29 אוקטובר 2014 | ג'ייסון דה-מר
4 דרכים למיקסום הנגישות לתוכן שלכם

יצירת תוכן והפצתו היא דבר חיוני עבור כל אסטרטגית תוכן מוצלחת, אך היא גם מושא האחריות של העסקים הקטנים.

יצירת תוכן והפצתו היא דבר חיוני עבור כל אסטרטגית תוכן מוצלחת, אך היא גם מושא האחריות של העסקים הקטנים.

 

תכנית שיווק אסטרטגית שממקסמת את העוצמה של כל פיסת תוכן שיצרתם מפחיתה את כמות הפריטים המקוריים שהייתם צריכים ליצור, מגדילה את ה-ROIשלכם ביוזמת התוכן השיווקי שלכם, מפחיתה את הזמן המבוזבז ומבטיחה יעילות בכל הנוגע להוצאות שיווק וזמן עבודה. ובכל זאת, יזמים רבים לא ניסו בעצמם למצוא הזדמנויות שונות בתכניות התוכן השיווקי שלהם כדי לפרוס באופן אסטרטגי תוכן בדרכים רבות.

 

להלן ארבע דרכים שניתן לאמץ עבור כל פיסת תוכן שאתם יוצרים כדי להשיג להעצים אותה לאורך זמן.

 

גישת הנכס ליצירת תוכן.

 

חישבו על כך: אם אתם יוצרים תוכן בצורה מודולרית כך שניתן לפרק אותו ולקבץ אותו עם פורמטים אחרים, יהיה הרבה יותר קל ליצור את התצוגה הסופית הנכונה עבור ערוץ מסוים. ככל שיש יותר גרסאות לתוכן, כך יש יותר הזדמנויות.

 

לדוגמא, ניתן להקליט ולתמלל ראיון עם מומחה כלשהו, ובכך להשתמש בראיון כמקור עבור דף הדרכה (white paper)היוצא לאור בפני עצמו כראיון בתעשייה, קבצי האודיו יכולים לשמש לראיון בווידאו או כפודקאסט ונושאים מרכזיים וציטוטי מפתח יכולים לשמש במאמרים ובעדכונים במדיות החברתיות. ככל שיש לכם יותר קטעים, כך התוכן המרכזי שלכם יוכל להתפתח בצורות שונות.

 

בנו אסטרטגית ערוץ מצטלבת המשתמשת בתוכן בפורמטים שונים.

 

כל פיסת תוכן צריכה להיות מנוצלת  על ידי יותר מערוץ אחד. לדוגמא, מאמר בניוזלטר יכול לשמש כתוכן מתקדם למנויים לדואר האלקטרוני שלכם. לאחר שבוע, הוא יכול להתפרסם בבלוג שלכם או כשיתוף של פוסט אורח. קטעים מעניינים יכולים לשמש כעדכוני סטטוס ברשתות חברתיות. נקודות עובדתיות שונות יכולות לקבל תבנית חזותית, אינפוגרפית למשל. גרסת אודיו יכולה להשתלב בפודקאסט שלכם. מכיוון שלא כל פיסת תוכן תעבוד עם כל ערוץ, עליכם למדוד כל פיסת התוכן שאתם יוצרים כאשר אתם שואלים את עצמכם שאלה אחת: בכמה דרכים שונות ניתן לעצב את כל התוכן או חלק ממנו על מנת להתחבר לקהל שלנו ולהרחיב את טווח הנגישות שלנו?

 

מצאו סיבות לתוכן שלכם במודל משפך של קנייה.

 

כאשר פיסת התוכן נוצרת, היא לרוב בעלת מטרה ברורה מראש. לדוגמא, ייתכן שתצרו דף הדרכה אשר דן בבעיות הקיימות בתוך התעשייה שלכם ותציגו אותו כפיסת מידע מובילה. עם זאת, יש ככל הנראה מגוון רחב של הקשרים אחרים ומטרות שונות שהחומרים הללו יכולים להיות מנוצלים גם בהם. לדוגמא, האם ישנן עובדות אשר יכולות לשמש כדוברות לתקשורת על מנת לסייע ביצירת עניין ומודעות סביב המותג שלכם? האם ניתן ליצור סדרת קטעי וידאו או גרפיקה כדי ללמד או לתת אינפורמציה ללקוחות הקיימים שלכם? זיהוי שימושים שונים בפונקציות עסקיות ולאורך המשפך הוא עוד דרך נהדרת למנף את התוכן שלכם.

 

חפשו הזדמנויות ליצור חבילת תוכן.

 

תמיד קפצו על הזדמנויות לאסוף ולהציג את התוכן שלכם. האם גוף התוכן המלא שלכם נגיש? אם מישהו מחפש חומרים שמצאתם, האם נשארו עקבות שונות ברחבי האינטרנט? האם אתם יכולים ליצור מאגר עם החומרים הכי טובים שלכם כדי להציב אתכם כמומחים? גישה זו עבדה מצוין עבורי, במיוחד עם סעיף המשאבים שפרסמתי, המכילה עותקים להורדה של העבודה הכי טובה שלי. האם יש לכם סדרת מאמרים או בלוג שנכתבו על אותו נושא אשר יכולים להתקבץ לספר אלקטרוני?

 

לשינוי מטרת התוכן שלכם יש יתרונות רבים - החל מהפחתת הלחץ על צוות שלכם כדי ליצור חומרים חדשים ועד לאפשרות לפרסם תוכן באיכות גבוהה בקצב מהיר יותר. עבור חברות רבות, פיתוח הפרספקטיבה הדרושה כדי לייעד מחדש תוכן באופן אסטרטגי נותן את המינוף הדרוש לשיווק תוכן שלכם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.