12 דצמבר 2017 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את L7 Defense

חברת L7 Defense פיתחה פלטפורמת AI פורצת דרך בשם AMMUNE™ המבוססת על שימוש במודל ביולוגי-אימוני חדשני (INNATE IMMUNE MODEL) להגנת סייבר. מערכת AMMUNE™ מסוגלת להגן על מערכות אינטרנט מתקיפות סייבר מתוחכמות, מבוססת IoT, שאינן מוכרות (ZERO DAY), בזמן אמת וכמעט ללא נזקים לצד המותקף.

מי אנחנו

חברת L7 Defense פיתחה פלטפורמת AI פורצת דרך בשם AMMUNE™ המבוססת על שימוש במודל ביולוגי-אימוני חדשני (INNATE IMMUNE MODEL) להגנת סייבר. מערכת AMMUNE™ מסוגלת להגן על מערכות אינטרנט מתקיפות סייבר מתוחכמות, מבוססת IoT, שאינן מוכרות (ZERO DAY), בזמן אמת וכמעט ללא נזקים לצד המותקף.

את החברה הקימו ד"ר דורון שמע, מנכ"ל ומנהל טכנולוגי, ישראל גרוס, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומארק גינזבורג, ראש תחום אלגוריתמים. לצוות ההנהלה הצטרף לאחרונה אבי נגר, סמנכ"ל מכירות ותפעול. החברה פועלת ממשרדיה בבאר שבע ובלוקסמבורג.

 

 

מה אנחנו מחדשים

רשתות IoT שולטות כיום במיליוני DEVICES IOT (מצלמות, מקררים, ראוטרים וכו') על ידי מערכות שליטה ובקרה מתוחכמות מאד כבר היום והצפויות לשלב בקרוב גם רכיבי AI שישמשו להגברת יכולות התוקף בפגיעה במטרות. נכון להיום, תוקף ממוצע מסוגל להשבית את פעילותה של כמעט כל מערכת אינטרנט שבחר לתקוף תוך מספר שניות, לפרקי זמן ממושכים. שיטת התקיפה עצמה פשוטה מאד. הבקשות נשלחות על ידי הבוטים כמסרים לגיטימיים הנישאים על גבי תעבורה מוצפנת (המהווה כיום את רוב תעבורת האינטרנט הסטנדרטית). תכני התקיפה נקבעים על ידי התוקף כמו גם קבוצות הבוטים התוקפים בכל רגע נתון. כלומר, אופי התקיפה דינמי לחלוטין ודורש אנליזת תכנים מתמדת בקצב עיבוד מאד גבוה וללא ידיעת התוצאה הרצויה. יתרה מזו, מאפייני תעבורת האינטרנט (קצב, תכנים וכו') משתנים בכל רגע נתון וקשים מאד למידול כלשהו בשיטות למידת המכונה (MACHINE LEARNING) המקובלות על מנת לקבל יכולת הפרדת אוכלוסיות תוקף/נורמלי. לפיכך נדרשה פה פריצת דרך מדעית וטכנולוגית בהתמודדות עם האתגר החדש. 

L7 Defense פיתחה טכנולוגית AI חדשנית בשם AMMUNE™ המסוגלת להתמודד בהצלחה עם אתגרי ההגנה שתוארו מעלה, בזמן אמת וברמת דיוק גבוהה מאד הנדרשים על מנת שלא לפגוע במהלך העסקים התקין של הארגונים המותקפים. המערכת מותקנת כחלק ממערכות ההגנה הארגוניות בכל סביבה אפשרית (ענן, חדרי שרתים, חוות אירוח) ובדרך כלל במהלך יום עבודה בודד. כבר באותו יום המערכת מספקת הגנה מלאה והיא יודעת לעקוב ולהשתנות באופן שוטף ואוטומטי, בהתאמה לשינויים הקורים במערכות הלקוח עצמו (הוספת מערכות, דפי אינטרנט וכו'), ללא צורך בתחזוקה אנושית יקרה. 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

האתגר הכי גדול שלנו הוא המרוץ נגד הזמן במשאבים המוגבלים של חברת סטארט-אפ בצמיחה. קיים כיום פער ביכולת ההגנה של הארגונים בפני מתקפות IoT ואנחנו מוצאים עצמנו במצב בו עלינו לספק לכמה שיותר ארגונים את הטכנולוגיה בזמן הקרוב. לכן אנחנו נמצאים לקראת מהלך של גיוס משמעותי שיאפשר הרחבת יכולות שיווק ומכירה כבר בזמן הקרוב.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הטכנולוגיה הוכיחה את עצמה במהלך השנה האחרונה בסדרה מפרכת של בדיקות מגוונות במעבדה ובאתרי לקוחות מסוגים שונים. את החברה מוביל צוות עם יכולות מגוונות שהסינרגיה ביניהן הובילה ליכולת פיתוח עסקי מהיר בישראל ואירופה ובקרוב בארה"ב. אנחנו מתכוונים להגביר את קצב הפעילות העסקית בצורה משמעותית כבר בתחילת 2018.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

יכולת לזהות הזדמנויות חדשות ולהתאים את עצמנו לשינויים במהירות. עולם הגנת הסייבר הוא מאד דינמי. איומים משתנים ומתעדכנים תדיר ובהתאמה הדרישות מהצד המגן.

דוגמא טובה לכך היא נושא הפרטיות. בשנה האחרונה הדרישה לשמירת פרטיות הפכה לדרישה רגולטורית (GPDR) ומובילה כיום לצורך בהגנה "מבפנים" ללא חשיפת נתוני לקוחות לספקי משנה (שירותי הגנה מ"הענן"). המערכת שבנינו מותאמת באופן מובהק לדרישה זו, וישנה הזדמנות אמיתית עבורנו להציע אותה לשוק הפיננסי הנמצא תחת רגולציה זו.

 

רצינו לומר תודה ל...

לצוות העובדים שלנו שנותנים את נשמתם לחברה, היועצים שמלווים את החברה לתהליכים נכונים, לשותפים העסקיים שלנו שהאמינו בנו מהיום הראשון כמו גם למשקיעי החברה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

בעוד שנה אנו נהיה פרוסים בצורה משמעותית באירופה ובארה"ב עם נקודות אחיזה ראשוניות כנראה גם באסיה. אנחנו צפויים להגדיל את צוות העובדים דבר שיאפשר לנו לספק הגנה משמעותית לגופים משמעותיים בעולם הפיננסי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

פעילות החברה גדלה בקצב מהיר ונשמח לעדכן באירועים משמעותיים בקרוב.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר האינטרנט: www.l7defense.com

ובדוא"ל: [email protected]

משרד ראשי באר שבע, ישראל, סניף אירופה: לוקסמבורג.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.