5 אוגוסט 2015 | גראנט קארדון
מגיע לכם להיות מיליונרים. הנה 12 טיפים שיביאו אתכם לשם

אני התחלתי עם שום דבר, והתברכתי במספיק פוקוס, מחויבות, יכולת להביא דברים לידי סיום והיכולת שלא לתרץ תירוצים, כך שהצלחתי מאוד בחיי. הנה 12 טיפים להגעה למיליון הראשון.

אני התחלתי עם שום דבר, והתברכתי במספיק פוקוס, מחויבות, יכולת להביא דברים לידי סיום והיכולת שלא לתרץ תירוצים, כך שהצלחתי מאוד בחיי.

 

לא מזמן עשיתי תוכנית ב- GrantCardoneTV.com, בנושא "איך לעשות את המיליון הראשון", אשר שודרה במירקאט ופריסקופ ונצפתה בשידור חי על ידי יותר מ-10,000 איש.

 

הנה הלקחים מתוך התוכנית.

 

1. זה מעולם לא היה קל יותר.

 

זה מעולם לא היה קל יותר, אז אל תעשו את זה כל כך קשה. יש כל כך הרבה כסף בעולם היום וכל כך הרבה דרכים להביא את עצמכם לידי הכרה. הדבר הראשון שעליכם לדעת הוא שזה נמצא שם בחוץ ושזה לא כל כך קשה. למעשה, כולם יכולים להיות מיליונרים בנקודה כלשהי בחייהם: 50,000$ לשנה כפול 20 שנים שווה 1$ מיליון.

 

2. לחסוך זה לא עובד.

 

הרעיונות הישנים של לחסוך כל אגורה אינם הדרך היום. אין אפשרות פשוט לחסוך כל הדרך למיליון הראשון מבלי להזדקן מאוד, כאשר בנקודה זו של החיים סביר שהכסף פחות ישנה לכם.

 

3. לחיות מתחת לרמת ההכנסות שלכם.

 

רמת החיים שלכם צריכה להיות נמוכה מרמת ההכנסות שלכם. לא מפני שאתם מונעים מעצמכם, אלא מפני שאתם מעוניינים להפקיד מיליונים בבנק. אף אחד מעולם לא עשה איתי עסקים בגלל החליפה שאני לובש, השעון שאני עונד על פרק ידי או הרכב שאני נוהג בו. חיו מתת לאמצעים שלכם עד שכבר לא תצטרכו לעשות זאת.

 

4. כופפו כל פינה שתוכלו במיסים.

 

למדו את פקודת המס ונצלו אותה לטובתכם. הפסיקו לקטר על המיסים ולמדו כיצד הם יכולים להיטיב עמכם. הפקודה נוסחה על מנת להעניק עדיפות למרוויחים. אני הצטרפתי למספר חברות שיווק רבות שלבים בעודי מועסק כשכיר, כך שיכולתי ליהנות מהוצאות מוכרות כמו הבית והמכונית. אלה היו, ועדיין, דרכים לגיטימיות עבורי להקטין את חשבון המס שלי וייתכן שלהרוויח יותר כסף- וגם את ההזדמנות להקיף את עצמי באנשים נפלאים.

 

5. הבשילו ממכניסים למשקיעים.

 

הדרך להפוך לעשירים היא לבצע השקעות, אבל אינכם יכולים לעשות זאת אם ההכנסה שלכם אינה מאפשרת לכם להניח בצד כסף להשקעה. הסיבה היחידה להרוויח ולחסוך כסף היא על מנת להשקיע אותו. השקיעו רק בפרויקטים שאתם יודעים שיצליחו ולעולם אל תוותרו על ההכנסה שלכם.

 

6. התחילו להתנהג כמו בוסים.

 

הפסיקו להתנהג כמו עניים והפסיקו להתנהג כמו צופים מהצד. הפכו לבוסים בכל דבר. כאשר מגיע החשבון עבור ארוחת הערב, היו בוסים. כשאתם צריכים לבצע השקעה על מנת לקבל מידע, לקנות רשימה, להצמיח את המותג שלכם או ללמוד למכור אתם צריכים לרשום את הצ'ק כמו בוסים, לא כמו בכיינים קטנים.

 

7. תכננו תוכנית "שלם- לעצמך- קודם".

 

קבעו עם המעסיק שלכם שישלם לכם לחשבון חיסכון כך שבכל חודש יופקד לכם כסף לפני שתוציאו צ'ק כדי לשלם את החשבונות שלכם ולחיות את חייכם. זה דבר אד שהתחלתי לעשות כשהייתי בן 26 והשאיר אותי "מרושש", בלי כסף לבזבז או להפסיד והכריח אותי להמשיך לרוץ. זהו הצעד שיהפוך את טיפ מספר חמש לאפשרי.

 

8. מהרו.

 

היו הארנב, הצב והמיליונר! הדבר היחיד שמקבלים אלו שיש להם סבלנות הוא הפירורים שמשאירים להם אלו שמיהרו.

 

9. עשו את המתמטיקה של המיליונר.

עשו את המתמטיקה של מה שנדרש כדי להגיע למיליון. אם אתם מרוויחים 50,000$ לשנה ויכולים להבין כיצד להניח בצד 40% מזה (זהו יעד החיסכון שלי), ייקח לכם 50 שנה כפול 20,000$ כדי להגיע לשם. אם לא תעשו את החשבון, לא תגיעו לשם כי לא תהיו בהלך הרוח הנכון. מתמטיקה היא שפה בינלאומית.

 

10. אל תגוונו.

 

אני יודע שהרעיון של גיוון הוא פופולרי, אבל הוא שגוי. אם אתם רוצים להפקיד מיליון בבנק לפני שאתם זקנים ועייפים, אתם צריכים לבור משהו שאתם מאמינים בו, לדעת שזה הולך לעבוד ולהיכנס בכל הכוח.

 

11. חתרו להשגת מספר תזרימים.

 

לעולם לא תיצרו חירות פיננסית אם לא תשיגו מספר רב של תזרימים. אל תבלבלו את מספר עשר עם תזרימים מרובים- דאגו שיהיו לכם תזרימים מקבילים. אל תנתקו את הזרם הראשון שלכם, עשו אותם דומים כך שייקחו פחות אנרגיה ופחות משאבים.

 

12. הימנעו מבזבוז כסף או מלכבול את הכסף שלכם בבתים, קרנות פרישה או מכללות.

 

אני יודע שזה לא פופולרי, אך אלו מלכודות. הראו לי מישהו שהפך למיליונר על ידי קניית בתים, חוץ ממני. רפרוף על פני בתים אינו נחשב לקניית בתים, דרך אגב- זהו משחק הנדל"ן. בוול סטריט שכנעו אתכם לעשות את הדברים הללו על מנת ללכוד ולהקפיא אתכם.

 

מגיעה לכם חירות פיננסית. אתם צריכים לאחוז במטרות הפיננסיות שלכם להפוך למיליונרים עד לנקודה שבה תהפכו לכאלה. אז המטרה שלכם צריכה להיות הגעה ל-100 מיליון!

תגובות

1. איתי | 6 אוגוסט 2015

חלש מאוד

אני עשיתי את המליון הראשון כבר ונכון שהוא הכי קשה, מעבר לזה מסקרנות קראתי ולא התחברתי כמעט לשום סעיף


2. איתי | 7 אוגוסט 2015

בינוני

את המליון הראשון עשיתי
ונכון שהוא הכי קשה, אבל לא התחברתי כמעט לשום סעיף
קשה להאמין שמי שהעלה את זה שווה יותר משניים שלושה מליון


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.