13 מאי 2014 | יובל מעוז
הזוכה ביום החדשנות: הסטארט-אפ Compoze

אל המקום השני הגיע udobo המאפשרים מסחר חכם בכרטיסים לאירועי ספורט

הזוכה בתחרות הסטארט-אפים TLV Startup Challenge שנערכה אתמול ביום החדשנות באוניברסיטת תל אביב היא Compoze.

 

TAU Innovation Day הוא יום החדשנות השנתי באוניברסיטת תל אביב, שנערך אתמול בפעם השנייה. האירוע נערך בידי StarTAU, מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב, רמות, אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים. ארבעת הסטארטאפים הגיעו לגמר לאחר תחרות מול 38 חברות נוספות בשלב המקדים.

 

Compoze הזוכים מנסים לשנות את הדרך שבה מוזיקאים כותבים ויוצרים מוזיקה. הפיתוח של הסטארט-אפ מאפשר לכתוב מוזיקה בצורה אינטואיטיבית על טאבלט ובנוסף ליצור מוזיקה באופן שיתופי עם מוזיקאים נוספים.

 

השימוש ביישום של החברה הוא חינמי ופתוח לכל, אך כל התווים יהיו חשופים לכל המשתמשים בפלטפורמה. יוצרים שירצו לשמור על פרטיות היצירה שלהם ישלמו לפי התוכניות המוצעות.

 

Compoze, בוגרי האקלסטור MinCet, נוסדה בידי שני מייסדים: אלון שחם וג'וזפה קאלו. המקום הראשון זיכה את הזוכים בכרטיס טיסה לתחרות בלונדון באקסלרטור Wayra, תוכנית ההאצה של טלפוניקה.

 

Compoze ברגע הזכייה, ומעניקי הפרס אורן סימניאן, מייסד StarTAU, ועו"ד צחי זך, שותף במחלקת ההיי-טק של יגאל ארנון ושות'

 

אל המקום השני הגיע udobo שיוצרים מערכת תמחור כרטיסים חכמה לאירועי ספורט ותרבות. החברה מאפשרת לאמץ שיטות חכמות לתמחור כרטיסים וחבילות הכוללות טיסות ואירוח לאירועי ספורט. באמצעות האתר יוכלו לדוגמא מועדוני כדורגל למכור כרטיסים נוספים למשחקי כדורגל במחירים שונים עם הצעות המותאמות ללקוחות. המודל העסקי של החברה נשען על אחוזי רווח מכל כרטיס שנמכר דרך המערכת.

 

החברה נוסדה בידי גבי קמינסקי, אדר שטינהרט וערן הוברמן. המקום השני זכה ברואד-שואו בברלין מתנת hub:raum. המקומות הראשונים זכו גם במשאבי מחשוב וירטואליים ב- Virtual Nest, הענן הציבורי של בזק בינלאומי. 

 

 

אל המקום השלישי הגיעה Zeek, המאפשרים מסחר בזיכויים מחנויות. זיק פועלת כך שהיא הופכת את הזיכויים שלקוחות מקבלים מחנויות לזיכויים אלקטרוניים, ולאחר מכן יוצרים מסחר בהם. החברה השיקה פעילות בארץ ופונה כעת גם לשווקים בחו"ל.

 

הצוות של זיק מונה את דניאל זלקינד, איתי אראל, שיר חולב ושי רשף. יו"ר החברה הוא אורי לוין, ממייסדי Waze ויו"ר Feex.

 

אל המקום הרביעי בתחרות הגיעו WhoDoYou המפתחים מערכת המלצות לספקי שירותים בהתבסס על ניטור שיחות אמיתיות של משתמשים ברשתות החברתיות. כך למשל, אם מחפשים רופא שיניים או טכנאי מחשבים באזורכם, תוכלו למצוא המלצות אמיתיות מגולשים לפי שיחות שנוהלו ברשתות החברתיות.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.