Photo by James Duncan Davidson
12 יוני 2014 | יובל מעוז
הישראלית שהרצאתה ב-TED חצתה את 200 אלף הצפיות

לינקים לסופ"ש: טיפים לעבודה מהבית ולמה אפל קנתה את Beats

משחקי הגביע העולמי החלו ועמם ככל הנראה הרבה מאמצי שיווק של חברות שינסו לרכב על הגל. בלינקים השבוע תוכלו למצוא כיצד חברות מנסות למנף את האירוע העולמי לטובתן, טיפים לעבודה מהבית, וגם הרצאת TED של דוברת ישראלית שעברה את 200 אלף הצפיות. קריאה מהנה.

 

1. "כשני-שלישים מציבור העובדים לא יגיע לפנסיה עם בטחון כלכלי נאות, ומה שכואב הוא שדווקא האנשים שעבדו הכי קשה נידונו עתה להתמודד עם צאתם לפנסיה לחיי מחסור".  הציטוט הזה שייך לעובד שהתפטר מחברת פיננסים והחליט לשתף את הסיבות להחלטתו בפומבי. מוזמנים לקרוא לעומק בבלוג של feex.

 

2. עובדים מהבית? הנה 7 טיפים שחייבים לאמץ כשעובדים מהבית.

 

3. Wix משתפים 5 טיפים לצילומים מושכים יותר לאתר מכירות.

 

4. למה קנתה אפל את חברת האוזניות Beats תמורת 2.6 מיליארד דולר? הרבה דובר על העסקה החריגה לאופיה של אפל, אבל ב-SimilarWeb החליטו לבדוק את העסקה מזווית נוספת, מנתוני הגלישה של אתר החברה.

 

5. "האקרים הם חלק חיוני בעולם הטכנולוגיה – הם מערכת החיסון של עידן המידע". זה אחד המסרים מהרצאתה של מומחית הסייבר הישראלית, קרן אלעזרי, שהועלתה לאתרTED  ונצפתה מעל ל-200 אלף צפיות:

 

 

 

6. מדיסייף הישראלית זכתה בתחרות ה-QPRIZE של קוואלקום וונצ'רס. Medisafe היא מערכת מותאמת אישית ומסונכרנת בענן לניהול תרופות במכשיר הנייד, המסייעת לאנשים לשלב הרגלים בריאים יותר בחיי היומיום.

 

7. גוגל מצאה דרך חדשה להוביל את בעלי האתרים לרספונסיביות למכשירי המובייל: תוצאות החיפוש יציגו הודעת התראה לגבי כניסה לאתר שאינו מותאים למובייל.

 

8. אפסון נכנסת לשוק שהיה מזוהה עד כה עם גוגל, והשיקה בישראל את המשקפיים החכמים שלה - MoverioBT-200ב בישראל. המשקפיים החכמים יתמכו ביישומים מגוונים כמו משחקים וסרטים בתלת מימד, יישומים לתחום החינוך ושלל אפליקציות עסקיות המשלבות מציאות רבודה. במקביל, הכריזה החברה על פתיחת חנות אפליקציות ייעודיות למשקפיים. כך הן נראות:

 

 

 

 

9. ברוג'ום תוכלו למצוא מקבץ לינקים מעניין על גיימיפיקציה בגביע העולם בכדורגל וכיצד המותגים הגדולים בעולם נעזרים בו כדי לקדם את עצמם.

 
תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.