27 אוקטובר 2015 | מערכת StartIsrael
סטארטאפ בשבוע: הכירו את ExitValley

ExitValley היא פלטפורמת השקעות המונים אשר הוקמה במטרה לאפשר ליזמים לגייס השקעה בצורה יעילה, מהירה ובתנאים הוגנים, תוך כדי מתן האפשרות לכל אחד להשקיע במיזמים אלה בתמורה למניות, ועל ידי כך להיות חלק מההצלחה.

 מי אנחנו:

שנים של ניסיון כיזמים, כמשקיעים, כמשפטנים וכאנשי שוק ההון, לימדו אותנו כי קיים מחסור משמעותי בהיצע ההון להשקעה עבור חברות ישראליות בשלביהן המוקדמים. עוד זיהינו, כי עולם ההשקעות בתעשיית ההיי-טק הישראלית נגיש בפני קבוצה קטנה מאוד, המורכבת בעיקרה מקרנות הון סיכון, חממות וקומץ אנג'לים, ולמעשה סגורה בפני יתר ציבור המשקיעים. לשם כך הקמנו את ExitValley.

 

ExitValley היא פלטפורמת השקעות המונים אשר הוקמה במטרה לאפשר ליזמים לגייס השקעה בצורה יעילה, מהירה ובתנאים הוגנים, תוך כדי מתן האפשרות לכל אחד להשקיע במיזמים אלה בתמורה למניות, ועל ידי כך להיות חלק מההצלחה.

 

הצוות שלנו מורכב ממומחים בעלי ניסיון רב במגוון תחומים בהם: השקעות, הקמת מיזמים, שיווק וטכנולוגיה, ומחזיק במספר לא מבוטל של אקזיטים ברזומה.

 

ירון אדלר הוא יו"ר החברה. ירון הקים בשנת 1999 את IncrediMail, כיום  Perion, שימש כמנכ"ל החברה והוביל אותה להנפקה מוצלחת בנאסד"ק. ירון הוא מומחה לסטארט-אפים ובמהלך העשור האחרון הוא משקיע ומייעץ לעשרות חברות. יניב שריון הוא המנכ"ל. יניב ייסד את Benefit.com וכיהן כמנכ"ל חברת האופציות של בית ההשקעות תמיר פישמן במהלך 15 השנים האחרונות. עודד פדרבוש הוא שותף ויועץ עסקי, עודד משקיע ומייעץ לסטארטאפים רבים ביניהם ניתן למצוא את InnerActive ,Fixya ,TriPlay ,Traffilog ,IncrediMail ,Cybertinal ועוד. יואל אטדגי הוא מנהל הטכנולוגיות, ניר מי-טל ושחר שרגא מנהלי השיווק והתפעול, משרד עורכי הדין נשיץ ברנדס אמיר המתמחה בתחום ההייטק, העסקאות ומימון ההמונים אמון על הצד המשפטי, ומשרד היח"צ דני לוי תקשורת מנהל את יחסי הציבור של החברה.

 

מה אנחנו מחדשים:

פלטפורמות מימון ההמונים כדוגמת קיקסטארטר ואינדיגוגו הביאו את הבשורה ויצרו קהילה אינסופית שתומכת ומממנת רעיונות מצוינים מכל קצוות הקשת. עם זאת, הם מעולם לא הציעו השקעה אשר מאפשרת שותפות, ובמידה והפרויקט בו השקעתם הפך להצלחה עולמית, כל מה שנותר בידיכם היה כרטיס תודה או במקרה הטוב, המוצר אותו מימנתם.

 

באקזיטוואלי לקחנו את הרעיון כמה שלבים קדימה, כאשר שילבנו את מימון ההמונים המוכר עם עולם ההשקעות. כך יצרנו את פלטפורמת מימון ההמונים הראשונה שמאפשרת לכולם להשקיע בסטארטאפים ישראלים ובעסקים קטנים בתמורה למניות. הרעיון הוא די פשוט: היזמים לוקחים את הסכום אותו הם מבקשים לגייס, מחלקים אותו למנות קטנות וכך מתאפשר להרבה יותר אנשים להשקיע ולהיכנס להשקעה.

