20 מרץ 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את משחק חוזר

משחק חוזר היא ספריית צעצועים מקוונת. באמצעות מודל כלכלה שיתופית אנו מנגישים להורים ולילדים מגוון צעצועי איכות בהתאמה רצופה לצורכי הילדים ולרצונותיהם.

מי אנחנו

משחק חוזר היא ספריית צעצועים מקוונת. באמצעות מודל כלכלה שיתופית אנו מנגישים להורים ולילדים מגוון צעצועי איכות בהתאמה רצופה לצורכי הילדים ולרצונותיהם.

היזם הראשי של העסק הוא הבן של נדב המנכ"ל, שדה לשם, בן 3, ילד חמוד וחייכן שמאוד אוהב לשחק עם צעצועים אך בדרך כלל זונח אותם אחרי שבועיים. מהר מאוד נדב מצא את עצמו ניצב מתוסכל בפני "הר" צעצועים חסרי שימוש, אשר מלבד הבלגאן והקושי באחסונם היוו בזבוז כלכלי וסביבתי אדיר. מתוך התסכול הזה נולד "משחק חוזר" אשר נועד לספק פתרון פשוט לניצול יעיל יותר של הצעצועים על ידי שיתופם בין מספר ילדים ובכך להאריך את זמן המשחק בהם ולשפר את מידת ההתאמה שלהם לצורכי הילדים באופן רצוף. אנו עובדים כרגע על השלב הבא במיזם בו נספק פלטפורמה טכנולוגית לשיתוף צעצועים Peer to Peer שתתאים גם למוצרי צריכה נוספים ובכך להפוך ל "Airbnb"  של המוצרים הביתיים.

 

 

משחק חוזר הוקם ומנוהל על ידי נדב, יוצא שייטת ובעל תואר ראשון בכלכלה ופילוסופיה. נדב בעל ניסיון ככלכלן בחברת HP אינדיגו, מתעסק בעיקר בקשר שבין כלכלה וסביבה ומאמין גדול בבשורת הכלכלה השיתופית.בהמשך הדרך הצטרף תומר כמנהל פיתוח עסקי וסמנכ"ל תפעול. תומר בעל ניסיון ניהולי עשיר בחברות שילוח בינלאומיות ומומחה בהקמת מערכים לוגיסטיים בחו"ל ובשליחויות "המייל האחרון". אנו מחפשים במרץ אחר שותף טכנולוגי שישלים את הצוות, אז אם אתם קוראים את זה, יש לכם את הידע והניסון הטכנולוגיים ובתנאי שג'וק הכלכלה השיתופית תפס גם אתכם - נשמח אם תצרו אתנו קשר.

           

מה אנחנו מחדשים

אנחנו הופכים מוצר לשירות. מהפכת הכלכלה השיתופית מובילה את העולם למודל נכון יותר של צריכה בו ניתן לשלם פר השימוש הנדרש במוצר ללא צורך בהשקעה כספית מיותרת ברכישת המוצר עצמו שלרוב ניצב ללא שימוש. אנו רואים זאת היום מצליח עם דירות ורכבים, ואנו שואפים להרחיב את המהפכה למוצרים הביתיים. היום זה צעצועים ומחר זה כל מוצר אחר שעולה על הדעת.

 

האתגר הכי גדול שלנו הוא...

האתגר הגדול ביותר שלנו הוא "חינוך השוק" לוויתור על בעלות. אנו מקבלים תגובות מצוינות מהורים אשר מתחברים ליתרונות העצומים שהמיזם מעניק לילדיהם, אך בפועל חוששים להצטרף למודל שאינו מוכר ובסופו של דבר הולכים לבזבז כסף על צעצוע בחנות או שמתפשרים על משהו זול בחנויות הסטוק.

 

 

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי...

העולם מתקדם בקצב מהיר לכיוון הכלכלה השיתופית. כפרפראזה על המשפט הידוע של בני לנדא "כל מוצר שיכול להיות משותף, יהיה משותף". אנחנו מאמינים שנצליח כי אנו נמצאים בזמן הנכון עם הצוות הנכון, וכי אנו קשובים מאוד לצורכי הלקוחות החלוצים שלנו ובונים ומשפרים את המוצר בהתאם.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי…

תשוקה אדירה ועבודה קשה יחד עם חיבור למשקיע האסטרטגי הנכון שיעזור לנו לפרוץ קדימה ולהתרחב לשווקים בין-לאומיים.

 

רצינו לומר תודה ל...

קודם כל לנשים שלנו שרואות אותנו הרבה פחות ובכל זאת תומכות, מעודדות ומאפשרות.

תודה מיוחדת להדר בן צור, שהייתה איתנו בתחילת הדרך ובין היתר אחראית על העיצוב המדהים והאווירה של האתר. (הדר, אנחנו ממש משתדלים לא להרוס).

תודה ל-OnoVation, מרכז היזמות של הקריה האקדמית אונו, על ההזדמנות להשתתף בתוכנית ההאצה המצוינת.

תודה כללית לחברי קהילת הסטארט-אפ בארץ, שמוכנים לשתף מהידע שלהם בכל הזדמנות. מדהים לגלות כל פעם מחדש את הכוח של הקהילה ואת הנכונות האדירה לעזור.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

בעוד שנה מהיום אנחנו עם 2,000 מנויים בספריית הצעצועים, שיהוו גם את הבסיס לפיילוט הפלטפורמה השיתופית.

           

כדאי לעקוב אחרינו כי...

כדאי לעקוב אחרינו כי גם אם אין לכם ילדים בגילאים המתאימים, כנראה שבקרוב יהיו (זו יכולה להיות גם אחלה מתנה לנכדים) ותרצו להיות חלק מהמשפחה הגדולה שלנו. מעבר לכך, תוכלו סוף סוף להרוויח כסף על הברקו שקניתם לפני שנתיים ואינו בשימוש או על האופניים החשמליות שלכם בזמן שתהיו בחופשה בחו"ל.

 

ככה שומרים אתנו על קשר…

מצטרפים כמנויים לספריה ב-www.toyswap.co.il, אנו משתדלים להגיע בעצמנו לפחות פעם אחת כדי לשמוע את דעתכם וללמוד על רצונותיכם.

עוקבים אחרינו בפייסבוק כדי להתעדכן במוצרים חדשים שנוספו, או לקרוא כתבות רלוונטיות.

ואפשר גם פשוט לשלוח לנו מייל ל-[email protected]

נשמח לשמוע מכם...

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.