1 מאי 2015 | מערכת StartIsrael
הכוכבים של קהילת היזמות העולמית מגיעים לישראל

ישראל היא אומת הסטארט-אפ, אך לעיתים נדירות מתאספת בה קבוצת דוברים איכותית כמו זו שתגיע לועידת החדשנות של אוניברסיטת תל אביב

ישראל היא אומת הסטארט-אפ, אך לעיתים נדירות מתאספת בה קבוצת דוברים איכותית כמו זו שתגיע לועידת החדשנות של אוניברסיטת תל אביב

 

ביקורים בינלאומיים בישראל הם תמיד עניין חדשותי. ממזכ"ל האום, דרך מדונה וקים קרדשיאן ועד לאנשי עסקים בולטים, אנחנו תמיד אוהבים לראות שישראל נשארת במרכז העניינים, למרות כל אלה הקוראים להחרימה. ובעוד שבוע, תתאסף בתל אביב קבוצת יזמים ומנהלים שנותנת פייט גם לסלבס הגדולים והמפורסמים ביותר. את ההרצאות שלהם תוכלו לשמוע במסגרת ועידת החדשנות של אוניברסיטת תל אביב, שתתקיים ב-10.5.15 באודיטוריום סמולרש ותכלול גם תערוכת סטארטאפים עם כ-80 מיזמים מישראל ואירופה, תחרות סטארטאפים גדולה ועוד פעילויות רבות.

 

נכיר את הדוברת הראשונה: היילי ואן דייק. היילי משמשת כראש צוות הדיגיטל של הבית הלבן, וייסדה את הפרוייקט לאחר שהנשיא אובאמה הביא אותה לתפקיד. והייתה לו סיבה טובה - היילי הייתה דמות מפתח בקמפיין המוצלח שלו ב-2008, והגתה חידושים רבים בתחומי הדיגיטל והסלולר שעזרו להביא מצביעים אל הקלפיות. היא הובילה קמפיינים גם בתחומי סיוע החוץ והתקשורת הפדרלית. היא תבוא לדבר על בניית קמפיין מוצלח, וכל מנהל שיווק שמכבד את עצמו חייב להיות שם.

 

 

 

 

הדובר הבא הוא ג'ון פורמן. ג'ון הוא מדען הדאטה הראשי של MailChimp. אם עוד לא שמעתם על השירות... על מי אנחנו עובדים, בוודאי ששמעתם. האתר המוביל בעולם לשליחת מיילים בתפוצה רחבה, עם מעל 600 מליון מיילים מדי יום ו-10 מליארד (!) מדי חודש. כמות כזו של תעבורה מצריכה עבודה טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר, וכאן ג'ון נכנס לתמונה. הוא ידבר על התמודדות עם תעבורת דאטה גבוהה, ואסטרטגיות מיילינג.

 

 

 

דובר נוסף הוא פיטר שנקמן. פיטר הוא איש אשכולות במובן הטהור ביותר של המילה. יזם שייסד פלטפורמות מדיה חברתית, משקיע, סופר שכתב ארבעה רבי מכר, פרופסור לשיווק באוניברסיטת ניו יורק, ומה שכחנו.. כמובן, יועץ בכיר לשלל חברות, מנאסא דרך אמריקן אקפסרס ועד יונדאי. אי אפשר לחזות מה הולכים לשמוע בהרצאה של פיטר, משום שכל אחת מהן היא הרפתקאה חדשה ומרתקת. אסור לפספס!

 

 

 

 

את גרג רוג'רס אתם אולי עוד לא מכירים, אבל את TechStars בטוח שכן. האקסלרטור המוביל בעולם למיזמי טכנולוגיה בשלב מוקדם, והמקור לכל כך הרבה חידושים שאם נמנה אותם כאן המאמר הזה יהיה הארוך בהיסטוריה. גרג ידבר על החידושים בעולם הפינטק וכיצד להתנהג בתחום, שהתחרות בו גברה עשרות מונים בשנים האחרונות. הוא גם הבטיח להחמיא לישראלים על ההצלחות שלהם בנושא, אז שווה להגיע.

 

 

 

 

נסיים עם ניר חינסקי. הישראלי היחיד ברשימת הדוברים, ובזכות גמורה. ניר מנהל את פלטפורמת הענן של גוגל באיזור המזה"ת ואפריקה, ושימש בתפקידים בכירים בשירותי האונליין והעסקים של מייקרוסופט. כאחד הישראלים הבכירים ביותר בעולם העסקים והאינטרנט, ניר ידבר על העתיד של טכנולוגית הענן ומגמות חדשות בתחום.

 

 

 

 

מהרו להירשם! קבלו הנחה מיוחדת לקהילת סטארט ישראל, הזינו קוד: TAUstartisrael2015

הרשמו כאן 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.