29 מאי 2014 | יובל מעוז
100 חברות הסטארט-אפ המבריקות של התקופה

עוד בלינקים לסופ"ש: 10 שפות התכנות שאתם צריכים ללמוד השנה

עסקת תנובה עוררה תרעומת רבה על מכירה של סמל לאומי, אבל יש גם מי שרואה בזה הזדמנות אדירה למשק הישראלי לצמוח. אקסלרטור חדש בתחום הסייבר הושק השבוע וחברת השקעות מסבירה למה התחום קורץ למשקיעים. על כל אלה ועוד קישורים מעניינים מהזירה המקומית, תוכלו לקרוא בסיכום השבועי. קריאה מהנה!

 

1. Startapp ערכו רשימה של עשר שפות התכנות שאתם צריכים ללמוד השנה.

 

2. מיקרוסופט ונצ'רס וקרן הון הסיכון JVP הודיעו על הקמת  האקסלרטור הראשון בישראל המתמקד בטכנולוגיות מתחום הסייבר. התוכנית תפעל באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בהרצליה והמחזור, שיימשך 4 חודשים, יחל בספטמבר הקרוב.

 

3. ועוד בתחום הסקיוריטי: למה משקיעים נלהבים מתחום הסייבר?

 

4. ברכות ל-Ubertesters שנבחרה להיות אחת מתוך 100 החברות המבריקות של האתר Entrepreneur.

 

5. עסקת רכישת תנובה בידי תאגיד סיני עוררה מחאה ודיונים רבים על אופיה המשתנה של המדינה. מייקל אייזנברג מקרן אלף מסביר שהעסקה משקפת דווקא הזדמנות למינוף כוחה הכלכלי והטכנולוגי של ישראל.

 

6. הסטארט-אפ  VoiceItt זכה השבוע בתחרות החדשנות ליזמים ישראלים - "Telekom Innovation Contest" שנוהלה על ידי  hub:raum TLV, האקסלרטור התל-אביבי של דויטשה טלקום. VoiceIttהמפתחים פתרון המאפשר לעשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם הסובלים מקשיי דיבור להשתמש בסמארטפון, כמתרגם לקול טבעי. הפרס לזוכים הוא נסיעה לגמר התחרות שתיערך בפולין, שם תינתן להם האפשרות לזכות בהשקעות של עד 150 אלף יורו מטעם דויטשה טלקום.

 

7. מה הזמן היעיל ביותר להעלות פוסט לפייסבוק וציוץ בטוויטר? fiverr משתפים את לוח הזמנים המושלם.

 

8. עובדים כפרילנסרים? payoneer מארחים טור על פרילנסר מתחום הגרפיקה שמשתף מנסיונו כיצד לשרוד ואף להצליח בתחום.

 

9. הלל פולד, CMO בסטארט-אפ Zula, ראיין את סטיב ווזניאק, ממקימי אפל.

 

10. ככה מגייסים עובדים: SimilarWeb העלו שאלון לגבי ההכירות שלכם באתרים. הניקוד שתקבלו מדורג מול התוצאות של עובדי החברה. יישום חכם לגיוס עובדים.

 

11. פרויקט חדש ב-headstart מציע הגנה בפייסבוק מפרופילים מזויפים. לפי יוצרי הפרויקט, האפליקציה FakeOFF, תאפשר הגנה יעילה עבור הורים הרוצים להגן על ילדיהם, וגם עבור רווקים ורווקות המשתמשים ברשת החברתית למטרות הכרויות.

 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.