23 ספטמבר 2015 | מערכת
כל הגאדג'טים שאתם חייבים אבל לא תוכלו להשיג בארץ

הכפר הגלובאלי מצטמצם מדי שנה, אבל עדיין יש הרבה גאדג'טים שניתן להשיג רק בחו"ל. הנה כמה מוצרי אלקטרוניקה נחשקים שתוכלו להשיג ביעדים הנבחרים

הכפר הגלובאלי מצטמצם מדי שנה, אבל עדיין יש הרבה גאדג'טים שניתן להשיג רק בחו"ל. הנה כמה מוצרי אלקטרוניקה נחשקים שתוכלו להשיג ביעדים הנבחרים

 

 

החדשנות הטכנולוגית היא בין מנועי הצמיחה העיקריים של ישראל. כתוצאה מכך יש גם ביקוש גבוה למוצרים אלקטרוניים ותרבות צריכת גאדג'טים שמתקרבת בהיקפיה לנתונים מהעולם הגדול. יותר מ-90% מבעלי ההכנסה הגבוהה בישראל מתחברים מדי יום לאינטרנט וב-60% מבתי הספר התיכוניים יש מגמות מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה. ערכת מחשב ממוצעת למשפחה עולה 2,000 ש"ח בלבד, בהשוואה למחיר של 6,000 ש"ח בשנת 1995. כל אלו מעודדים את תרבות הצריכה וחושפים בפנינו מגוון רחב של גאדג'טים חדשים.

אין ספק שאת רוב מוצרי האלקטרוניקה הנחשקים אפשר להשיג בישראל כמעט בלי בעיה. יבואנים מציעים מחירים כמו בחו"ל ורשתות האלקטרוניקה מתחרות לא רק אחת עם השנייה, אלא גם באמזון ואי-ביי. עם זאת, עדיין יש גאדג'טים מצוינים שקשה להשיג בארץ. הסיבה לכך קשורה לשיטות ההפצה של יצרניות המוצרים ולשיקולי עלות-תועלת.

 

 

מקלדת לכל מכשיר, עט מקליט ועמדת עגינה

משתמשים בלפטופ, טאבלט או טלפון להפצה והצגה של תוכן אבל רוצים גם ליצור איתם דברים חדשים? בשביל זה אתם צריכים מולטי-מקלדת שמתחברת בקלות לכל אביזר. זהו אחד הגאדג'טים המעניינים והפונקציונאליים של העת האחרונה. המקלדת מיוצרת על ידי חברת לוגי'טק והיא נמכרת נכון לעכשיו רק בארצות הברית במחיר ממוצע של 50$ בלבד.

עוד גאדג'ט שמתאים לסטודנטים ואנשי עסקים כאחד הוא עט מקליט. העט של חברת LiveScribeמאפשר לכם להקליט תוך כדי הכתיבה, כאשר לאחר מכן תוכלו להעביר את הקובץ ישירות למחשב דרך USB. העט מציע 3-4 שעות של הקלטה רצופה והוא כולל תאורת LEDנוחה. המחיר שלו עומד באירופה על 150 יורו אך ניתן להשיג אותו בהונג קונג, בנגקוק ותאילנד במחירים נמוכים יותר.

בעלי אייפון מחפשים כבר שנים אחר גאדג'טים שירכזו את כל התכונות של המכשיר במקום אחד. בדיוק בשביל זה הומצא Ifusion: עמדת עגינה אופטימאלית המשלבת מגוון רחב של תכונות על בסיס בלוטות'. עמדת העגינה מתאימה לבית או למשרד, היא מגיעה עם רמקול חיצוני והיא משפרת בצורה משמעותית את איכות השמע והצליל. העמדה כמובן מטעינה את המכשיר תוך כדי השימוש והיא מעוצבת בצורה מרשימה וארגונומית.

לא כל יצרנית גאדג'טים תשיק את מוצריה במזרח התיכון ומעטות יעשו זאת במקביל לארצות הברית ואירופה. בנוסף, כל עוד המחיר של הנסיעה והמוצר בחו"ל שווים למחיר המוצר בארץ - יהיו כאלה שיעדיפו לנצל את ההזדמנות ולשלב גאדג'טים חדשים עם טיול מעבר לים.

 

 

מה כדאי לבדוק לפני רכישת גאדג'טים בחו"ל?

רגע לפני שאתם מזמינים טיסות ללוס אנג'לס או הונג קונג, כדאי שתקחו בחשבון את הפרטים הקטנים. שימו לב לפערים בין שערי השקל, הדולר והיורו ובדקו את חווית הקניה. בררו על תקופת אחריות על גאדג'טים מסוימים וקראו המלצות באתרי האינטרנט. תנו עדיפות למוצרים אלקטרוניים עם תמיכה בשפות זרות ועם יבואן רשמי בישראל. בדקו האם מכשירי הטלפון תומכים ברשת הסלולר בישראל והאם ללוח האם של המחשב יש אפשרות להתחבר לתשתית האינטרנט בארץ. היזהרו ממוצרים פגומים ואל תתפתו למחירים נמוכים מדי שצריכים להדליק נורה אדומה.

 

 

לסיכום, גאדג'טים הם חלק בלתי נפרד מהעולם שמסביבנו ולא רק חובבי טכנולוגיה יכולים ליהנות מהם. הנקודה העיקרית היא לשמור על כללים של צרכנות נכונה ולנסות לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על איכות ותוצאות. 

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.