13 מרץ 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את HeraMED

מערכת ניטור ההיריון HeraBEAT משלבת טכנולוגיות חישה חדשניות יחד עם איכות, בטיחות ודיוק ברמה הרפואית הגבוהה ביותר. HeraBEAT פותחה מראש עבור המשתמשת הביתית, ללא צורך בהבנה רפואית או ידע מוקדם ומשלבת ממשק משתמש מתקדם מבוסס Smartphone ועיצוב ארגונומי, פונקציונלי וייחודי.

מי אנחנו

אנו חברי הצוות של HeraMED, צוות מגוון אשר מורכב מיזמים סדרתיים, מאנשי הנדסה מובילים, ממומחי טכנולוגיה, ומרופאים בכירים. בראש הצוות עומד דודי גרוברמן, בעל ניסיון של מעל 15 שנים בפיתוח מוצרים רפואיים ממגוון רחב של דיסציפלינות. את התחום הרפואי ב-HeraMED מוביל ד"ר יוסי טובבין, מומחה בעל שם עולמי בתחום המיילדות, אשר משמש כיום כמנהל חדרי הלידה והיחידה להריון בסיכון גבוה בבית החולים החדש והדיגיטלי אסותא אשדוד.

 

 

 

מה אנחנו מחדשים

היריון הוא אירוע ייחודי ומשמעותי, בעל השפעה שאין שני לו ברמה הפיסית והמנטלית על האם ההריונית ובני משפחתה. ניטור המדדים הפיזיולוגיים של העובר לאורך ההיריון הוא צורך חיוני ולעתים קריטי, במיוחד בשלבי ההתחלה והסיום של ההיריון, וכן במקרים בהם ההיריון מוגדר "בסיכון".

 

על אף החדשנות הטכנולוגית המאפיינת את עולם הרפואה, הפתרונות הקיימים בתחום ההיריון כמעט ולא השתנו מאז שנות ה-60. כיום, מרביתם המכריע של אמצעי הניטור מצויים בקליניקות או בבתי החולים והגישה אליהם כרוכה בהגעתה של היולדת לאמצעי הניטור, המתנה ארוכה בתור, תשלום  ומאמץ פיזי (במיוחד בשבועות המתקדמים). אך מעבר לכך, הבעיה המשמעותית היא שלנשים רבות אין גישה ראויה לניטור מצבו של העובר בזמן אמת, עובדה שעלולה להגיע לידי סיבוכים רפואיים ואף לטרגדיה.

 

נתונים אל ועמדו לנגד עינינו כאשר פיתחנו טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך אשר מאפשרת ניטור הריון ביתי אמין, מדויק ובטוח, במחיר שווה לכל נפש. מערכת ניטור ההיריון HeraBEAT משלבת טכנולוגיות חישה חדשניות יחד עם איכות, בטיחות ודיוק ברמה הרפואית הגבוהה ביותר. HeraBEAT פותחה מראש עבור המשתמשת הביתית, ללא צורך בהבנה רפואית או ידע מוקדם ומשלבת ממשק משתמש מתקדם מבוסס Smartphone ועיצוב ארגונומי, פונקציונלי וייחודי.

 

 

 

מכלול החיישנים של יחידת הסנסור HeraBEAT משדר באופן רציף ואלחוטי את הנתונים הרלוונטיים לאפליקציה ייעודית (iOS או Android) המותקנת על גבי הטלפון החכם. בתוכנה מיושם אלגוריתם עיבוד אותות מתקדם אשר ממלא מספר מטרות ובהן הגברה וניקוי של אותות פעימות הלב העובריות,  הפרדת אותות פעימות הלב העובריות מאותות דופק הלב האימהי ונטרול וסינון רעשי רקע.

 

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

לחולל מהפיכה אמיתית באחת הפעולות המשמעותיות בהיריון – ניטור מדדי העובר. לאחר שגברנו על האתגר הראשון שלנו והוכחנו (קלינית) כי הפתרון שלנו מדויק ואמין במידה הזהה למכשירי הניטור הקיימים במרכזים הרפואיים, אנו ניגשים לאתגר השני שלנו – חינוך השוק. לשמחתנו, אנו עדים לתופעה כלל עולמית של נשים אשר מעוניינות לקחת יותר אחריות על בריאות הריונן ולנהל אותו כרצונן; להיות מעורבות ופעילות, להתחבר לעובר(bonding)  ולהיריון באופן פשוט ונוח ללא הצורך בהתרוצצויות, קביעת תורים ובזבוז מיותר של זמן וכסף. המערכת שלנו ללא ספק מגיעה לשוק בטיימינג הנכון. 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

הניסיון מעל הכול - אנחנו צוות המורכב ממומחים וכל אחד מביא עמו עשרות שנות ניסיון בתחומו. היינו שם בעבר, בהצלחות וגם בקשיים ותמיד הצלחנו להתמודד עימם ביצירתיות. אנחנו נחושים, ומאמינים כי נצליח להגשים את היעדים השאפתניים שהצבנו לעצמנו.

