8 אוגוסט 2015 | אדם קאלינן
אל תבזבזו כסף על 4 שיטות השיווק הללו

ברגע שאתם באוויר ופועלים, מופיעות מה שנראה כמו עשרות- או יותר כמו מאות- חברות הטוענות שיש להן את היכולת הקסומה להגביר את המכירות שלכם באמצעות הגישה, הערוצים או דרך השיווק הייחודית שלהם. הנה ארבע דרכי שיווק שכדאי להימנע מהן.

בתור יזם במרחב המסחר האלקטרוני, אני יכול להעריך באופן אישי את הסיכון שבהשקעת זמן וכסף בשיווק אונליין ופרסום. אני יכול גם להעיד על העובדה שברגע שאתם באוויר ופועלים, מופיעות מה שנראה כמו עשרות- או יותר כמו מאות- חברות הטוענות שיש להן את היכולת הקסומה להגביר את המכירות שלכם באמצעות הגישה, הערוצים או דרך השיווק הייחודית שלהם.

 

המציאות היא שחלק פועלות היטב וחלק לא פועלות כלל ובזמן שאתם מוציאים זמן וכסף על אלו שנוטות להיות פחות יעילות, עלות רכישת הלקוח שלכם- אינדיקטור חשוב- נוסקת מעלה דרך הגג. עכשיו, ודאי שישנם יוצאי דופן לרשימה הזאת, אך לרוב זה קשה במיוחד להמיר טראפיק מארבע שקעי המדיה הדיגיטלית הבאים, בכל אחוז סביר.

 

1. תוכן מומלץ.

 

אי פעם שמתם לב שכשאתם קוראים מאמר באינטרנט, לעיתים קרובות מופיעים בתחתית העמוד מאמרים חלופיים מומלצים, שנראים כאילו הובאו לתשומת לבכם באופן טבעי על ידי הפרסום אותו אתם קוראים? הם לא. מה שהם הוא תוכן ממומן שמכוון אתכם לעמוד או אתר אחר.

 

לאחר שניסיתי לפרסם באמצעות ערוצים מסוג זה, אני יכול לומר שמודל רכישת הלקוח הזה הוא לחלוטין בלתי יעיל (או שהגישה הזו פשוט לא עבדה עבור עסק המסחר האלקטרוני הספציפי שלנו).

 

2. הופעות בטלוויזיה ובקולנוע.

 

ב- Beachwood Ventures אנו משקיעים בהצטלבות שבין בידור לטכנולוגיה תוך מיקסום הגישה הייחודית לעולם המשפיעים- מה שאומר שאנו זוכים לראות כמה יעילים, או בלתי יעילים הם הפרסומים הסמויים. תנו לי לומר לכם; המציאות של כל דבר אחר מלבד הבלחה לרגע קצר ברדאר דרך פרסומים בקולנוע ובטלוויזיה, היא, ובכן, פשוט לא מציאותית. ודאי, אם המוצר שלכם נידון לפרטים בתוך הקטע או התוכן זה טוב יותר, אבל פשוט אינכם יכולים לבנות על משהו משמעותי שייצא מזה.

 

טוב לאגו, לא לרווחים.

 

3. פרסומים סמויים בקטעי חדשות.

 

זוהי טעות קלאסית שיזמים עושים בניסיון להוציא את השם והמותג שלהם החוצה- הם לוקחים חברת יח"צ בתשלום שיש לה קשרים והיכולת לשים אותם בהזדמנויות מצולמות. עכשיו, אני בטוח שזה יכול לעבוד עבור קהלי יעד מאוד מסומנים, מה שקשה לעשות בטלוויזיה המסורתית, אבל אם אתם חושבים שאתם פשוט יכולים לשים את המוצר שלכם בתוכנית הבוקר ושזה באמת ישפיע באופן משמעותי, תחשבו שוב.

 

לדוגמא, לאחרונה בדיוק פרסמנו את BottleKeeper בפרק "יום האב" של KTLA, אחד משקעי החדשות הגדולים של לוס אנג'לס, וזה אפילו לא הזיז את המחט. הקהלים של תוכניות כגון זו הם פשוט יותר מדי מגוונים. אולי אם זה היה ב"בוקר טוב אמריקה" או ה"טודיי שואו" זה היה סיפור אחר, אבל עוד לא עשינו זאת אז איני יכול להעיד על כך.

 

4. תקשורת המונים מודפסת.

 

כן, להביא לכך שהאפליקציה החדשה שלכם תופיע ב- TechCrunch או ב-Gizmodo זה יהיה נחמד, אבל למה אתם מבזבזים את הזמן בשידול של הוול סטריט ג'ורנל או כל שקע חדשותי גדול אחר? אני מבין את הליטוף לאגו ואת הלגיטימציה "לכאורה" המגיעה מהיכולת לומר שהייתם באותם פרסומים ולשים את הלוגו שלהם באתר שלכם, אך אם המוצר או השירות שלכם אינו עוסק בכלכלה- או משהו שלפחות פונה בהרחבה אל הבסיס של הקוראים שלהם, הסבירות שתהיה המרה לטראפיק כמעט אינה קיימת.

 

זה יכול להיות מבלבל כיוון שאתם צריכים באמת להכיר ולהבין את הקהל שלכם. לדוגמא, אני יודע שלא משנה כמה פעמים אזכיר את BottleKeeper באחד מהמאמרים שלי ב- Entrepreneur, זה פשוט לא קהל היעד עבור הטראפיק שהשקע הזה מכוון אליו- וכתוצאה מכך, מעולם לא הייתה ולו המרה אחת מתוך הכמות היחסית גדולה של טראפיק שהטור הזה מביא. זה לא דבר רע ובטח לא אשמת הפרסום הזה, זה פשוט לא קהל היעד הנכון עבור המוצר אז זה לא הולך להמיר כמו שאתם חושבים.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.