 

אנו מאמינים כי על ידי יצירת אלטרנטיבה הוגנת ופשוטה הן ליזמים והן למשקיעים, קהל המשקיעים בסטרטאפים יגדל בצורה חסרת תקדים וליזמים תינתן אפשרות אמיתית להגשים רעיונות מצוינים, מה שייצר עוד הרבה הצלחות ישראליות.

 

האתגר הכי גדול שלנו היה...

להוכיח כי מודל השקעות ההמונים באמת עובד.

 

כדי לעשות זאת, החלטנו להיות החברה הראשונה שמגייסת השקעה דרך המערכת שלנו. לקחנו כאן סיכון גדול, ואם לא היינו מצליחים לגייס כנראה שלא היינו כותבים כאן היום. אבל מה שעובד עובד- את הגיוס הצלחנו להשלים בתוך 48 שעות, והאפקט שנוצר בעקבות ההצלחה סלל עבורנו את הדרך להצליח גם בגיוסים הבאים במערכת. הגיוס שלנו הוכיח שיש המון משקיעים שמעוניינים למצוא השקעות מעניינות ולהיות חלק מההצלחה של ה-Startup Nation.

 

אנחנו מאמינים שנצליח כי

אנחנו נמצאים בעיצומה של מהפכת הכלכלה השיתופית. המשבר הכלכלי, יוקר המחייה, התפתחות הטכנולוגיה והמדיות החברתיות הובילו לשיטה חדשה המאפשרת אופטימיזציה של המשאבים, ומקסום תועלות ברמת החברה, ובשפה פשוטה- לאנשים פשוט נמאס להיות פראיירים וכיום יש להם אלטרנטיבות.  בשנים האחרונות, המהפכה ש-airbnb עשתה בעולם המלונאות הגיעה לעולם הפיננסי בדמות חברות כמו feeX, LendingClub, Prosper ועוד. כאשר מחברים את כל אלה למודל המוכח של מימון ההמונים הסטנדרטי (דוגמת קיקסטארטר) מקבלים את אקזיטוואלי כנציגת הכלכלה השיתופית בעולם ההשקעות בסטארטאפים ובעסקים קטנים. ואין מקום טוב להשקעות בסטארטאפים כמו ה-Startup Nation.

 

אבל אי אפשר להצליח בלי

הרבה עבודה קשה, חינוך שוק, התמקצעות במגוון תחומים חדשים, אדפטיביות ואורך רוח.

 

רצינו לומר תודה ל...

לאלפי המשקיעים והיזמים של ExitValley אשר לוקחים חלק פעיל ביצירת מציאות חדשה שבה מיזמים ישראלים יכולים לגייס השקעה בצורה יעילה, מהירה ובתנאים הוגנים במטרה לבנות חברות מצליחות, תוך כדי מתן האפשרות לכל אחד להשקיע במיזמים אלה בתמורה למניות, ועל ידי כך להיות חלק מההצלחה.

 

בעוד שנה מהיום אנחנו

נתפש כאלטרנטיבה המובילה לגיוס כספים עבור חברות בשלביהן המוקדמים. לא רק עבור סטרטאפים אלא גם עבור עסקים קטנים ומיזמים חברתיים, נגדיל את מספר המשקיעים היומיומיים אשר חשופים להשקעות בסטארטאפים ועסקים קטנים, ונמשיך לקחת חלק ביצירת עוד הרבה הצלחות ישראליות.

 

כדאי לעקוב אחרינו כי...

אצלנו תמצאו אפשרות ממשית יעילה והוגנת לקחת חלק בהצלחת ה- Startup Nation, בין אם כיזמים ובין אם כמשקיעים.

 

ככה שומרים אתנו על קשר:

באתר https://www.exitvalley.com

בפייסבוק   https://www.facebook.com/ExitValley

או במייל   [email protected]

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.