7 פברואר 2021 | מערכת StartIsrael
07.02 - השבוע בסטארטאפים

הסטארטאפ המסתורי שיחלק לכם כסף, בחינם; הסטארטאפ שהושקע על-ידי Amazon Air ושואף לפתור בעיות הובלה; וגם - החברה הפרטית האחרונה שהגיעה לחלל, הופכת ציבורית.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds DevOps Forum
 

 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


הסטארטאפ המסתורי שיחלק לכם כסף, בחינם

Millions הוא סטארטאפ מתחום הפינטק המובל באופן "אנונימי", ושגייס שלושה מיליון דולר במסגרת סבב גיוס סיד לאחרונה. אנשים שעוקבים אחרי חשבון הטוויטר של Millions נחשפים להזדמנויות חודשיות ללקיחת חלק במשחקי מזל/ הגרלות בקונספטים שונים, במסגרתם אפשר לזכות במאות אלפי דולרים ואף במיליוני שקלים. חלוקת כספי המשקיעים לקהל הרחב נועדה לשיווק הברנד של החברה ולמשיכת לקוחות. 


הגיעה לחלל, ולא רק במסגרת הערכת השווי שלה. עכשיו היא הופכת ציבורית

Astra, חברת בניית טילים מסן-פרנסיסקו, הפכה בדצמבר האחרון לחברת הסטארטאפ הפרטית האחרונה שהגיע לירח, באמצעות טיל ששיגרה מאלסקה. אולם, היא לא תהנה מהתואר הזה לאורך זמן: בהתמזגות עם חברת Holicity, מוערכת Astra בהערכת שווי של 2.1 מיליארד דולר, ותיסחר כחברה ציבורית בנאסד"ק תחת הסימבול ASTR, מה שצפוי לקרות ברבעון השני של השנה.


הסטארטאפ שהושקע על-ידי Amazon Air גייס כ-4.9 מיליון דולר

סטארטאפ ההובלות Pandion מסיאטל גייס 4.9 מיליון דולר בסבב סיד, שהובל על-ידי משקיע ותיק ב-Amazon. מנכ"ל הסטארטאפ Scott Ruffin, היה בעברו קפטן לוגיסטיקה בחיל הים האמריקאי. החברה מציעה פתרון end-to-end להובלות, על-מנת לספק את הדרישה ההולכת וגוברת בתחום ה-e-commerce ובאמצעות פלטפורמה שרופין מאמין שתספק את צרכי עומסי השיא.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.