26 מאי 2014 | מערכת StartIsrael
האפליקציה שרוצה להיות הגוגל של הרשתות החברתיות

Wolflo מנטרת את המידע מכלל הרשתות החברתיות ומציגה הכל בפיד של המשתמש

כשאנו מחפשים מידע על כל נושא שמעניין אותנו אנחנו מבצעים חיפוש בגוגל, המאתר את המידע מאתרי אינטרנט. אך מה קורה כשאנו רוצים להתעדכן במידע מתוך הרשתות החברתיות? על הצורך הזה מנסה לענות אפליקציית Wolflo.

 

Wolflo, שיקול האותיות של המילה Follow, מנטרת מידע מכלל הרשתות החברתיות, על פי תחומי העניין של המשתמש, ומרכזת אותו במקום אחד, הפיד של המשתמש.

 

באמצעות וולפלו המשתמשים יכולים לעקוב אחר כל נושא או אדם שמעניין אותם, ולקבל עדכונים שוטפים בפיד, בזמן קצר וממקורות מידע רבים בו-בזמן.

 

נוסף על המידע המתקבל מהרשתות החברתיות, ניתן גם להתעדכן במידע מאתרי האינטרנט ולעקוב אחר אתרים ספציפיים המעניינים את המשתמש.וולפלו מאפשרת לבחור תחומי עניין שהמשתמש מעוניין לעקוב אחריהם, כאשר תחומי עניין הם ערוצים ספציפיים כדוגמת חדשות טכנולוגיות מטק-קראנץ', וגם חיפוש אחר נושאים ואנשים לפי שאילתת חיפוש.

 

באפליקציה יש אפשרות למעקב אחר צריכת התוכן של אנשים שהמשתמש מתעניין בהם, כמו מוזיקאים, ידוענים, מובילי דעה בטכנולוגיה, בידור, חדשות, ספורט ועוד.

 

מנוע החיפוש של וולפלו מרכז מידע בכ-120 אלף נושאים שונים;תכנים מחמש מדינות שונות: ישראל, ארה"ב, קנדה, בריטניה ואוסטרליה; למעלה מרבע מיליון עדכונים ביום;  סינון תכנים לפי פילטרים של סרטונים, תמונות, פוסטים וסאונד וסינון תכנים כפולים.

 

צילומי מסך מתוך האפליקציה

 

האפליקציה מתחברת ל-16 רשתות חברתיות, ביניהן פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד. קהל היעד אליו מכוונת וולפלו הוא בעיקר צעירים מהשוק האמריקאי. לאפליקציה ממשק פשוט ונגיש וניתן להירשם אליה דרך פייסבוק, טוויטר או גוגל פלוס.

 

גל שפיגלר, מייסד Wolflo: "כולנו הפכנו לצרכנים אובססיביים של מידע. אנו צמאים למידע, בכל מקום ובכל זמן אך יותר מכל מצפים לקבל את המידע העדכני ביותר, המקיף ביותר ובזמן הקצר ביותר. הרשתות החברתיות בהן אנחנו משתמשים בחיי היום יום, הפכו להיות כלי צריכת התוכן העיקריים שלנו ומכאן נולדה וולפלו".

 

הצוות של wolflo מונה חמישה עובדים, מתוכם שני מפתחים. הצוות עובד מזה שמונה חודשים וכיום משתמשים באפליקציה כמה אלפי משתמשים. Wolflo גייסה למעלה ממיליון שקל וצפויה לצאת לסבב גיוסים נוסף ממשקיעים פרטיים.

 

האפליקציה הושקה בחודש מארס האחרון והיא זמינה באתר ובמכשירי האייפון והאנדרואיד.

 

תגובות

1. יוזימבה | 31 מאי 2014

נא לא להיסחף

צניעות לא תזיק נא לא להיסחף


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.