28 פברואר 2021 | מערכת StartIsrael
28.02 - השבוע בסטארטאפים

סטארטאפ ה-Healthcare שהפך לחד-קרן; החברה שמתכננת IPO בקרוב, לפי מקורבים; וגם - סטארטאפ ה-AI הישראלי שקיבל את תמיכת זרוע ההשקעות של גוגל.

השבוע הפינה בחסות:  IsraelClouds DevOps Forum
 

סיכום השבוע בתחומי הסטארטאפים והיזמות בארץ ובעולם:

בפינתנו - השבוע בסטארטאפים, אנו נרכז לכם את החדשות והעדכונים הכי חמים עם סיכום השבוע החולף בעולם הסטארטאפים. כמו תמיד, מי שמעוניין לתרום או לציין נושא חשוב שפספסנו, מוזמן לפנות אלינו[email protected] :

 

חד קרן חדש נולד: סטארטאפ ה-Healthcare שמגייס 105 מיליון דולר

Innovaccer, סטארטאפ ביג-דאטה מסן-פרנסיסקו, גייס השבוע מאה וחמישה מיליון דולר במסגרת סבב גיוס D, שהובל על-ידי Tiger Global. כעת, מוערכת החברה בכ-1.3 מיליארד דולר, וסכום ההשקעות שגייסה עד כה הינו 225 מיליון דולר, מצד משקיעים לדוגמת B Capital Group, Steadview Capital ו-M12 (זרוע ההשקעות של מיקרוסופט). החברה שואפת לחסוך זמן, כסף ומשאבים נוספים לבתי חולים ומטופלים, בעזרת כלי המבוסס AI שינתח דאטה כדי לחזות את העתיד הבריאותי של המטופל ביתר יעילות, ולמנוע מבעיות בריאותיות להפוך לכרוניות.

 

בטח זה לא היה פשוט: TuSimple מתכננת IPO, ממש בקרוב

חברת המשאיות האוטונומיות TuSimple גייסה (לפי החברה) 215 מיליון דולר בסבב גיוס ב-2019, מה שהוביל אותה להערכת שווי של 1.2 מיליארד דולר. ההערכה היא שהחברה גייסה סכומים נוספים מאז, אולם היא בוחרת שלא לשתף בהערכת שוויה הנוכחי. השקיעו בה משקיעים סינים ואמריקאיים גם יחד. לפי מקורבים, החברה חתמה על מסמכי IPO סודיים, ושואפת לצאת להנפקה ציבורית ראשונה כבר במרץ הקרוב, בזירת המניות האמריקאית.

 

סטארטאפ ה-AI הישראלי שקיבל את תמיכת זרוע ההשקעות של גוגל

חברת Nanit פיתחה טכנולוגיה עבור מערכות ניטור מתקדמות לתינוקות, שתורמות לידיעת ההורים לגבי מצבו הבריאותי של התינוק. GV, זרוע ההשקעות של גוגל (לשעבר Google Ventures) הובילה סבב גיוס C בסך עשרים וחמישה מיליון דולר בחברה, שכלל גם את Jerusalem Venture Patners (JVP), Upfront Ventures, RRE Ventures ו-Rho Capital Partners. החברה גייסה בסך הכל שבעים וחמישה מיליון דולר מעת הקמתה.

תגובות
הוסף תגובה

* אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש של StartIsrael לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.