6 דצמבר 2014 | גראנט קארדון
יזמים מצליחים לעולם לא נמצאים "מחוץ למשרד"

יזמים מצליחים יודעים שהם אף פעם לא "מחוץ למשרד" באמת. הם כל הזמן חושבים על הלקוחות שלהם ומה הצעד הבא שלהם יהיה. הם תמיד יהיו מחוברים בכל מקום שהם יהיו. אתם רוצים להצמיח את העסק שלכם? תהיו נגישים- גם כשאתם לא.

ניסיתם פעם ליצור קשר עם מישהו וקיבלתם את ההודעה האוטומטית של "מחוץ למשרד"? זה משגע אותי. אני תמיד נוסע למקומות שהם "מחוץ למשרד", בין אם זה נסיעת עסקים או לא. לא משנה איפה אני משוטט ולאיזו מטרה, אני תמיד מוודא שאני נגיש ופתוח להצעות. אם תעשו אחרת תפסידו כסף.

 

אני בטוח שרבים מכם שקוראים זאת עכשיו השתמשו בעבר במענה האוטומטי של "מחוץ למשרד". "היי, אני מחוץ למשרד, אחזור ב-23 לחודש. אין לי גישה לאימייל או לטלפון בזמן החופשה של בחו"ל. שיהיה שבוע נפלא ואצור עמכם קשר בשובי ארצה".

 

זה מטורף! אסור לאף אחד להודיע שהוא סוגר את עצמו להצעות. תמיד צריכים להיות פתוחים לעסקים בכל הזדמנות שהיא.

 

תראו אני מבין, אני בעל ואבא ומלא פעמים אני נותן את מלוא תשומת הלב שלי למשפחה. עם זאת, תמיד צריך לטפל בעסקים. ציוצים בטוויטר באים, פוסטים בפייסבוק יוצאים, שיחות, הודעות ואימיילים מתקבלים. לאנשים שמנסים להשיג אותי אין מושג שאני כרגע על הריצפה מצייר בצבעים עם בנותיי הצעירות, או שיצאתי עם אשתי. אני תמיד מחובר.

 

אנחנו חיים בעולם של 24/7. אתם יכולים להמשיך להתכחש למציאות הזאת ולהיות כמו כל השאר שמחפשים נוחות בעבודה, אבל איך תשיגו אי פעם חופש אמיתי? אתם באמת חושבים שאנשים סופר-מצליחים כמו מארק קובאן, ריצ'רד ברנסון, ג'ף בזוס, מארק צוקרברג או הווארד שולץ מודיעים על הפסקות מהעסקים? לא! הם תמיד במשחק. אז גם אם אתם הולכים להיות "מחוץ למשרד", תמיד תהיו פנויים לעסקים, נגישים ומוכנים לעשות מה שיידרש כדי לרצות לקוחות, לסגור עסקאות וליצור קשרים עם אחרים.

 

אני יודע שאני הולך לקבל ביקורות רבות על כך. תבינו שאני לא אומר לכם להזניח את הבריאות שלכם או את המשפחה שלכם ולהיות וורקוהוליקים. אני אומר לכם לאמץ דפוס של "נעשה מה שצריך לעשות" כך שכל התחומים בחיים שלכם יבוצעו ברמה גבוהה בו זמנית.

 

לפניכם שני חוקים שלא יהפכו את ה"מחוץ למשרד" שלכם לפספוס הזדמנויות:

 

1. תמיד תהיו פנויים להזדמנויות אפילו כשאתם פיזית "מחוץ למשרד". תוודאו שקולגות או עוזרים שלכם מסוגלים להתמודד עם שיחות ולשלוח לכם הודעות במהירות.

 

2. תכננו את היום שלכם כך שתוכלו לבדוק ולהישאר ערים אם קורה משהו. תתחייבו להגיד "כן" תמיד. תהיו פתוחים לכל הזדמנות! אתם תמיד יכולים להחליט שאתם מוותרים אחרי שיש מולכם את התמונה המלאה.

 

יזמים מצליחים יודעים שהם אף פעם לא "מחוץ למשרד" באמת. הם כל הזמן חושבים על הלקוחות שלהם ומה הצעד הבא שלהם יהיה. הם תמיד יהיו מחוברים בכל מקום שהם יהיו. אתם רוצים להצמיח את העסק שלכם? תהיו נגישים- גם כשאתם לא. 

 

המאמר פורסם לראשונה כאן.

תגובות

1. ארז | 13 דצמבר 2014

כתבה יפה שמועררת מחשבה עתידית...

כתבה יפה שמועררת מחשבה עתידית...


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.