצטרף.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

באפליקציות חברתיות חשוב שיהיו המון משתמשים אחרת היא לא תתרומם ולא תוכל לתת מענה למטרה שלשמה קמה, לכן החדירה לשוק ורכישת אמון המשתמשים הן האתגרים הכי גדולים שלנו.

           

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

קודם כל כי אנחנו נחושים להצליח, מלאים במוטיבציה ורואים בקשיים אתגרים. דבר נוסף, הקמנו את המיזם מצורך אמיתי מבעיה שחווינו ולא מצאנו לה פתרון שנותן מענה מספיק טוב ולכן כשאפיינו את האפליקציה הסתכלנו מנקודת מבט של המשתמש וחיינו את החוויה שלו.

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות נחוש ומלא מוטיבציה וכמובן להיות קשובים למשתמשים ולדעת לקבל ביקורות.

 

רצינו לומר תודה ל...

קודם כל למשתמשי האפליקציה שמאמינים בנו. אנחנו רוצים לומר תודה גם אחד לשנייה על התמיכה והאמונה שנותנים את הכוח ותעצומות הנפש להצליח. בכל זאת לא פשוט להיות זוג נשוי במשרה מלאה בהיי-טק שמחזיק גם במיזם כזה. צריך שניים לטנגו.

 

 

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נוביל אפליקציה מוכרת בעולם עם בסיס משתמשים גדול שתצליח לתת מענה כמו שאנחנו מתכננים ותכיל את כל ההפתעות שאנחנו עובדים עליהם.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מאמינים ברעיון ובעיקר מאמינים בעצמנו ויודעים שאם נהיה נחושים נצליח ונהפוך לאפליקציה מובילה ואין כמו לעקוב אחרי הדרך להצלחה, אנחנו גם לא שוכחים ליהנות מהדרך וכמובן צפויות הפתעות בהמשך.

           

ככה שומרים אתנו על קשר…

ניתן ליצור קשר במייל [email protected]באתר apptou.net או בעמוד הפייסבוק שלנו.

ניתן להוריד כאן את האפליקציה שלנו מחנות האנדרואיד.

 

 

משרדי החברה באשדוד.

תגובות

1. גונן | 18 אוקטובר 2017

מדהים!

אפליקציה מדהימה אהבתי


2. ליאת | 18 אוקטובר 2017

רעיון מוצלח ביותר!!

אפליקציה מצויינת וממליצה בחום!!!


3. ישי אבוטבול | 17 אוקטובר 2017

ממליץ בחום..


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.