2 אוגוסט 2015 | אדם קאלינן
איך הכפלנו את מספר העוקבים באינסטגרם בתוך פחות מ-8 שעות

אין הפתעה בכך שישנה חשיבות עצומה למעקב חברתי עבור עסקים בימינו, בייחוד אלו העוסקות במסחר אלקטרוני שיכולים בבירור למדוד המרה ולהגדיר החזר השקעה בתוך כלל הפלטפורמות. הצעדים הבאים כוללים בדיוק את מה שעשינו על מנת להכפיל ויותר את מספר העוקבים באינסטגרם בתקופה כה קצרה של זמן.

אין הפתעה בכך שישנה חשיבות עצומה למעקב חברתי עבור עסקים בימינו, בייחוד אלו העוסקות במסחר אלקטרוני שיכולים בבירור למדוד המרה ולהגדיר החזר השקעה בתוך כלל הפלטפורמות.

 

לאחר שהיו לנו כמה הצלחות בשימוש בפרסום וידאו בפייסבוק עם BottleKeeper, ידענו שעלינו לבלות עוד זמן בבניית הערוצים החברתיים האחרים, ובייחוד אינסטגרם, לאור יכולות הווידאו והעובדה שהרשת הכריזה לא מזמן על פתיחתה של הפלטפורמה לפרסום חיצוני.

 

אז יצרנו תוכנית פשוטה, הוצאנו אותה לפועל ויותר מהכפלנו את מספר העוקבים באינסטגרם שלנו בפחות משמונה שעות. עכשיו, אני יודע מה אתם חושבים, "עברתם מ-20,000 עוקבים ל-40,000?"- התשובה היא לא. אבל גם לא בדיוק עברנו מ-20 ל-40. התחלנו את היום עם 410 עוקבים, דבר שלקח שלושה חודשים לבנות אחרי שהתחלנו עם מספר סמלי של 32, ובפחות משמונה שעות היו לנו 851 עוקבים.

 

הצעדים הבאים כוללים בדיוק את מה שעשינו על מנת להכפיל ויותר את מספר העוקבים בתקופה כה קצרה של זמן.

 

1. צרו תחרות.

 

בדומה למוצרים ושירותים אחרים שאתם אולי מוכרים, BottleKeeper הוא מוצר צריכה שלרוב נמכר ישירות לצרכנים דרך פלטפורמת מסחר אלקטרוני. מה ההמונים אוהבים יותר מכל דבר? דברים בחינם. אז יצרנו ויז'ואל שכלל את פרטי התחרות, תוך שהפכנו את הפרטים הקטנים כמה שיותר פשוטים וישירים- מתוך ההבנה שאם אנשים יכולים לדפוק את זה, הם יעשו זאת.

 

הקמפיין עוצב כך שהמנצח יזכה בפרס של שני BottleKeepers חינם, ועל מנת להיכנס כל שהיה עליהם לעשות הוא לעקוב אחר BottleKeeper באינסטגרם ולתייג חבר בחלק התגובות של פוסט התחרות- שהם כבר הסתכלו עליו ממילא. זה הכול.

 

2. גרמו לזה להתפשט בטבעיות

 

הייתה נקודה שהוזכרה בפסקה הקודמת שדורשת דיון מורחב יותר. על מנת להיכנס לתחרות, אתם חייבים לעקוב אחרינו באינסטגרם  ולתייג חבר בחלק התגובות של תמונת התחרות. הפעולה הפשוטה של לבקש מעוקב חדש ומשתתף פוטנציאלי לתייג חבר אומרת שהתחרות שלכם הולכת לנוע בתוך אינסטגרם לאזורים ועוקבים שכרגע אין לכם גישה אליהם, ומפני שהדבר מגיע ממישהו שהם בוטחים בו- החבר שלהם שתייג אותם- באופן יחסי הם עם ראש יותר פתוח למוצר שייתכן ומעולם לא נחשפו אליו קודם לכן.

 

אז קורה הקסם. האדם החדש רוצה גם להיכנס לתחרות, אז הוא עוקב, מתייג את החברים והמעגל המופלא ממשיך בטבעיות.

 

3. מנפו שקעים אחרים

 

ללא קשר למצב העוקבים הנוכחי שלכם באינסטגרם, זה לחלוטין הגיוני לנצל מאגר עוקבים או משתמשים אחר שיש לכם בהישג יד. עבורנו, למנף את רשימת הדיוור ועוקבי הפייסבוק שלנו היה הדבר ההגיוני ביותר. אז שמנו את אותו ויז'ואל בפייסבוק באותו זמן שבו נשלח מייל לכל הרשימה שלנו, המיידע את הקבוצה המייצגת הנאמנה שלנו על התחרות שזה עתה הושקה- שזה כמו להוסיף טיל דלק לשריפה והתוצאה הייתה עליית מדרגה מעריכית בפעילות האינסטגרם והנצחה של התהליך הטבעי שבו חברים משתפים את הקמפיין בקרב חבריהם.

 

אני לחלוטין מבין שמעבר מ-410 ל-851 עוקבים אינה הולכת להקדים בעוצמה את תוכנית הנסיגה של החברה שלנו לתחנת החלל הבינלאומית, אך אין לי שום סיבה לחשוב, בסקאלה רחבה יותר, שתוצאות דומות אינן אפשריות. אך מה שאני יכול לומר לכם הוא שאנחנו עומדים לגלות. הישארו עמנו.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.