כמו כן, הפתרון שלנו פוגש צורך אמיתי, עם פוטנציאל ממשי להצלת חיים. אנו מביאים את הטכנולוגיות החדשניות ביותר לעולם ההיריון, עולם שמצוי עשרות שנים אחורה. יתרה מכך, שוק ההיריון הוא אחד השווקים המשמעותיים והגדולים ביותר בעולם הרפואי, הן בהיבט הכמותי (140 מיליון הריונות בשנה) והן בהיבט הפיננסי (מעל 50 מיליארד דולר בארה״ב בלבד). במפתיע, שוק הפתרונות הביתיים החכמים להיריון הוא שוק בתולי, דבר אשר מקנה לנו זמן לתהליכים סדורים ומובנים לחדירה מוצלחת לשוק.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

ראשית, עבודה יסודית בפיתוח טכנולוגיה חדשנית שעשויה לשנות שוק. כמו כן, אורח רוח ועבודה מתודית ובלתי מתפשרת מול הקהילה הרפואית וגופי הבריאות (קופות חולים, חברות ביטוח וכו'). ברור לכולם שגופים אלו הם גופים גדולים שמניעים תהליכים בצורה בירוקרטית וממוסדת. וכמובן  קהל הלקוחות הנאמן שלנו - הנשים ההריוניות שכבר החלו לאמץ את המערכת שלנו.

 

רצינו לומר תודה ל...

לצוות החברה המסור שעושה ימים כלילות על מנת לפתח מוצר חדשני, איכותי ואמין.למשקיעים שלנו, אנשים יקרים שמלווים אותנו לאורך הדרך, תומכים ומאמינים בנו. לרופאים ולצוות ההיקפי שליווה אותנו במסירות ומקצועיות בשלבי הניסויים הקליניים. לנשים ההריוניות שהשתתפו בניסוי שלנו והביעו התלהבות, תמכו, נתנו טיפים ודחפו אותנו להאמין בפוטנציאל של HeraBEAT. ולגופים הרפואיים המובילים בארץ ובעולם, שמאמינים בנו ומקדמים בימים אלו את החדרתה של הטכנולוגיה מצילת החיים שפיתחנו.

 

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נגדיל משמעותית את היקפי המכירות שלנו, נגדיל את הצוות שלנו בארץ ובעולם ונהיה במהלך פיילוט מתקדם במספר גופי רפואה מובילים בארה״ב לקראת חדירה לשוק האמריקאי.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

HeraMED הינה חלק מעולם סופר-חדשני ומסעיר, עולם ה-Digital Health וה-Homecare. מדובר בשוק דינמי וצעיר שצומח בקצב אקספוננציאלי ועדיין נמצא רק בתחילת הצמיחה. אנו מצויים בשלב המלהיב ביותר בחיי החברה, יציאה לשוק ותחילת מכירות. הפידבקים הראשוניים חיוביים מאוד ואנו באמת מאמינים כי נשנה את עולם ההיריון. שטף הפניות שאנחנו מקבלים מסין והודו (שני השווקים הגדולים ביותר בפער ניכר בכמות ההריונות) כמו גם מארה״ב, מאירופה ומשווקים נוספים הוא אדיר ומדהים, אנחנו משתדלים לעמוד בביקוש. החודשים הקרובים עומדים להיות מרגשים ומסעירים – מזמינים אתכם לקחת חלק במסע המרתק יחד אתנו.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

בימים אלה אנו משלימים גיוס מדהים דרך הפלטפורמה של ExitValley ומאפשרים לכל מי שמאמין במה שאנו עושים, להצטרף להצלחה שלנו ולהיות בעל מניות בסכום השקעה נמוך יחסית.

אתם מוזמנים לבקר בקמפיין שלנו

ובאתר שלנו: www.Hera-med.com

 

HeraMED – The beat of life

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.