1 ינואר 2018 | מערכת StartIsrael
חוגגים את 2018: החברות של מדור "סטארטאפ השבוע" ב-2017 מספרות על ההצלחה שלהן

לכבוד השנה החדשה החלטנו לבדוק איך התקדמו החברות שהצגנו לכם אצלנו במדור במהלך 2017 ושמחנו לראות לא מעט הצלחות. שבע מהן החלטנו להציג לכם כאן במדור לכבוד חגיגות השנה החדשה.

אי שם ב-2015 החלטנו ב-StartISrael להקים מדור חדש שבו נציג לכם את חברות הסטארט-אפ המבטיחות שנמצאות בתחילת דרכן, ולתת להם לספר לכם על עצמם, על המוצר שלהם ועל הדרך שבה הם הולכים להשיג את המטרות שלהם. מדי שבוע עלתה למדור חברה חדשה שהלהיבה אותנו במיוחד, ואנחנו ממשיכים בדרכנו גם בשנה החדשה וסקרנים לראות אילו חברות חדשות יגיעו אל מדורנו ב-2018, אילו תחומים חדשים הולכים לפרוץ ומי האנשים שעומדים מאחורי החברות שלנו. לכבוד השנה החדשה החלטנו לבדוק איך התקדמו החברות שהצגנו לכם אצלנו במדור במהלך 2017 ושמחנו לראות לא מעט הצלחות. שבע מהן החלטנו להציג לכם כאן במדור לכבוד חגיגות השנה החדשה:

 

 

HYFIT

 

חברות HYFIT השתתפה במדור בינואר 2017. החברה מפתחת מוצר כושר חכם שאוגר ומנתח מידע על מתאמנים במהלך אימון רצועות על מנת להגביר את המוטיבציה.

 

גיא בר מחברת HYFIT מספר: "מאז הכתבה על HYFIT אצלכם, HYFIT סיימה קמפיין גיוס המונים עם אחוז גיוס של 180%, חתמה על שיתוף פעולה מול חברת הספורט Reebok ונמצאת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם בית חומרה מהונג קונג. כיום HYFIT ממוקמת בלוס אנג'לס ועובדת על השקת קמפיין מכירות למוצר הדגל שלה - The Wearable Gym". 

 

 

Inspecto

 

חברת Inspecto שהשתתפה במדור גם כן בינואר השנה פיתחה שיטה שמאפשרת זיהוי ודיווח על חומרי הדברה ורעלים במזון. הפיתוח מאפשר בדיקה מהירה, אוטומטית ואמינה מחוץ לתנאי המעבדה ומאפשר לחקלאים, יצרני מזון, סופרמרקטים וגופים ממשלתיים לבצע בדיקות בכל רגע נתון כדי לוודא שהתוצר אותו הם מגדלים, מייצרים או מוכרים עומד בתקנים ובסטנדרטים. 

 

אבנר אבידן מחברת Inspecto מספר: "חברת Inspecto גייסה מיליון דולרים לפיתוח פתרון לזיהוי מזהמים במזון. את סבב ההשקעה הוביל צוות The Kitchenשל חברת שטראוס ואליו הצטרפה חברת שינהו הסינית. הפיתוח של חברת Inspecto יאפשר זיהוי מהיר ואוטומטי בתנאי שטח של קבוצות מזהמים.

 

 

VRHealth

 

חברת VRHealth השתתפה במדור "סטארטאפ השבוע" בחודש יוני. החברה מפתחת תוכנות לשיקום פיזיותרפי המשלבות ניתוח Data בזמן אמת עם אלגוריתמיקה מתקדמת של בינה מלאכותית אשר פועלות על פלטפורמות ה-VR.

 

מיקי לוי מחברת VRHealth מספר: "היום אנחנו משלימים גיוס של 3 מיליון דולרים, שמחים לבשר על לקוחות משלמים ראשונים בארה"ב, פיילוטים בתל השומר ואסף הרופא בארץ, ספולדינג ובית ישראל בבוסטון, מוצרים רשומים ב-FDA ועוד..."

