צילום: נדב יהלומי
6 פברואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את Legally

ליגלי-Legally הופכת שפה משפטית מסובכת לשפה פשוטה, במהירות ובמחיר נגיש, כדי שכולנו נבין על מה אנחנו חותמים. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות להעלות את החוזה שלהם ותוך מספר שעות לקבל מעו"ד אמיתי פרשנות לחוזה שכוללת הסבר לכל סעיף בעייתי יחד עם המלצות מקצועיות איך להתמודד איתו. מסמכים משפטיים הפכו למכשול יומיומי וליגלי מספקת פתרון נגיש לבעיה.

מי אנחנו

ליגלי-Legally הופכת שפה משפטית מסובכת לשפה פשוטה, במהירות ובמחיר נגיש, כדי שכולנו נבין על מה אנחנו חותמים. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות להעלות את החוזה שלהם ותוך מספר שעות לקבל מעו"ד אמיתי פרשנות לחוזה שכוללת הסבר לכל סעיף בעייתי יחד עם המלצות מקצועיות איך להתמודד איתו. מסמכים משפטיים הפכו למכשול יומיומי וליגלי מספקת פתרון נגיש לבעיה.

 

ליגלי הוקמה ע"י דנה שגב מויאל, נתי בירמן מנועים וויטו זיידמן ב-2017 מתוך הבנה שהעולם המשפטי צריך לשרת את הציבור באופן שתואם לצרכים היומיומיים שלנו. כולנו נתקלים בחוזים כל הזמן, אבל חותמים עליהם בלי להבין מה הם באמת אומרים. השירותים המשפטיים הקיימים היום בשוק יקרים ולא מתאימים לעניינים יום-יומיים, ולמעשה יש שוק שלם של אנשים שלא מקבלים מענה. מצד שני, שוק עורכי הדין מוצף. ישראל היא המדינה הכי צפופה בעולם מבחינת עורכי דין לנפש. עורכי דין רבים לא מצליחים למצוא עבודה בתחום ואחוזים גדולים נוטשים אותו. הרבה מאלו שנשארים בתחום מאסו באופן העבודה המיושן של 12 שעות ביום במשרד ומחפשים משהו אחר.

 

 

ליגלי פותרת את שלושת המחסומים המרכזיים בשוק – השפה המשפטית, מהירות השירות והמחיר. הלקוחות מקבלים מענה לחוזים שלהם ולמקרים הספציפיים שהם נתקלו בהם, ועורכי הדין מקבלים פלטפורמה שכוללת טכנולוגיה חדשה שמאפשרת להם להתרכז נטו בעבודה ולעשות אותה הרבה יותר טוב. המערכת שלנו מבוססת על טכנולוגיית AIשתומכת בעבודתם של עורכי הדין, כך שמצד אחד הספק העבודה של עורכי הדין עולה משמעותית ומצד שני הלקוחות שלנו מקבלים את המענה המהיר ביותר, במחיר הנמוך ביותר ובשירות שמבוסס על ידע מצטבר של כל עורכי הדין שנותנים שירות דרך ליגלי.

 

מה אנחנו מחדשים

ליגלי מסתכלת על שני הצדדים כלקוחות ושואפת לתת מענה מיטבי לשניהם. אנחנו עושים את זה דרך שילוב בין טכנולוגיה לעורכי דין אמיתיים, מה שמאפשר לנו לספק לעורכי הדין הכנסה גדולה בזמן קצר ובו זמנית להציע ללקוחות פתרון מהיר ומדויק. עורכי הדין מלמדים את המערכת והיא משפרת את המענה שהם נותנים ללקוחות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

להגיע ללקוחות בדיוק ברגע שהם צריכים אותנו. אומנם לקוחות יכולים להשתמש בשירות של ליגלי בכל רגע נתון, גם אם מדובר בחוזה שהם כבר חתמו עליו ורוצים להבין למה הם הסכימו, אבל רוב הלקוחות מגיעים אלינו בשתי סיטואציות – רגע לפני חתימה על חוזה וכשהם רוצים לצאת מחוזה. מדובר בשני מצבים שקשה לטרגט, ולכן עלינו להיות במודעות של הציבור כל הזמן כדי שכשהם יגיעו לסיטואציה הם כבר יידעו לפנות לליגלי.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

אנחנו עונים על צורך אמיתי שקיים בכל מקום בעולם ורק מתגבר עם התפתחות הטכנולוגיה והעלאת המודעות לפרטיות. אנשים רוצים להבין על מה הם חותמים, למה הם מתחייבים ומה מגיע להם, וזה לא הולך להשתנות, אלא רק להתגבר.

 

 

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

צוות מנצח. הגורם האנושי הוא מה שיביא להצלחה, ולכן חשוב לנו להשקיע באנשים שעובדים איתנו, בגורמים שאיתם אנחנו משתפים פעולה ובלקוחות שלנו. אנחנו עושים זאת באמצעות שקיפות, כנות, תגמול הולם ואווירה טובה.

 

רצינו לומר תודה ל...

כל האנשים שעזרו לנו, ייעצו והדריכו במהלך הדרך ועדיין עושים את זה. הליווי המקצועי והעידוד שאנחנו מקבלים משפר אותנו ועוזר לנו להגשים את החזון שלנו.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מספקים את השירות באופן מלא בישראל ובארה"ב, כולל שילוב של הטכנולוגיה, מה שמאפשר לקצר את זמן התגובה משמעותית ולספק מענה הרבה יותר מדויק.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אנחנו מבצעים מהפכה אמיתית בעולם המשפטי. השירות שאנחנו מספקים רלוונטי לכל תחום בחיים הפרטיים והמקצועיים, ומאפשר מענה למגוון בעיות שנתקלים איתם ביומיום כמו שכירות, העסקה, הסכמי פרילנסר, תנאי שימוש ועוד. אנחנו מתכוונים להפוך את עורכי הדין של העולם החדש לדבר הכי נוח ונגיש שאפשר.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

אתר: www.legally.co.il

פייסבוק: www.facebook.com/legallyIL

מייל: [email protected]

תגובות

1. אורי | 6 פברואר 2018

איזה כיף לראות את זה כאן, הם הצילו אותי!

שירות אדיר אדיר אדיר!
בזכותם האתר שלהם הצלחתי לצאת מחוזה העסקה נוראי...
מומלץ ממש!


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.