Image credit: Money.net
25 אפריל 2015 | מת'יו טורן
5 טיפים ליצירת מהפכת שוק חדשנית, מהאדם שגבר על בלומברג

אם תדברו עם מורגן דאוני, הדבר הראשון שתבחינו בו הוא המבטא האירי העדין שלו. אחרי מספר רגעים, כבר לא תשימו לב למבטא, כי כבר תהיו מרותקים לחלוטין לדיבור הנלהב שלו על הצורך בחדשנות בשווקי המסחר הפיננסיים. אם אתם סוחרי יום או סוחרים בכל מבנה ארגוני, אתם עובדים עם מערכת המסוף של בלומברג, במחיר גבוה עבורכם או או עבור מעסיקיכם.

אם תדברו עם מורגן דאוני, הדבר הראשון שתבחינו בו הוא המבטא האירי העדין שלו. אחרי מספר רגעים, כבר לא תשימו לב למבטא, כי כבר תהיו מרותקים לחלוטין לדיבור הנלהב שלו על הצורך בחדשנות בשווקי המסחר הפיננסיים. אם אתם סוחרי יום או סוחרים בכל מבנה ארגוני, אתם עובדים עם מערכת המסוף של בלומברג, במחיר גבוה עבורכם או או עבור מעסיקיכם.

 

"בערך 20,000 דולר בשנה למשתמש", הוא יגיד לכם, "ידעתם את זה?".

 

בשנת 1981, Bloomberg L.P. שברו את מגזר השירותים הפיננסים עם השימוש החדשני בטכנולוגיה ליצירת מסופי מסחר. המסוף סייע לה להפוך לחברת הנתונים הפיננסית הגדולה ביותר בעולם. הוא גם הפך להיות הלחם והחמאה שלה וממשיך להיחשב ליותר מ-80 אחוזים מהשורה התחתונה של בלומברג, והפכה במובן מסוים לענקית שחוללה מהפכה בשוק לפני למעלה משלושה עשורים. באותו הזמן, ההנפקה הייתה מהפכנית, אבל עכשיו עברו כבר 30 שנים מאז שנתקלנו בחידוש אמיתי, והעסק המפיל עשוי להפוך בקרוב לנופל.

 

Morgan Downey CEO of Money.Net
 

דאוני היה עמוק בתוך המסופים בלומברג, ועבד עבור מחלקת סחורות של החברה, וכן בדסק מסחרבשורה ארוכה עם חברות אחרות כגון סיטיבנק, בנק אוף אמריקה ו- Standard Chartered, מבית ומחוץ.

 

"הבנתי לאחר עבודה עם המסוף ועבודה עם היצע המסוף במשך שנים כה רבות, שאני יכול לבנות אחד משלי", הוא אומר. "טוב יותר, ובפחות כסף".

 

זה לא עניין של מה בכך לבנות פלטפורמה טכנולוגית פיננסית משלך, המיועדת לחולל מהפכה  כמו זו של בלומברג, אבל דאוני והצוות שלו עשו זאת בדיוק עם Money.net. עבור 50 דולרים בחודש למנוי בסיסי, Money.netמציע אלטרנטיבה ופתרון סביר עבור סוחרים.

 

כיצד אתם הולכים לשבור את מגזר שירותי הנתונים הפיננסים? בקלות. להלן חמש הגישות של דאוני לקבלת מוצר טוב יותר ושירות טוב יותר לכל מהפכה בתעשייה.

 

1. עשו מוצר טוב יותר

 

זה נשמע ברור מאליו, אך יזמים רבים מתרכזים רק בשבירת השוק, ולא בהפיכתו לטוב יותר. הגישה של דאוני הייתה תמיד היכולת שלו לבנות מסוף טוב יותר מכל דבר אחר שבלומברג או תומסון רויטרס מציעות לשוק. זה תחום של 30 מליארד דולר, כך שהיה מרחב מספיק למוצר טוב יותר שיבוא עם גישת חדשנית.

 

2. שימו לב למחיר

 

בנוסף ליצירת מוצר טוב יותר, דאוני ראה הזדמנות בשינוי הטכנולוגיה כך שתהיה יותר משתלמת. כמה יותר משתלמת? הוא וצוות Money.net היו יכולים להציע שבוע אחד חינם לשימושבתוכנה שלהם, ואז רק 50$ דמי מנוי חודשיים. בהינתן מוצר עילאי ובמחיר משתלם, מדובר כאן במהפכה בהתהוותה.

 

3. חייב להיות חדשני

 

כשדאוני החל ליצור את Money.net, הוא ידע שלא די בכך שהוא יהיה מוצר מעולה, אלא שהוא צריך להיות קל לשימוש. הוא רצה פלטפורמה חדשנית וקלה לשימוש כך שאין צורך בלמידה כלשהי כדי להשתמש במוצר מיידית. הצוות הצליח להביא לכך שעם תצוגה קלה ומשתנית ומסחר בזמן אמת, תכונות ומגמות חדשות, תוכלו להפעיל את מה שאתם צריכים או רוצים ולראות זאת בפורמט שיתאים לצרכי המשתמש. העבודה הופכת להיות גמישה עבור המשתמש.

 

4. היו שקופים

 

בעוד שהמנויים השנתיים למסופי המסחר של בלומברג ותומסון רויטרס עולים 20,000$ ומעלה, התמחור אינו נגיש או שקוף. זה משהו שתמיד הפריע לדאוני. "צריך לומר בפשטות ובישירות מהן עלויות המוצר שלך", אמר מורגן.

זה בדיוק מה שהוא הנחיל ב- money.net. המחיר קבוע ושקוף עבור כל אחד.

 

5. ערך מוסף

 

 כאשר משלבים פתרון כולל המגביר את התחרות עם מחיר שאינו דומה לשום דבר בשוק, ניתן לספק ערך יוצא דופן. זה בדיוק מה שהצליח ליצור הצוות של Money.net עם הפתרון החדשני שלו.

 

 

המאמר פורסם לראשונה כאן 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.