7 ינואר 2015 | ראול וארשנייה
ארבע דרכים שיגבירו את התקנות האפליקציה שלכם

על אף שלעתים קרובות מזלזלים או מתעלמים ממנו, ניוזלטר יכול לעזור לכם להגביר את מספר הורדות האפליקציה שלכם, אם תעשו זאת נכון. יש צורך בסבלנות ובעבודה לא קלה על מנת לבנות מערכת הרשמה, אך ככל שתתמידו בזה, תוכלו להאיץ את התהליך.

על אף שלעתים קרובות מזלזלים או מתעלמים ממנו, ניוזלטר יכול לעזור לכם להגביר את מספר הורדות האפליקציה שלכם, אם תעשו זאת נכון. יש צורך בסבלנות ובעבודה לא קלה על מנת לבנות מערכת הרשמה, אך ככל שתתמידו בזה, תוכלו להאיץ את התהליך.

 

נוח קגן בנה שבעה עסקים שונים על ידי שיווק בדואר האלקטרוני בלבד. ניתן לעשות זאת גם עם האפליקציה שלכם. אך כדי שתצליחו בשיווק דרך דוא"ל, עליכם להפסיק לחשוב על רכישת לקוחות ישירה, אלא לחשוב על רכישה, טיפוח והעסקת המשתמשים.

 

ברגע שבניתם קהל עוקבים חזק שמעוניין לשמוע מכם, הסומכים שתובילו אותם בדרך הנכונה בכל הנוגע לבחירת מוצר או שירות המתאים ביותר לצרכיהם, הם יקשיבו לכם. הם יקשיבו לכם כשתדברו על כמה שהמוצר או השירות שלכם יעזור להם.

כך תוכלו להתחיל:

 

1. אספו כתובות דוא"ל

 

מה הגורם החשוב ביותר בשיווק בדוא"ל? ניחשתם נכון, כתובות אימייל! אספו כתובות דוא"ל של אנשים שיהיו מעוניינים לשמוע אתכם, בין אם מתוך עמוד הנחיתה שלכם, בלוג או אפילו דרך טוויטר. מצאו דרך לגרום למשתמשים לחלוק עמכם את כתובת הדוא"ל שלהם. כמובן שבכל דרך שתבחרו, עליכם לשים לב מה אתם מציעים לקהל שלכם בתמורה לכתובת שלהם. לדוגמא, הציעו ספר אלקטרוני חינם, white paperאו קורס אינטרנטי, כמו זה שהצעתי עלדרכים שיצמיחו את האפליקציה שלכם.דרך נוספת היא להוציא את כל כתובות הדוא"ל של אנשי הקשר מדרגה ראשונה שלכם בלינקדין.

 

2. תנו דחיפה לתיבת ההרשמה

 

ישנן כמה דרכים להגביר את המאמצים כדי לקבל יותר הרשמות בדוא"ל. עשו אופטימיזציה לדפים שמביאים לכם את הטראפיק הגבוה ביותר לעמוד שלכם, ושימו את תיבת ההרשמה שם. OkDorkו-Buffer App's blogמיקמו את תיבת ההרשמה שלהם בצד העליון של עמוד הבלוגים שלהם. הדבר הראשון ששמים אליו לב הוא מה שהם מציעים תמורת מילוי טופס ההרשמה. עדכנו את המבקרים לגבי תכיפות שליחת הדוא"ל. אנשים רבים לא יירשמו כי הם יחששו לקבל הצפה של מיילים תוך שבוע אחד.

 

דוגמא חברתית היא דרך מצויינת להשפיע על אנשים להירשם. דוגמא חברתית יכולה להיות מספר הרשמות שכבר יש לכם (השתמשו בזה רק במידה ויש לכם כמה אלפים), ציטוטים של אנשים מוכרים או מהתקשורת.

 

3. העסיקו את הנרשמים

 

ברגע שהבאתם משתמשים לרשימת הכתובות שלכם באמצעות הצעת תמריצים, המשיכו להעסיק אותם. ככל שהקהל שלכם יותר מעורב, כך הוא יהפוך זאת לרשת שלו. אז איך מעסיקים אותם?

 

שליחת תוכן שהקהל שלכם אוהב לקרוא יעלה את הסיכוי שהם יישארו לעקוב אחרי מה שתשלחו להם. אוסף תכנים חוסך לכם זמן והשקעה ביצירת תוכן כל הזמן, וזו גם דרך קלה לספק ערך מסוים לקוראים שלכם. ודאו שהתוכן הוא מבלוגים או פרסומים נבחרים מהתעשייה שלכם.  

 

השתמשו גם בפלטפורמות של Intercom ו-Customer.io כדי לשלוח מייל למי שכבר משתמש במוצר, לצורך השלמת מטרה מסוימת,כמו קניה או הרשמה שלא הושלמה.

 

4. צרו אפקט ויראלי

 

אם אתם שולחים תוכן עם ערך מסוים לנרשמים שלכם, ודאו שאתם מספקים מדי פעם משהו שיגרום להם לשתף אותו ברשתות החברתיות. Harry's, מותג הטיפוח לגברים, אסף כתובות דוא"ל ממשתמשים שהתעניינו לדעת מתי המוצר יצא לשוק. ברגע שהם הכניסו את כתובת האימייל שלהם, עמוד ה"תודה" שהופיע מולם עודד אותם להציע לחברים שלהם להירשם גם. ככל שהם הביאו יותר חברים, הם זכו בפרס יותר גדול.

דרך נוספת היא לתת קישור למייל שכבר נכתב מראש עבור משתמשים שרוצים לחלוק את התוכן עם חברים. קגן מתאר את כל התהליך בבלוג הזה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.