18 אוקטובר 2015 | אדם קאלינן
3 סיבות לכך שהפולו-אפ שלכם כושל

אתם יכולים לבלות זמן רב בנטוורקינג ואירועים חברתיים, ללחוץ כמה ידיים ולנהל כמויות של שיחות מסוג "אז מה אתם עושים?", ועדיין לא להרגיש שאתם באמת מצליחים להוציא משהו מהזמן הזה שאתם מבלים. זה לא בגלל שאתם פוגשים אנשים חסרי יכולת לעזור או להרחיב את תחום השגתכם, זה פשוט בגלל שהפולו-אפ שלכם דפוק.

אתם יכולים לבלות זמן רב בנטוורקינג ואירועים חברתיים, ללחוץ כמה ידיים ולנהל כמויות של שיחות מסוג "אז מה אתם עושים?", ועדיין לא להרגיש שאתם באמת מצליחים להוציא משהו מהזמן הזה שאתם מבלים. זה לא בגלל שאתם פוגשים אנשים חסרי יכולת לעזור או להרחיב את תחום השגתכם, זה פשוט בגלל שהפולו-אפ שלכם דפוק.

 

החדשות הטובות הן שלרוב האנשים אין את היכולת לייצר פולו-אפ אפקטיבי, כך שלא קשה מדי להתעלות מעבר לרעש. בואו נסתכל על כמה סיבות שבגללן אתם משאירים המון הזדמנויות על השולחן עם הפולו-אפ העלוב ומה אתם יכולים לעשות במקום זאת.

 

1. מאוחר.

 

באמת שאין דבר גרוע יותר מלומר שאתם הולכים לעשות משהו ואז לא עושים אותו. אז כשאתם פוגשים מישהו חדש ואומרים לו בנונשלנטיות ש"תזרקו לו איזה מייל", ואז לא עושים זאת עד כמה שבועות מאוחר יותר, אתם למעשה אומרים לו שאתם לא אחראיים ולא מסוגלים לעקוב אחרי המשימות של עצמכם, או שכשאתם אומרים משהו אתם לא באמת מתכוונים אליו. שניהם גרועים.

 

זהו אחד הדברים הקלים ביותר לתיקון, שכן כל מה שאתם צריכים לעשות הוא את הדבר שאמרתם שתעשו. זה באמת הכל. שלחו פתק פשוט באמצעות אימייל ביום שלמחרת ותהיו בעמדה נהדרת להתחלת בניית האמון ביניכם לבין איש הקשר החדש שלכם, מה שיוביל להזדמנויות כשתזדקקו למשהו בהמשך הדרך.

 

2. מרגיש לא אמיתי.

 

קרה לכם פעם שפגשתם מישהו או מישהי, שכחתם לעשות פולו-אפ ואז דבר מה שהתרחש שבועות או חודשים לאחר מכן גרם לכם להיזכר בו או בה ולחשוב שהם היו יכולים להועיל במצב הזה? ובכן, נחשו מה? הרסתם את זה, כי ללכת אליהם עכשיו ולבקש עזרה פשוט זועק "לא אכפת לי מכם".

 

כמובן, ישנם אנשים שהם פחות רגישים לדברים האלה, אבל אתם באמת לא עושים לעצמכם טובה בכך שאתם מחכים לעשות פולו-אפ רק במקרה שתזדקקו למשהו. במקום זאת, פנו אליהם עד יום לאחר הפגישה ושאלו איך אתם תוכלו לעזור להם במאמציהם - היכולת שלכם אינה רלוונטית- אחרי דבר כזה יותר סביר שהם יציעו את אותו הדבר לכם.

 

3. אתם מבקשים משהו מוקדם מדי.

 

זוהי טעות קלאסית שנעשית פעם אחר פעם: אתם פוגשים כמה אנשים מעניינים שאתם מבינים לגמרי שהם יכולים להציג אתכם בפני אנשים אחרים בעלי עניין, או שיש להם משהו בעל ערך פוטנציאלי עבורכם. לדוגמה, הם בעלי חברה שיכולה להיות קונה פוטנציאלית של המוצרים שלכם.

 

הפולו-אפ הטיפוסי והנוראי הוא לשלוח אימייל ביום שלמחרת ולבקש ישירות היכרות עם אנשי הקשר בעלי הערך שלהם או לקביעת פגישה להצגת המוצר שלכם. זה איום ונורא כיוון שרק נפגשתם, לא עשיתם דבר וחצי דבר עבורם ולא ביססתם מערכת יחסים. מנקודת המבט שלהם, אם אתם כבר מבקשים דברים כל כך מוקדם, אפילו קודם להיכרות אישית ביניכם, אתם מעוניינים בבירור אך ורק בניצול היחסים לטובתכם.

 

קחו את הזמן להיכרות עם האדם השני על ידי יצירת פולו-אפ קז'ואלי והצעה להזמין אותו או אותה לכוס קפה, כדי שתוכלו ללמוד עוד על הניסיון שלו/ה  בבניית הדבר שאותו הוא/היא בונים. אנשים אוהבים לדבר על עצמם והם יאהבו אתכם על שאפשרתם להם, אז אל תשכחו לשאול גם על המשפחה שלהם.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.