17 אפריל 2018 | מערכת StartIsrael
סטארט-אפ בשבוע: הכירו את DENTVER

דנטבר היא חברת Healthcare אשר פיתחה את הפתרון האוטונומי הראשון בעולם לצחצוח השיניים ושמירה על בריאות הפה. מערכת ה-Autobrush שלנו, אשר מאפשרת אוטומציה מלאה לפעולת צחצוח השיניים, נותנת מענה לאיכות הצחצוח הירודה המאפיינת 90% מהאוכלוסייה, ומיועדת לחסוך למשתמשים טיפולי שיניים יקרים וכואבים.

מי אנחנו

דנטבר היא חברת Healthcare אשר פיתחה את הפתרון האוטונומי הראשון בעולם לצחצוח השיניים ושמירה על בריאות הפה.

מערכת ה-Autobrush שלנו, אשר מאפשרת אוטומציה מלאה לפעולת צחצוח השיניים, נותנת מענה לאיכות הצחצוח הירודה המאפיינת 90% מהאוכלוסייה, ומיועדת לחסוך למשתמשים טיפולי שיניים יקרים וכואבים.

 

 

דנטבר הוקמה ע"י ערן איל, יזם עם רקע בייעוץ עסקי, ובר פלד, מהנדס מכונות בוגר היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין. בהיבט הדנטלי החברה מלווה על ידי פרופסור חיים טל, דיקן הפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב בעברו וד"ר דב אברמס, בעל 30 שנות ניסיון ברפואת שיניים.

 

 

מה אנחנו מחדשים

צחצוח השיניים היא פעולה מונוטונית אשר חשיבותה לא ברורה לרבים, ובקשר ישיר מביאה לכך ש-90% מהאוכלוסיה מצחצחת שיניים בצורה לא יעילה. כדי להשיג צחצוח שיניים יעיל ויסודי, על המשתמש ליישם מספר רב של כללי צחצוח כגון החזקת המברשת ב-90 מעלות לקו החניכיים, ביצוע פעולות קצרות ומהירות, צחצוח כל משטחי השיניים ועוד.

 

 

 

 

דנטבר מציעה פתרון שמנטרל לחלוטין את השפעתו השלילית של המשתמש על איכות הצחצוח ומאפשרת למשתמש לחוות צחצוח יעיל, יסודי ומהיר יותר מאשר צחצוח ידני. בניגוד לגישה הקיימת שמנסה לחנך את המשתמש דרך קמפיינים בריאותיים או מברשות שיניים "חכמות", אנו נוקטים בגישה התואמת לעתיד בו פעולות רבות עוברות אוטומציה לאור חוסר יעילות האדם לבצע פעולות מונוטוניות והיעילות הגבוהה של מוצרים טכנולוגיים לבצע אותן ללא טעויות.

 

האתגר הכי גדול שלנו

על מנת לפתח פתרון אוטונומי לצחצוח שיניים עלינו להתחשב באילוצים רבים כגון יישום מכני של כללי הצחצוח המומלצים על ידי רופאי שיניים, גדלים שונים של לסתות באוכלוסיה וחווית המשתמש בזמן הצחצוח. האתגר הגדול ביותר שלנו היה להגיע לפתרון שלוקח את כל האילוצים הללו בחשבון.

לאחר שנתיים וחצי של פיתוח ועשרות קונספטים שונים, הגענו לפתרון שהצליח לבצע את הפעולה המכנית הרצויה תוך התחשבות באילוצים הרבים ואף עבר מספר ניסויי יעילות מוצלחים. האתגר הגדול מאחורינו אך החשוב לפנינו. כעת אנו עובדים על מזעור המוצר ועיצובו ונמצאים בשלבים הסופיים של הפיתוח לקראת ניסוי אשר בודק את יעילותו ויערך בסוף חודש אפריל 2018.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

אנחנו מביאים לראשונה משהו שעוד לא קיים בשוק ורוצים לגעת בנקודה הכואבת למיליארדי בני אדם. מעבר לפוטנציאל המסחרי גבוה, מדובר בפתרון שיתן מענה יעיל לבעיה אמיתית ממנה סובלת רובה המוחלט של האוכלוסייה אשר חווה בעיות דנטליות שונות, כואבות ויקרות לטיפול שמקורן בצחצוח שיניים לקוי.

 

אי אפשר להצליח בלי

התמדה, אמונה ובעיקר חשיבה מחוץ לקופסה - הם אלו שעזרו לנו להגיע אל פתרון המברשת האוטונומית. לא ניתן למצוא כיום בעולם פתרון אוטונומי לצחצוח שיניים והאילוצים האינסופיים והמורכבות המכנית חייבו אותנו לחשוב אחרת ולגשת אל הבעיה מכיוונים לא קונבנציונליים. גישה זו התאפשרה בעיקר בזכות הצוות המקצועי והמוכשר שלנו, המביא עמו חשיבה טכנולוגית חדשנית.

 

רצינו לומר תודה

למשקיעים שהאמינו בחזון וביכולת שלנו להוציא לפועל את הרעיון ולהפוך אותו למציאות. עוד תודה ענקית והערכה מגיעה לקרן תנופה של הרשות לחדשנות שהביעה את תמיכתה בדנטבר באמצעות מענק מו"פ שסייע לנו במימון הפיתוח.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

מתכננים להשיק את המוצר הגמור בדצמבר 2018 ולפרוץ אל השוק העולמי. אחד מיעדי החברה בשנה הראשונה לפעילות הינו מכירת 100,000 יחידות ברחבי העולם באמצעות שת"פ עם חברות מובילות מהתעשיה.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי

בימים אלה אנו משלימים סבב גיוס השקעה בפלטפורמת ExitValley ומאפשרים לכולם להצטרף להצלחה שלנו. 190,000$ כבר גויסו ממספר משקיעים, לרבות מחברת Allenfield, יצרן אמריקאי גדול המשווק מוצרים לשוק הקמעונאי האמריקאי.

 

ככה שומרים איתנו על קשר

 

בדף הקמפיין שלנו ב-ExitValley

או במייל: [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.