24 יוני 2015 | אורן סימניאן
4 צעדים להצלחת קמפיין גיוס המונים בעזרת אי-מייל Outreach

שליחת אי-מייל היא דרך רבת כוח לבניית מומנטום מוקדם עבור קמפיין האינדיגוגו שלכם. אנו מגלים שזה משחק תפקיד קריטי בגיוס 30% הראשונים מתוך סך יעד המימון שלכם – ה GOAL שלכם בעמוד קמפיין! שזהו לאו דווקא היעד הרצוי. יש להדגיש שה 30% נדרשים לפני ההשקה הרשמית של הקמפיין. בדרך זו, כאשר קהל רחב יותר יבקר בעמוד שלכם, הם יוכלו לראות שלפרויקט שלכם כבר יש בסיס חזק של תמיכה וירגישו יותר נוח לבצע תרומה משלהם.

שליחת אי-מייל היא דרך רבת כוח לבניית מומנטום מוקדם עבור קמפיין האינדיגוגו שלכם.

 

אנו מגלים שזה משחק תפקיד קריטי בגיוס 30% הראשונים מתוך סך יעד המימון שלכם (ה-GOAL) בעמוד קמפיין שזהו לאו דווקא היעד הרצוי. יש להדגיש שה 30% נדרשים לפני ההשקה הרשמית של הקמפיין. בדרך זו, כאשר קהל רחב יותר יבקר בעמוד שלכם, הם יוכלו לראות שלפרויקט שלכם כבר יש בסיס חזק של תמיכה וירגישו יותר נוח לבצע תרומה משלהם.

 

על מנת להבטיח את הצלחת תפוצת המייל שלכם, עקבו אחרי ארבעת הצעדים הבאים:

 

1. הרכיבו צוות

 

הנתונים שלנו מוכיחים כי קמפיינים באינדיגוגו המנוהלים בידי שני אנשים או יותר מגייסים 94% יותר כסף מכאלה המנוהלים ע"י אינדיבידואלים. מלבד ההקלה בעומס העבודה, קיומו של צוות המורכב מכמה אנשים מעניק לכם גישה ליותר רשתות אישיות- ורשתות אלו כוללות יותר אנשי קשר!

אם אינכם יכולים להרכיב צוות קבוע, אפילו בקשת עזרה זמנית מחברים יכולה לעשות שינוי גדול בהשקת הקמפיין שלכם.

 

2. בנו את רשימות ה- Outreach שלכם

 

· בססו רשת של תומכים או כפי שהנציג הישראלי של אינדיגוגו, אורן סימניאן מציין: ''תבנו AUDIANCE!'' ברגע שהרכבתם את צוות הקמפיין שלכם, כל אחד מחבריו צריך לזהות רשת של תומכים מוקדמים שניתן לפנות אליהם. מינוף של אנשי קשר מג'ימייל, פייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות הוא צעד ראשון נהדר לבניית הרשימות הללו.

 

· חלקו את רשת הקשר לשתי קבוצות הראשונה היא מעגל ההפצה הראשון שלכם, והשנייה היא רשת התמיכה המוקדמת שלכם. מעגל ההפצה הראשון היא קבוצת אנשים שנלהבים מהפרויקט שלכם ומחויבים לתמיכה ו/או שליחת מיילים לרשתות הקשר שלהם בשמכם (הם גם אלו שאתם יכולים לבנות עליהם לגיוס 30% הראשונים מההון.) רשת תמיכה מוקדמת היא קבוצה הרבה יותר גדולה שכוללת את כל מי שעשוי להתעניין בפרויקט שלכם.

 

· לקטו רשימת מדיה בחנו קמפיינים דומים לשלכם באינדיגוגו על מנת לראות אילו מקורות הם מינפו לפרסום; לאחר מכן, השתמשו בחוברת השיווק שלנו על מנת לתעד מידע של אנשי קשר לבלוגים רלוונטיים, פרסומים ואתרי אינטרנט. משם, נתבו את רשתות הקשר שלכם לקשרים אישיים לנקודות המוצא אליהן אתם מעוניינים להגיע.

 

3. עצבו את התבניות שלכם

 

עליכם ליצור לפחות שלוש תבניות מייל – CANNED RESPOSES שונות עבור שלוש רשימות דיוור שונות: מעגל ההפצה הראשון, רשימת התומכים המוקדמת שלכם (לטובת 30%) ורשימת המדיה. 

על כל תבנית לכלול:

 

·הקדמה- מזמינה הכוללת את שמו של האדם, ברכת שלום פרטנית, והסבר במשפט אחד למה יש לו/לה עניין אישי בפרויקט שלכם. סדרו את הבמה בטון אמיתי.

 

·הסיפור שלכם- זו ההזדמנות שלכם לעבור לפסים אישיים ולהסביר את החשיבות של הפרויקט הזה עבורכם. אירועים או נקודות מפנה משמעותיותאשר הובילו אתכם לקמפיין שלכם הם פרטים נהדרים להשקעה נוספת של הקהל שלכם במסע.

 

·הזמנה- הדגישו את הערכים אותם אתם חולקים עם הקהל שלכם, ואז הראו כיצד אותם ערכים מתקשרים לפרויקט שלכם. עשו זאת בלתי אפשרי עבור הקהל שלכם לדחות את ההשקעה שלו בהצלחת הפרויקט שלכם.

 

·הנעה לפעולה- נסחו בבהירות דבר אחד שהקהל יכול לעשות עבור הקמפיין שלכם, וספקו להם את הלינק ההכרחי היחיד, תבנית, או מידע על מנת לעשות את הדבר.

 

·גרפיקה- למרות שאינה הכרחית, גרפיקה עושה הרבה בהעברת המידע המסובך יותר שעשוי להיות כרוך בקמפיין שלכם.

 

4. צרו לוח זמנים ל-Outreach.

 

ברגע שהתבניות שלכם מוכנות, צרו לוח זמנים ל-Outreach והתחילו להשתמש בהן!

 

·מעגל ההפצה הראשון: פנו אל החברים שלכם כמה שבועות מראש ובקשו מהם לתרום ולשלוח מייל לרשתות הקשר שלהם ביום בו הקמפיין קם לחיים. מסיבת השקה היא דרך נהדר לנטוע התלהבות בקשר לפרויקט שלכם.

 

·רשת תומכים מוקדמת: פנו אל רשימת התומכים המוקדמת שלכם, יידעו אותם מספר שבועות מראש וכן מספר ימים לפני ההשקה, ואז שוב ממש לאחר העלייה שלכם לאוויר. הבטחת המימון המוקדם מהקבוצה הזאת היא עוד דרך מצוינת לבניית מומנטום מוקדם.

 

·מדיה: אנחנו ממליצים לקמפיינרים לרדת מפנייה למדיה עד להשגת מומנטום איתן מוקדם. סביר יותר שכתבים יסקרו את הסיפור שלכם אם הם יראו שהוא כבר מצליח.

 

לסיום, שירותי שיווק באי-מייל כמו MailChimp ותוספים לקביעת תזמון כמו Boomerang יכולים לעזור לשפר את הפנייה החוצה שלכם- אף על פי שעדיין, זה שווה כלום לעומת פנייה ישירה, אישית במייל שהיא תמיד הגישה המוערכת יותר.

 

למידע נוסף על ניהול קמפיין מצליח, העיפו מבט ב- Indiegogo Playbook. או לחלופין השתמשו בכלי הטוב ביותר ופנו לנציג הישראלי של אינדיגוגו במייל: [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.