 

Magentiq Eye

 

חברת Magentiq Eye עלתה למדור בחודש יולי, החברה פיתחה מערכת לגילוי אוטומטי של פוליפים שפותחה לשימוש בזמן אמת ובאצווה על פני סרטי וידאו של בדיקות קולונוסקופיה. המערכת מסוגלת לסמן על פני הווידאו אזורים החשודים כפוליפים, ובהמשך לעלות את ערנות הרופאים במהלך הבדיקה, ובכך לעזור להוריד את רמת ה"פספוסים" של גילוי פוליפים בבדיקות קולונוסקופיה.

 

דרור צור מחברת Magentiq Eye מספר: "מג'נטיק איי, בוגרת Alpha Zone של IBM, השלימה את התקופה שלה במסגרת חברות מתחילות, הציגה את התוצאות של השנה הראשונה של הניסוי הקליני שלה בכנס השנתי האירופאי המרכזי בתחום הגסטרו, מתחילה שנה שניה של הניסוי הקליני שלה ועומדת להתחיל ניסוי קליני נוסף בחו"ל".

 

Simplay

חברת Simplay השתתפה במדור "סטארטאפ השבוע" בחודש אוגוסט השנה. החברה פיתחה שירות ענן שהופך כל מחשב לקונסולת גיימינג חזקה. כל משתמש מקבל מחשב גיימינג משלו בענן שיכול להריץ כל משחק מכל פלטפורמה דיגיטלית בגרפיקה מקסימלית, ולהזרים אותם בצורה חלקה וב-latency נמוך לכל מחשב מקומי.

 

גיל טוב-לי מחברת Simplay מספר: מאז פרסום הכתבה ב- StartIsrael, חברת Simplay השלימה גיוס Pre-seed של $300K, וכעת משיקה את השירות בישראל!"

 

 

KashKlik

חברת KashKlik עלתה למדור בחודש ספטמבר. זוהי פלטפורמה חדשנית לשיווק בעזרת משפיענים באמצעות Market Place בו המפרסמים מגדירים קמפיינים והמשפיענים שמתאימים למיקוד שהוגדר לקמפיינים בוחרים אילו קמפיינים ברצונם לקדם. קאשקליק עובד לפי מודל של תשלום לפי קליק (Pay-Per-Click) כך שהמפרסמים משלמים רק עבור תוצאות אמיתיות והמשפיען מרוויח בהתאם ליכולת שלו ליצור תגובה מקהל העוקבים שלו.

 

חיים מכבי מחברת KashKlik מספר: "סיימנו גיוס מוצלח בפלטפורמה ExitValley, חתמנו על הסכם של שיתוף פעולה עם סוכנות פרסום גדולה בברזיל, התקבלנו לתוכנית האקסלראטור של TheHive בתל אביב והוספנו ל-Advisory Board שלנו שלושה אנשי מקצוע בכירים בתחום התוכנה והשיווק הדיגיטאל".

 

 

EcoPlant

 

חברת EcoPlant שהשתתפה במדור בדצמבר השנה מפתחת פלטפורמת IoT אוטונומית מבוססת AI לחסכון באנרגיה ואופטימיזציה באחזקת תשתיות מפעלי תעשייה.

 

אבירן מחברת EcoPlant מספר: "פרויקט אלביט בגיאורגיה, הוא ה-POC הראשון של חברת אקופלנט באירופה, יעלה לאוויר בסוף חודש ינואר".

 

אלו רק מעט מהחברות שהופיעו אצלנו במדור בשנה האחרונה והצליחו לשגשג, אנחנו מאחלים לחברות אלו ולכל החברות שהשתתפו במדור "סטארטאפ השבוע" שתצליחו להגשים את המטרות שהצבתם לעצמכם בתחילת הדרך ואל תשכחו להסתכל מדי פעם על הדרך שעשיתם ולטפוח לעצמכם על השכם, אנחנו ב-StartIsrael גאים בכם :)

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.