5 אוקטובר 2013 | יובל מעוז
האימייל ישמיד את עצמו בעוד 3, 2, 1...

אפשר לרכל בחופשיות: התוסף שמאפשר לאימיילים להשמיד את עצמם בתום הקריאה

 

זוכרים את SnapChat, האפליקציה שמאפשרת לשלוח תמונות שמשמידות את עצמן לאחר עשר שניות? אז כעת אפשר לעשות את אותו הדבר עם אימיילים.

 

PowerInbox, חברה שהופכת את תיבות האימייל לאינטראקטיביות, שחררה בימים האחרונים יישום קטן בשם SecretInk, המאפשר לשלוח אימיילים המשמידים את עצמם לאחר שניות ספורות עם פתיחתן.

האימייל המתקבל אצל הנמען לפני פתיחתו (צילום מסך)

 

בשביל מה צריך את זה? לפי החברה, מלבד ההנאה שבדבר, אפשר לשלוח כך ססמאות ומידע חשאי בתוך הארגון. וכן, כפי שסנאפצ'ט הפכה ליישום לשליחת תמונות אינטימיות, סביר להניח ש"הדיו הסודי" ייהפך ליישום המקביל בארגונים, כמו רכילות משרדית.

 

היישום נמצא עדיין בגירסת בטא וניתן להתרשם ממנו עם התקנת התוסף של powerInbox בדפדפן גוגל כרום.

 

 

 

השירות של פאווראינבוקס מאפשר להפוך קישורים בתוך אימיילים לאפשרויות אינטראקטיביות. כך למשל, מציעה החברה אפשרות לבצע את כל ההתקשרות ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין, בתוך האימייל, ולקבל חיוויים ועדכונים בתוך התיבה ובסרגל צדי המאפשר להמשיך לעבוד מבלי לקפץ מחלון לחלון כדי להתעדכן ברשתות החברתיות.

 

החברה ממוקמת בארה"ב וגייסה עד היום כ-12 מיליון דולר. הגיוס האחרון נערך בסוף 2012, ובו גייסה החברה 10 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה נמנות הקרנות אטלס, באטרי ונצ'רס, לונגוורת', וג'נסיס פרטנרס.  

תגובות

1. פרינט סקרין? | 6 אוקטובר 2013

פרינט סקרין?

ואם לא אז לצלם עם מצלמה אחרת מהר.


הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.