11 אוגוסט 2018 | גראנט קארדון
רוצים קצת חופש מעולם היזמות? 6 טיפים להשגת משרת החלומות שלך

להלן 6 טיפים שלא רק ישיגו לכם עבודה, אלא את העבודה שאתם רוצים

שוק התעסוקה הנוכחי הוא הקשוח ביותר שנראה מזה 50 שנה, אז כדאי שתתנו את ההופעה הטובה ביותר שלכם, אם אתם הולכים על זה. אנשים רבים אומרים "אין מספיק עבודה", אך אלו אותם אנשים שאינם רוצים זאת מספיק או שאינם רוצים להתחרות עבור המשרה שלהם.

                                                

להלן 6 טיפים שלא רק ישיגו לכם עבודה, אלא את העבודה שאתם רוצים:

 

1. החליטו שאתם הולכים לקבל את המשרה ובטלו את כל האופציות האחרות.

 

התייחסו לקצבת אבטלה כמו אל מחלה וכאופציה שלא קיימת מבחינתכם. קצבת אבטלה לא תהיה רווחית עבורכם בעתיד. היא תהרוס את ההתקדמות של סיכויי העבודה שלכם.

 

2. בזבזו יותר זמן על החלפת מקום העבודה שאבד באחר, מאשר על מקום העבודה שאבד.

 

אמצו גישה שמציאת עבודה היא העבודה החדשה שלכם, ואם עבדתם 8 שעות ביום בעבודה הקודמת, עליכם לעבוד 10 שעות כדי למצוא את החדשה. קבעו ראיונות ומלאו את היומן שלכם בפגישות. היפגשו עם קולגות ותיקות, אנשים אחרים בתעשייה ושמקושרים לאחרים. אתם יכולים להפוך 15 דקות של כוס קפה לאפשרות עבודה. שבו חזק על הטלפון, שלחו אימיילים וספרו לכל העולם שאתם מחפשים את ההזדמנות הבאה עבורכם.

 

3. כל עבודה עדיפה על חוסר עבודה.

 

גם אם התקבלתם לעבודה שהיא נמוכה מדי עבורכם, עדיף לכם להישאר מחוברים למעגל העבודה עם משכורת נמוכה יותר מאשר להתנתק ממנו באמצעות קצבת אבטלה. הימצאות במעגל העבודה מקשרת אתכם לאנשים ואז אפשרויות נוספות תבאנה. צאו החוצה והמשיכו להרוויח כסף.

 

4. התעלמו מהשיחות על כך שאין מספיק עבודה.

 

תמיד יש חברות המחפשות אנשים פרודוקטיביים עם אוריינטציה לפתרון בעיות, היכולים לסייע לחברה שלכם לצמוח. בעוד שיש מיליונים חסרי עבודה, רוב החברות לא פשטו את הרגל. אמצו את הגישה שתהיה לכם עבודה ותפסו מרחק ממובטלים עם גישה שלילית. הם יכולים להביק אתכם בגישה שלהם.

 

5. אל תסמכו על קורות החיים שלכם.

 

על אף שקורות החיים צריכים להיות רשימה של כל ההישגים שלכם, אל תסמכו עליהם שהם יביאו לכם עבודה- הם לא! חברות לא מעסיקות קורות חיים, הן מעסיקות אנשים, והן מחפשות אנשים שיוכלו לעזור להן להצעיד את החברה שלהם קדימה להשפיע בצורה חיובית על ההכנסות שלהן. קורות חיים לא ישיגו לכם עבודה!

 

6. אל תסמכו על אחרים שישיגו לכם עבודה.

 

חברות השמה ומגייסים מייצגים אנשים רבים, ואף אחד לא יציג אתכם טוב יותר מאשר אתם עצמכם. אזרו כוחות והאמינו שרק אתם יכולים לגרום לכך לקרות! התייחסו למקורות החוץ הללו ככלי נוסף אך הפנימו כי רק מאמצים מרובים מצידכם ישיגו לכם בסופו של דבר עבודה.

                     

אם תיישמו את העצות הללו כפי שהן, אני מבטיח לכם שלא משנה מה מצב הכלכלה כיום, אתם תשיגו עבודה.

 

המאמר התפרסם במקור כאן.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.