21 פברואר 2021 | מערכת StartIsrael
21.02 - השבוע בסטארטאפים

רכישה של סטארטאפ ישראלי ב-156 מיליון דולר; הסטארטאפ שמונע פריצות האקרים למכשירים בארגון; וגם - סטארטאפ חיישני הרכב שהופך ציבורי בהתמזגות משמעותית.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds Security & Data Forums

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :


רכישה של סטארטאפ ישראלי ב-156 מיליון דולר

חברת הסייבר Bridgecrew Technologies נוסדה ב-2019 בלבד, וכבר נרשמת כחברה הישראלית השביעית שנרכשה על-ידי Palo Alto Networks. עידן טנדלר, ה-CEO של החברה, ייסד בעבר גם את חברת Fortscale, שנמכרה ל-RSA. הסכם הרכישה יאפשר לענקית האמריקאית לספק למפתחים הערכת סיכון ויכולות אכיפה בתהליך ה-DevOps.


הסטארטאפ שמונע פריצות האקרים באמצעות מכשירים בארגון

מכשירים שמחוברים למערכות המידע של ארגונים, ושעליהם ניתן לשלוט מרחוק - עלולים להוות "שערי פריצה" למתקפות האקרים. סטארטאפ האבטחה NanoLock Security שואף למנוע בדיוק את הבעיה הזו, בעזרת טכנולוגיה ישראלית. הסנטור של פלורידה, Marco Rubio, טען לאחרונה כי מתקפות האקרים מהסוג הזה "צריכות להיתפס כאיום לאומי". החברה פועלת מול לקוחות בכל רחבי העולם, לרבות בישראל, יפן, הודו, ארצות הברית ואירופה.


סטארטאפ חיישני הרכב שהופך ציבורי בהתמזגות משמעותית

AEye, סטארטאפ שיוצר חיישני רכב עבור רכבים אוטונומיים, מתמזג עם חברת CF Finance Acquisition Corp ואלו יוצאות להנפקה ציבורית בהערכת שווי של כשני מיליארד דולר. AEye בעצמה תרוויח כ-455 מיליון דולר מההתמזגות, שיושקעו בפיתוח נוסף של המערכות הטכנולוגיות שלה. ה-CEO של החברה, Blair LaCorte, אמר:“We believe there will be millions of ADAS units in cars by 2025 and tens of millions by 2030”.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.