1 ספטמבר 2013 | מערכת StartIsrael
3 סטארט-אפים מבטיחים לניהול יעיל של ניו-מדיה

שלושה כלים חדשים שעוזרים להגיע לבלוגרים, למצוא חומר להפצה בפייסבוק ולנהל את כל הערוצים במקום אחד

 

 

הקשר של חברות עם לקוחותיהן אינו מסתכם רק בקופת המכירות, אלא בקשר יומיומי בערוצי הניו-מדיה - רשתות חברתיות, ניוזלטרים, בלוגים. כדי להישאר רלוונטיות עבור הלקוחות, החברות צריכות להקדיש זמן רב ומאמצים כדי להיאבק על תשומת לבם של הלקוחות וגם לא לייגע אותם בתחושה שמעמיסים עליהם מסרים שיווקים עד אין סוף. בכדי לייעל את העבודה בערוצי הניו-מדיה, קמו שלושה סטארט-אפים מקומיים חדשים, המסייעים, כל אחד בתחומו, לייעל את המלאכה. 

 

1. EverPost

 

אחת הבעיות בניהול עמודי פייסבוק היא הצורך היומיומי למסור לקהל הקוראים מידע חדש ורלוונטי עבורם. החיפוש אחר המידע הוא ארוך וגוזל זמן. את הבעיה הזו מנסה לפתור EverPost של עידו אלקובי.  

 

EverPost פונה לקהל יעד של מנהלי רשתות חברתיות בבתי-עסק ומציעה להם פתרון מהיר למציאת תוכן רלוונטי ללקוחות שלהם. המוצר של החברה מפעיל שני אלגוריתמים מרכזיים, כשהאחד מוצא את התוכן עבור הנישה הרלוונטית ללקוח (לדוגמא: כתבות ומאמרים בתחום צרכנות ופנאי), ואילו השני מנתח את הקהל הנמצא ברשתות החברתיות של הלקוח, לומד את הרגליו ומתאים לו את התוכן הרלוונטי. 

 

EverPost שולחת ללקוחתיה אימייל בכל יום עם חמש כתבות שמתאימות לקהל היעד של הלקוח, וזה בהתאם, יכול לבחור ולהשתמש בתוכן הרלוונטי בערוצי הניו-מדיה של העסק. 

 

ל-EverPost יש כיום כמה מאות לקוחות, בעיקר בארה"ב. הפלטפורמה של החברה פועלת בשפה האנגלית. המודל העסקי עליו נשענת החברה הוא freemium, כאשר לחברות שמנהלות כמה ערוצים ומוצרים מוצע שירות בתשלום. 

 

החברה הוקמה בחודש מאי השנה, ונמצאת לאחר השקעת פרה-סיד. 

 

(עיבוד מתוך האתר של EverPost)

 

 

2. T-ROO


סטארט-אפ צעיר מצפון הארץ הפעיל מאז פברואר השנה. T-Roo מאפשר להפיץ את התכנים של החברה בכל ערוצי הניו-מדיה – פרופילים ברשתות החברתיות, בלוגים, ודיוור ניוזלטרים – משולחן עריכה אחד.


כיצד T-Roo מבדילה את עצמה ממתחרים גדולים יותר כמו HootSuite או Buffer? השירות פונה כרגע בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים בישראל ומספק ממשק בעברית, כך שלעומת השירותים הבינלאומים יש יישור מימין לשמאל ובקרוב יחל פיתוח לשפה הערבית. בנוסף, T-Roo משלב גם שירות דיוור, לעומת המתחרים העולמיים, שבהם צריך לבצע את ההפצה באמצעות חברה אחרת (למשל מיילצ'ימפ).


החברה מפתחת כעת ממשק נוסף להפצה למובייל. חבילת הבסיס של החברה מתחילה מ-79 ש"ח בחודש וכוללת שירותי הפצה לניוזלטר עד אלף איש.

 



 

 

 

3. Blogs Connections

 

הפצה של הודעה לעיתונות מזמן לא מסתכמת בערוצי המדיה המסורתיים, וחברות מחפשות יותר ויותר דרכים להגיע אל משפיעים חדשים באינטרנט. אל התחום הזה נכנסת Blogs Connections, המקשרת בין חברות לבין בלוגרים מובילים בתחומם.


הסטארט-אפ נוסד לפני כחצי-שנה בידי אתי נחום ודני פינקלשטיין. החברה נמצאת בשלב הבטא ושירותיה ניתנים נכון לעכשיו ללא תשלום.


חברה הנרשמת למערכת בוחרת את הערוצים אליהם היא מעוניינת להפיץ את התוכן לפי פילוח קטגוריות ומדינות. כך למשל, ניתן לשלוח דיוור לבלוגרים בתחומי הטכנולוגיה, הצרכנות, כלי רכב, יופי וקטגוריות רבות נוספות. המדינות המובילות, מלבד ישראל, אליהן ניתן לשלוח דיוור באמצעות המערכת הן ארה"ב, בריטניה וברזיל.


כיום רשומים במערכת של בלוגס-קונקשיינס 674 בלוגרים. החברה, המספקת שירות ייחודי בנוף הפצת ההודעות לעיתונות ויחסי-הציבור, מתבססת על השקעה פרטית ונמצאת בחיפוש אחר גיוס.


 

תגובות

1. דניאל | 7 ספטמבר 2013

המלצה על T-ROO

בתור משתמש די כבד בפייסבוק לצורך קידום אני רוצה להמליץ בחום על T-ROO שחוסכת לי המון זמן ביום יום להפצת תכנים לקבוצות רבות בפייסבוק ...


2. יניב | 2 ספטמבר 2013

תגובה

שכחתם לציין מערכת שלעניות דעתי עולה ביכולות שלה על המערכות שפרסמתם.
המערכת היא OKTOPOST


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.