27 פברואר 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את awonna

וואנה (awonna) בונה רשתות רכישה חברתיות לאתרי סחר, תוך שילוב משחקיות, כריית מידע ולמידת מכונה, על מנת לשפר את מעורבות הגולשים והגברת המכירות מלקוחות חוזרים.

מי אנחנו

אוואנה (awonna) בונה רשתות רכישה חברתיות לאתרי סחר, תוך שילוב משחקיות, כריית מידע ולמידת מכונה, על מנת לשפר את מעורבות הגולשים והגברת המכירות מלקוחות חוזרים.

שחר נחשוני, היזם המוביל, בעל ניסיון רב בניהול אתרי סחר, זיהה את הפוטנציאל הגלום בשילוב משחקיות ומנגנוני תגמול לרוכשים, על מנת למנף את מתודות ה־email marketing וה־referral marketing הקיימות היום, ואיחודן לכדי אקו-סיסטם ייחודי ואינטואיטיבי שמחזיר את הרוכשים שוב ושוב לאתר בו קנו, ורתימתם להרכשת לקוחות חדשים דרך יצירת רשתות רכישה חברתיות מבוססות למידת מכונה. שותפיו למיזם הם אבי אבני, CTO וזוהר נווה, ארטדיירקטור. 

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

כל אתרי הסחר בעולם מנהלים פעילות ברמה כזו או אחרת של שיווק באמצעות דיוורים. מחקרים מראים שכשמאפשרים לרוכש ''להתאמץ'' עבור התגמול אותו יקבל (לרוב קופון), הערך הנתפס של התגמול עולה, וכך גם הסיכוי למימוש שלו. כשמשלבים את ''המאמץ'' בחוויה מקסימה של משחק (מי לא אוהב משחקים), האתר למעשה מעניק ללקוחותיו ערך מוסף שחורג מגובה ההנחה, ובכך מייצר מודל דיסרפטיבי (חדשנות משבשת) לתחרות הקופונים שקיימת בין האתרים אשר מגבירה את נאמנות הלקוחות.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

ברמת השיווק האתגר הגדול הוא להגיע לאתרי סחר (בשלב הראשון ארצות דוברות אנגלית), עם טרפיק מכובד.

ברמת המשתמש, האתגר הוא לייצר ריבוי משחקים ופרסונליזציה בין האתר המארח והתחום בו הוא פועל, לבין זיהוי הגולש והתאמת המשחק עבורו, למיקסום המעורבות וכפועל יוצא – מיקסום הדלתא של הגדלת המכירות החוזרות והלקוחות החדשים לאתרים.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

מסקר שערכנו בקרב מנהלי אתרי סחר מובילים בישראל (שאינה נמנית על קהל המטרה בשלב זה), המוצר עונה על שני הצרכים העיקריים של אתרי סחר – לקוחות חוזרים ולקוחות חדשים.

בנוסף, לצוות שלנו ניסיון רב בתחום, כשהמאפיין החזק ביותר שלנו הוא חוויית המשתמש (UX) שמאפשרת לנו לדייק את המוצר ואת החוויה ליצירת מעורבות גולשים גבוהה.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

התמדה ונחישות אפורה. הצוות שלנו מורכב מאנשים בוגרים ובעלי ניסיון רב, ועם כל הכבוד להתלהבות של הגשמת החלום, ולא חסרה התלהבות, נדרשת עבודה קשה ולעיתים סזיפית כדי לגרום לאוונה לקרום עור וגידים, ואת זה אנחנו עושים בכל יום ובכל שעה.

 

רצינו לומר תודה ל...

חברים, קולגות וקהילת היזמות שתמיד שמחים לעזור. ולמשפחות הגרעיניות, שסובלות את החלומות ואת הטלטלות, תוך העמדת מראה בהירה שמחברת אותנו לקרקע ומזכירה לנו שכדי להגיע לכוכבים, צריך רגליים על הקרקע.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

במשרדים משלנו :) עם עשרות לקוחות ברחבי העולם שיאפשרו למאות אלפי לקוחות לשחק, ליהנות ולהרוויח מאוואנה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אוואנה מייצרת פלטפורמה, ואחרי השלב הראשון, אנחנו מתכננים להתפתח לנקודות מגע נוספות עם הרוכשים, באינטרנט ומחוצה לו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

באתר – www.awonna.com

במייל – [email protected]

בטלפון – 972-532213081

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.