30 ינואר 2018 | גראנט קארדון
אתם רוצים להיות טובים או מצוינים?

רוצים יותר מוטיבציה בחיים? תפסיקו להסתפק בלהיות טובים. לכולנו יש את הפוטנציאל להיות מצוינים. בכל יום אני מנסה לשאוף למצוינות, איך אני יכול להיות מצוין, לא טוב, איך יכולים להיות לי נישואין מצוינים, לא טובים, איך אני יכול להיות אבא מצוין ולא פשוט אבא טוב?

רוצים יותר מוטיבציה בחיים? תפסיקו להסתפק בלהיות טובים. לכולנו יש את הפוטנציאל להיות מצוינים. בכל יום אני מנסה לשאוף למצוינות, איך אני יכול להיות מצוין, לא טוב, איך יכולים להיות לי נישואין מצוינים, לא טובים, איך אני יכול להיות אבא מצוין ולא פשוט אבא טוב?

 

מה נשאר לכם בסופו של דבר אם הסתפקתם בלהיות טובים? יש לכם משהו שהוא פחות טוב או אולי טוב. כולם יודעים ששום דבר לא קורה באמת כשנשארים פשוט טובים. אף אחד לא מעביר הלאה את הדברים הטובים שפגשו, הם מעבירים הלאה את הדברים המצוינים. אם אתם עומדים להתחתן ומתכננים להיות נשואים לאותו אדם למשך 30, 40 ו-50 שנה, האם אתם רוצים שהנישואין שלכם יהיו טובים או מצוינים? זה הכול תלוי בכם.

 

מהי המטרה שלכם, להיות טובים או מצוינים? תראו, אל תתפשרו על להיות טובים כשאתם יכולים להיות מצוינים, פשוט הגיעו להחלטה. זה לא אומר שההצלחה תגיע היום. זה אפילו לא אומר שאתם תצליחו אפילו להיות כל יום טובים, אבל אתם כן צריכים לנסות להיות מצוינים בכל יום מחדש. אתם מוכרחים לראות את המטרה הזו לנגד עינכם. אם אתם מאמינים שהמטרה שלכם היא להיות מצוינים אתם תצליחו להגיע לדברים טובים.

 

ראו אך זה עובד במכירות – האם אתם רוצים להיות מוכרים טובים או מצוינים? יש הבדל גדול בין איש מכירות טוב לאיש מכירות מצוין. יש גם הבדל גדול בין מי שטוב בלסגור עסקאות למי שמצוין בכך. מה ההבדל?

 

מסירות.

 

כדי להיות מצוין במשהו אתם מוכרחים להתמסר למטרה באופן מוחלט. אם יש לכם עסק, אתם צריכים להקדיש לעסק את עצמכם, את האנרגיה שלכם ואת המשאבים שלכם. מסירות: לחייב או לרתום (אדם או ארגון) למטרה מסוימת. אבל, איך אדם אחד יכול להתמסר למשהו במאה אחוז? הצעד הראשון שאני עושה הוא לחסל כל אפשרות אחרת ולהתמסר באופן מוחלט ללמידה מקיפה על הנושא.

 

אתם צריכים להיות פנאטים. אני מפסיק להסתכל על כל אפשרות אחרת. אל תהיו אלו שמסתכלים על הדשא של השכן ותוהים כיצד אצלו הוא ירוק יותר. אלו בדיוק אותם אנשים שלא מצליחים להתמסר ולדאוג לדשא של עצמם ובסופו של דבר נשארים עם הבינוניות והייאוש שלהם.

 

הדשא ירוק כי מישהו התמסר אליו. התמסרות היא כשאתם מבצעים החלטה בחברה. אני מעדיף להתמסר לדברים הלא נכונים לאורך כל הדרך מאשר להתמסר לדברים הנכונים חצי מהדרך. התמסרו, עשו זאת! בכל פעם שאני מתמסר באופן מוחלט לשורה של פעולות, אני מקבל תוצאות מידיות. כשאני לא מתמסר במאה אחוז אני מגלה שהתוצאות מתעכבות או שאינן קיימות.

 

ספורטאים מצטיינים מבינים מה ההבדל בין טוב למצוין. מוחמד עלי אמר שהוא רוצה להיות הטוב ביותר. שחקן פוטבול טוב יכול להגיע לליגת ה-NFL, אבל אתה צריך להיות שחקן פוטבול מצוין כדי לזכות בסופרבול כמו טום בריידי. מייקל ג'ורדן היה מצוין, בטהובן היה מצוין ומוחמד עלי היה מצוין. ההבדל בין טוב למצוין הוא ההבדל בין רמות שונות של מסירות. המצוינים מתאמנים כמו פנאטים.

 

בתור מי שנמצא בעסקי המכירות כבר 30 שנה, אני יודע מה ההבדל בין טוב למצוין ואני רוצה לעזור לכם להפוך למצוינים. את כל זה אגדתי במדריך שלי Playbook to Millions.

 

היו מצוינים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.