20 פברואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את DARIMPO

DARIMPO היא חברת סטארט-אפ שהוקמה בשנת 2016 ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית לניהול ואחזקת בתים משותפים, מבני ציבור, משרדים ומבני מסחר - והכל בצורה פשוטה ויעילה באמצעות הסמארטפון. האפליקציה מקשרת את כל המרכיבים בבניין – הדיירים, וועד הבית או חברת הניהול ואנשי המקצוע ומאפשרת לבצע מגוון פעולות.

מי אנחנו

DARIMPO היא חברת סטארט-אפ שהוקמה בשנת 2016 ופיתחה פלטפורמה טכנולוגית לניהול ואחזקת בתים משותפים, מבני ציבור, משרדים ומבני מסחר - והכל בצורה פשוטה ויעילה באמצעות הסמארטפון. האפליקציה מקשרת את כל המרכיבים בבניין – הדיירים, וועד הבית או חברת הניהול ואנשי המקצוע, ומאפשרת לבצע מגוון פעולות כגון דיווח תקלות בזמן אמת וצירוף תמונות וטקסט, פתיחת תיק תקלה ומעקב אחר סטטוס הטיפול, ביצוע תשלומי ועד ויצירת תיק דיגיטלי חכם לבניין אשר מסתנכרן ומתעד את כל המידע על הבניין.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

למרות שבניינים מאכלסים כיום כמות גדולה יותר של דירות או משרדים ודורשים ניהול ותפעול מורכב יותר, עד היום התחום התאפיין בחוסר יעילות, עבודת ניירת וחוסר תקשורת בין כל הגורמים. DARIMPO מספקת מענה לכל מבנה (מגורים, משרדים, מסחרי וכו') המציע מערכת מידע טכנולוגית חכמה לניהול ושמירת מידע בענן עם אפשרות גישה לכל משתמש מכל מקום ובכל זמן.

בעזרת ניתוח המידע אנחנו מספקים למשתמשים שלנו תובנות שמאפשרות להם לקבל החלטות טובות יותר בנוגע למבנה שלהם, לאופי התחזוקה שלו ולאפשרויות לחסכון ולשדרוג רמת החיים וליצירת איכות מגורים טובה יותר.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לייצר מיפוי דיגיטלי של מצב התחזוקה שייתן תמונה מדויקת של המבנים ברמה הלאומית. אתגר נוסף הוא להעניק למשתמשים תובנות וחיזוי מבוססת AI באמצעות שימוש במאגר ה – big-data שיצרנו אשר מתפתח בכל יום במהלך העבודה.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

כיום מאות ועדי בתים, חברות ניהול ואחזקת מבנים בכל הארץ כבר משתמשים באפליקציה, ואנו זוכים לתגובות נלהבות עם מאגר לקוחות שהולך וגדל.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

לקום בבוקר עם תשוקה והנאה ממה שאתה עושה, לדעת שאין קיצורי דרך ולעשות אותה עם כיוון ממוקד והצבת יעדים.

וכן צוות ממוקד, מקצועי, חדור מטרה ומגובש שעובד יחד למען מתן פתרונות שעולים מהשטח.

 

רצינו לומר תודה ל...

ללקוחות, למשתמשים, לדיירים, לוועדי הבתים, לאנשי האחזקה, לחברות האחזקה ולכל אותם אנשים שמודעים ומעורבים בניהול ואחזקת המבנה שלהם, אשר מייצרים מודעות לתחום האחזקה ופועלים כל יום למצב המבנים בהם הם משתמשים, גם אם הם עדיין לא משתמשים ב־DARIMPO :)

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

DARIMPO תגדיל עוד יותר את מאגר הלקוחות הקיים שלה ותתרחב גם למספר מדינות בחו"ל. במקביל, DARIMPO תציע פיצ'רים נוספים שאנו כרגע עובדים עליהם ומנועים לחשוף בשלב הזה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

DARIMPO תהפוך למערכת המובילה בתחום ניהול ותפעול המבנים עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות למגורים פרטיים, משותפים, עסקיים וציבוריים.

 

ככה שומרים איתנו על קשר:

באתר האינטרנט: http://www.darimpo.com/

בטלפון: 052-266-7947

במייל: [email protected]

ובעמוד הפייסבוק שלנו.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.