18 אוקטובר 2017 | גראנט קארדון
כדי להצליח אתם חייבים להפוך לנרקומנים של ידע

נרקומן הוא כל מי שסובל מהתמכרות. אין לי שום בעיה להודות בכך שבעברי החלפתי התמכרות אחת באחרת. ההתמכרות שלי לסמים כמעט ועלתה לי בחיי, אבל ההתמכרות שלי לידע ולכוח שטמון בו הצילה לי את החיים. אני הייתי בן 25 כשהלכתי למכון גמילה מסמים והתחייבתי בפני עצמי להצליח כאיש מכירות. ידעתי שכדי להצליח במכירות אני צריך ידע. אז השקעתי 3,000 דולרים בתוכנית אימון במכירות שנתנה לי את הידע שהייתי צריך.

נרקומן הוא כל מי שסובל מהתמכרות. אין לי שום בעיה להודות בכך שבעברי החלפתי התמכרות אחת באחרת. ההתמכרות שלי לסמים כמעט ועלתה לי בחיי, אבל ההתמכרות שלי לידע ולכוח שטמון בו הצילה לי את החיים.

 

אני הייתי בן 25 כשהלכתי למכון גמילה מסמים והתחייבתי בפני עצמי להצליח כאיש מכירות. ידעתי שכדי להצליח במכירות אני צריך ידע. אז השקעתי 3,000 דולרים בתוכנית אימון במכירות שנתנה לי את הידע שהייתי צריך כדי להתחיל לעשות יותר מכירות ולהכפיל פי עשר את ההכנסה השנתית שלי.

 

מכירות זה דבר קשה בשביל מי שלא להיות מחויב למשימה באופן מלא, אבל האמת היא שכל דבר הוא קשה אם לא מתחייבים אליו ברצינות. זה לא משנה באיזו תעשייה אתם נמצאים, אם אתם לא מחויבים לדבר אתם תסבלו. להיות מחויב למשהו זה אומר שאתם צריכים לכתוב את המטרות שלכם על הדף ולהתאמן בכל יום כדי להיות טובים יותר במה שאתם עושים.

 

בכל פעם שיש לי בעיה בלהשיג את מה שאני רוצה בחיי, בקריירה שלי, בתחום הכסף או במערכות יחסים אני שואל את עצמי "מה אני בעצם לא יודע?". זה לא משנה אם התשובה היא יותר זמן איכות עם הילדים שלי, יותר חופש, הגנה, בטחון עצמי או כל דבר אחר, הדבר הראשון שאני רוצה להשיג זה להבין מהם הרצונות שלי ואז לחפש את מה שאני לא יודע.

 

אל תוותרו על מה שאתם רוצים, השיגו את הידע שחסר לכם. זאת נוסחת הבטון שצריכה להיות לכם. אם אתם באמת רוצים משהו אבל אתם לא מצליחים להשיג אותו, צריך להיות לכם ברור באופן מוחלט שמדובר כמעט תמיד בידע חסר. החליטו מהו הדבר ואז השיגו את הידע. זה עזר לי פעמים רבות במהלך חיי להשיג את מה שאני רוצה. אם לא תתחייבו לנוסחה הזו אתם עלולים להתחיל לחפש סיבות מטופשות מדוע אתם מרימים ידיים לדברים שאתם ראויים להם.

 

כשאתם מחזיקים בידע...

 

1. אתם יכולים לחזות את התוצאה בצורה מוצלחת

2. אתם יכולים להשיג בטחון אמיתי

3. אחרים יסכימו אתכם כי הם יראו שאתם בעלי ידע.

 

חברו את הידע לתאוות שלכם כמו שהייתם מחברים עץ לאש ובמוקדם או במאוחר אתם תשיגו את החלומות שלכם. אבל דעו זאת: יש מחסור של אנשים שיודעים איך למכור את החלומות שלהם לאחרים. אתם צריכים למכור לאחרים את החלומות שלכם כדי להפוך אותם למציאות.

 

האם אתם יודעים למכור? הצטרפו אלי ב־10XGrowthCon 2018 ותנו לי לעזור לכם להכפיל את המכירות שלכם ואפילו להכפיל אותם פי עשר.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.