25 דצמבר 2013 | מערכת StartIsrael
הסקר שחושף איך סינגלס משתמשים בטכנולוגיה בסצינת ההיכרויות

מספר הודעות ה-SMS שנחשב אידיאלי: 10-14 הודעות ליום

אתר ההיכרויות הבינלאומי JDate, מפרסם היום תוצאותיו של סקר רחב היקף אשר נעשה בקרב 3,500 סינגלים מחפשי זוגיות מארה"ב, 500 מהם מישראל. הסקר בוחן את העדפותיהם ביחס לשימוש בטכנולוגיות שונות בסצינת ההיכרויות והדייטים.

 

אז איך נראה עולם ההיכרויות היום? מהסקר עולה שנשים מעדיפות לסיים דייט כושל בשליחת הודעה, ודווקא גברים מעדיפים לסיים זאת בטלפון - 40% מהנשים לעומת 22% מהגברים.

 

עוד עולה מהסקר של ג'ידייט, הפעילה בארץ מ-2002, כי מספר הודעות ה-SMS שנחשב אידיאלי הוא 10-14 הודעות ליום, בעיני נשים וגברים כאחד.

 

רוב הנשאלים מעדיפים לקבוע את הדייט הראשון בטלפון, כשאם הוא מסתיים באופן מוצלח, שליחת סמס עולה כאפשרות טובה בנוסף לטלפון.

 

בקרב צעירים, אמצעי החיזור המועדף לחיזור לאחר דייט מוצלח הוא הודעת SMS.

 

מהי הסיבה העיקרית לשליחת הודעות SMS לאחר דייט מוצלח? 68% מהנסקרים הישראליים מאמינים ששליחת הודעת SMS היא אמצעי מוצלח לחזר אחר הצד השני ולשדר להם שהם נמצאים במחשבותיהם. במקום השני, אולם הרחק מאחור – 12% מהנסקרים השיבו כי הודעות SMS מאפשרות להן לפלרטט, דבר שלא היו מרגישים נוח לעשות פנים מול פנים.

 

קובעים דייט ראשון ב-SMS

 

51% מהנסקרים האמריקאיים מעדיפים לשוחח בטלפון לפני קביעת הדייט, ואילו רק 20% מסתפקים בהתכתבות בהודעות SMS. את קביעת הדייט השני, מרבית הנשים מעדיפות לבצע בטלפון לעומת הגברים (17%) שמעדיפים לעשות זאת פנים מול פנים. ההעדפה להתכתבות ב-SMS נמצאת ביחס יורדת עם גיל הנסקרים.

 

בישראל מתקבלת תמונה די דומה, כאשר 82% מהנשאלים מעדיפים לקבוע את הדייט הראשון בטלפון, לעומת 10% שמעדיפים לעשות זאת בהודעת SMS.

 

איך מתקשרים לאחר דייט ראשון מוצלח?

 

בישראל אנשים מעדיפים לתקשר בטלפון לאחר דייט מוצלח. במקום השני נשים העידו כי מעדיפות להתכתב בהודעות SMS ואילו גברים מעדיפים להיפגש פנים מול פנים.

 

מחצית מהנסקרים האמריקאיים מעדיפים לשוחח בטלפון, ללא הבדל בין במינים. 36% מהנסקרים מעדיפים להמשיך את השיח בהודעות SMS בהעדפה קלה בקרב נשים.

 

האם יש דבר כזה - יותר מדי סמיילים בצ'אט או בהודעות? 44% מכלל הנסקרים חושבים שסמיילים הם דבר נחמד בצ'ט או בהודעות SMS ושאין הגבלה לכמות. הנתונים די דומים בקרב גברים לנשים והדיעה הרווחת היא ששימוש בסמיילים מעיד שאין לך מה להגיד. 

 

כמה הודעות SMS הן "יותר מדי"?

 

מרבית הנסקרים בארה"ב השיבו כי הם שמים את הגבול ל-15 הודעות SMS ליום. הסבלנות לריבוי הודעות SMS פוחתת עם גילאי הנסקרים, כאשר 23% מהנסקרים בגילאי 43-50 יתרגזו כבר לאחר 7-9 הודעות SMS ביום, לעומת 6% מהנסקרים בגילאי 21-26.

 

גם בישראל, 10-14 הודעות SMS ביום הן הכמות הממוצעת האידיאלית, הן בעיני נשים והן בעיני גברים. לגברים ישראלים סיבולת נמוכה יותר מאשר נשים, 32% לעומת 24%.

 

איך עדיף להיפרד?

 

84% מהנסקרים מעידים כי סיומה של מערכת יחסים משמעותית צריכה להיעשות בפגישה פנים מול פנים.

 

לעומת זאת, כשמדובר בדייט חד-פעמי כושל, 42% מהנסקרים יעדיפו ללחתוך את הקשר בשיחת טלפון, 31% יעדיפו לעשות זאת בהודעת SMS ו-25% מהנסקרים יעדיפו לסיים דייט כושל בפגישה פנים מול פנים.

 

40% מהנשים תעדפנה לסיים דייט כושל בהודעת SMS, לעומת 22% מהגברים.
 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.