19 נובמבר 2017 | גראנט קארדון
3 דרכים להבטיח שאתר האינטרנט שלכם ייכשל

לרבים מכם יש עסק שאוסף את הלידים שלו באתר האינטרנט. כולם היום מחפשים לידים בצורה מקוונת ומסיבות טובות. יש הרבה מאוד כסף שאפשר לעשות שם. לאחרונה דיברתי על כמה טעויות נפוצות שנעשות בעבודה מול לידים באינטרנט, ואני רוצה לדבר אתכם על עוד כמה טעויות כאלו. לפניכם שלוש טעויות כבדות משקל בעבודה עם לידים באינטרנט שכדאי לכם להימנע מהן...

לרבים מכם יש עסק שאוסף את הלידים שלו באתר האינטרנט. כולם היום מחפשים לידים בצורה מקוונת ומסיבות טובות. יש הרבה מאוד כסף שאפשר לעשות שם. לאחרונה דיברתי על כמה טעויות נפוצות שנעשות בעבודה מול לידים באינטרנט, ואני רוצה לדבר אתכם על עוד כמה טעויות כאלו. לפניכם שלוש טעויות כבדות משקל בעבודה עם לידים באינטרנט שכדאי לכם להימנע מהן...

 

1. אתם מרימים ידיים מהר מדי

הבעיה עם יזמים היא שהם מרימים ידיים לפני שהקסם מתחיל. יש לכם סיכוי של 90% להצליח לייצר קשר אחרי שש שיחות. הליד הממוצע זקוק לשמונה שיחות כדי להגיב אחרי שהביע איזשהו עניין. החברה הממוצעת יוצרת קשר עם ליד שנעשה באינטרנט פחות משתי פעמים.

אתם מוכרחים להצליח לגבור על הרעש ולהשיג את מאה האנשים האחרים שמנסים ליצור קשר עם אותו ליד. אתם לא צריכים לנסות למכור להם את המוצר שלכם באותו הרגע, אלא רק לשים את השם שלכם, את המוצר ואת החברה שלכם לנגד עיניהם. מי שמצליח לגבור על התחרות זה מי שלא הרים ידיים מוקדם מדי. המשיכו להתעקש ולעבוד על כל ליד וליד.

 

2. המוצר הלא נכון

68% מהאנשים שהגיעו לאתר שלכם התעניינו במוצר שהם לא עומדים לרכוש. זו הסיבה מדוע 79% מכל הלידים לעולם לא יומרו למכירה. הם מסתכלים על מוצר שהם לא באמת מעוניינים בו.

אולי אני מסתכל על איזה ריצוף שמאוד מצא חן בעיני, ואני חושב לעצמי כמה הוא נחמד אבל אני לא הולך לקנות אותו כי החלטתי לוותר על פרויקט הריצוף ובמקום זאת לשפץ את המטבח שלי. הנקודה היא שאני עדיין בגדר קונה. עדיין יש לי כסף ועדיין יש משהו שאתם יכולים לסייע לי בו. זו לא הייתה הרצפה, אבל בחודש הקרוב תשלחו לי כל מיני נתונים על רצפות, אריחים, בחירות שונות, צבעים ותמונות.

אתם נשארתם על המוצר הלא נכון. גיליתי עניין במשהו לא רלוונטי בזמן הלא מתאים. אז קחו את הזמן לבצע התאמות. וודאו כי הלקוח שלכם מכיר את כל השירותים האחרים ואת כל המוצרים האחרים שיש לכם להציע.

 

3. לא עשיתם מחקר על הלידים.

לא משנה אם אני רוצה לקנות שעון לעצמי או מכונית לחברה שלי, אף אחד לא מקדיש את הזמן להבין מי אני בכלל. זה כל כך פשוט לגלות מי הלקוח שלכם היום בעידן האינטרנט. חפשו את השם שלהם או של החברה שלהם בגוגל וגלו מי הם. חפשו תמונות, מפות, מצאו מה המטרה המוצהרת שלהם ומה הם הצליחו להשיג עד כה.

אם ללקוח הזה אין נציגות באינטרנט אז כדאי שתתהו איזה מין לקוח הוא? מי שקיים בחיים האמיתיים אמור להיות נוכח גם באינטרנט. אני אמור להצליח למצוא אותו בפייסבוק, בלינקדאין, בטוויטר, בסנאפ צ'אט או במקום אחר ברשת. אם יש לכם לידים שאתם לא בטוחים שהם טובים, זה כנראה בגלל שלא עשיתם את המחקר שלכם. תמצאו עם מי יש לכם עסק. אתם לא עושים עסקים עם עסקים, אלא עם אנשים. לא משנה אם זו חברה של מאה אנשים או עסק קטן, בכל מקרה מדובר בחברות שאחוריהם עומדים אנשים והאנשים הם אלו שמבצעים את ההחלטות. ככל שתעשו מחקר רחב יותר על הלידים שלכם ככה תוכלו להעריך אותם, לזהות אותם וליצור איתם קשר. אל תזניחו את המחקרים שלכם.

השיגו את הלידים שלכם באינטרנט אבל אל תרימו ידיים מהר מדי. אל תניחו שאתם יודעים איזה מוצר הם צריכים ועשו את המחקר שאתם יכולים לעשות. האינטרנט הוא משחק אחר לגמרי ממכירות פנים אל מול פנים, אבל הבסיס של המכירה נשאר זהה. האינטרנט מאפשר לנו כמות אדירה של אפשרויות כדי להגדיל את הרווחים אבל אתם חייבים לדעת מה אתעם עושים. זו הסיבה שייצרתי את אוניברסיטת קארדון, פלטפורמת המכירות מספר אחת בעולם, כדי לעזור לאנשים להגדיל את הרווחים, להצמיח את העסק ולהגיע למטרות שהציבו להם. אל תתנו לאתר שלכם להיכשל!

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.