23 ינואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את unico

unico היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת לך לעצב את חללי המחיה שלך בעצמך. באתר שלנו ניתן ליצור עיצוב תוך שימוש באוסף האיורים והפונטים העשיר שלנו, ואפשר גם להעלות תמונה מהאוסף הפרטי שלך. העיצובים האישיים מודפסים על עץ ליבנה איכותי ונשלחים לביתך.

מי אנחנו

unico היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת לך לעצב את חללי המחיה שלך בעצמך. באתר שלנו ניתן ליצור עיצוב תוך שימוש באוסף האיורים והפונטים העשיר שלנו, ואפשר גם להעלות תמונה מהאוסף הפרטי שלך. העיצובים האישיים מודפסים על עץ ליבנה איכותי ונשלחים לביתך.

יוניקו הופך את חוויית עיצוב הבית או המשרד למהנה ונגישה לכולם – אין צורך בידע וניסיון בעיצוב על מנת לעצב את פריטי ההום-סטיילינג שלך בעצמך. אפשר להוסיף את שמות בני המשפחה, לכתוב הקדשה אישית או כל מה שמתאים לטעם האישי ולסגנון העיצובי האישי שלך.

 

 

כשדפנה, היזמת והמנכ"לית, הפכה לאמא היא חלמה לעצב בעצמה את החדר של בנה. שיטוט בפינטרסט הניב רעיון לפרויקט DIY של תמונות עץ שהיה נראה קליל ומגניב, אלא שבבואה לממש אותו הוא התברר כאתגר קשוח. למצוא עץ, למדוד, לנסר, לשייף, לקנות צבע, לבחור שבלונות... כל זה גזל הרבה מעבר לזמן ולאנרגיות שאדם מן השורה יכול להקדיש לפרויקט כזה, וכך נולד יוניקו - כדי להפוך את החלומות שמוצגים כתמונה יפה באתרי השראה לאפשריים לכל אחד במהירות ובפשטות.

יוניקו מיישרת קו עם טרנד הפרסונליזציה הבוער בעולם. אנשים מעוניינים להביא את עצמם לידי ביטוי במוצרים שהם רוכשים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיצוב חללי המחיה שלהם. נייק מאפשרים ללקוחות לעצב לעצמם את הנעל, קוקה-קולה מאפשרים לעצב את התווית שעל הבקבוק ויוניקו מאפשר לעצב את המקומות בהם אנחנו חיים.

יוניקו הוקם ומנוהל על ידי דפנה ארז, בוגרת 8200, בעלת תואר במדעי המחשב ועשר שנות ניסיון בתפקידים שונים בהייטק בהם ניהול מוצר ועיצוב חוויית משתמש.

אסף ארז, בעל תואר במדעי המחשב ועשר שנות ניסיון בפיתוח וניהול פיתוח הוא ה־CTO, שהופך את החלומות שלנו לאתר ידידותי, מהיר ומעולה. עינת צרפתי, מאיירת מוכשרת ובוגרת בצלאל, היא ה־CDO שלנו, שאף איירה חלק מהקולקציה בעצמה.

 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

הפתרונות הקיימים היום בשוק לצריכת פריטי הום-סטיילינג מאלצים את הלקוח לבחור בין הטאצ' האישי שלו ובין הפשטות בהשגת הפריט.

כל אחד יכול לגשת לסניף של רשת עיצוב הבית הקרובה לביתו ולרכוש אלמנט עיצובי כלשהו, אך זה גורר ויתור על העיצוב האישי, על בחירת הסגנון, על הצבעים, ועל הכיתוב. כמו כן זה מאלץ אותנו לוותר על הייחודיות. מצד שני, יש גם אפשרות לשוטט באתרי השראה, בלוגים והדרכות DIY וליצור לגמרי לבד את הפריטים שישמשו לעיצוב הבית והמשרד. אלא שזה כאמור גוזל זמן רב, אנרגיות ומשאבים שאינם מן הנמצא בעולם המהיר בו אנחנו חיים.

יוניקו מאפשרת ליהנות מכל העולמות – לייצר פריט ייחודי, בקלות ובכיף, בלי לוותר על חוויית השיתוף ושאיבת ההשראה מהרשת.

 

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

בשלב זה האתגר המרכזי הוא להגיע לקהל היעד שלנו בארץ ולבנות את המותג. יש גם אתגרים רבים בתחום הייצור, השילוח והאופרציה שכן מדובר במוצר פיזי שנשלח ללקוחות קצה.

האתגר הבא יהיה להוסיף למוצר ה־MVP שלנו את היכולות הנוספות שאנו מייעדים לו ברמת הפיתוח, לשווק בחו"ל ולהעביר גם את הייצור לחו"ל.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו מחוברים מאוד לשוק שלנו ולמשתמשים שלנו, וממשיכים לפתח את המוצר כל הזמן בהתאם. אנחנו מגיעים מהעולמות שהכי רלוונטיים למוצר– תוכנה, עיצוב וחוויית משתמש, ואנחנו מביאים איתנו הרבה ניסיון. אבל אנחנו הכי מאמינים שנצליח כי המוצר שלנו עושה הכי טוב את מה שהוא נולד לעשות – הופך את ההום סטיילינג הפרסולני לחוויה מהנה, מתגמלת ונגישה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

עבודה קשה, מוטיבציה והרבה פאשן. מברכים על זה שמזה יש לנו בשפע. אין כמו לעשות כל היום את הדבר שממלא אותך באושר וסיפוק, ולהרגיש שבכך הפכת את העולם לקצת יותר משמח.

 

רצינו לומר תודה ל...

ללקוחות היצירתיים שלנו שמדהימים אותנו בקצב ובכמות ההזמנות, בעיצובים המקסימים ובפידבקים האיכותיים, ולקהילת יזמיות, בה חברה דפנה, שמעצימה ומכוונת נשים יזמיות בישראל.

 

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מותג מוביל בתחום עיצוב הבית, עם קהילה עשירה של משתמשים פעילים. פועלים ומייצרים בארץ ובחו"ל, אחרי השקעה משמעותית וגיוס צוות איכותי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

בקרוב יוניקו תהפוך למקום בו עוקבים אחר הטרנדים החמים בעיצוב הבית. בכל נקודה משמעותית ומרגשת של התחדשות - יוניקו תיקח חלק: במעבר דירה, בחנוכת הבית, במעבר למשרד חדש או בתפקיד חדש וכמובן בתוספת של תינוק או תינוקת למשפחה. גם ברכת כלה כבר עיצבו דרכנו, כך שיוניקו משתלבת גם באירועי מפתח מחוץ לגבולות הבית והמשרד :)

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

יוצרים את העיצוב שלכם באתר: www.unico.studio

עוקבים אחרינו בפייסבוק לשמוע ראשונים על חידושים ומבצעים

עוקבים באינסטגרם ושואבים השראה מהתמונות המקסימות

ואפשר גם פשוט לשלוח לנו מייל: [email protected]

 

מה שבטוח – אנחנו תמיד שמחים לשמוע מכם!

תגובות

1. נחשון | 23 ינואר 2018

ברכות

לדפנה ואסף ברכות להצלחת העסק המרשים.


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.